Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125 ... 388  Volgende
Bericht Geplaatst op 08 aug 2010 19:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Laten we allemaal dezelfde avatar doen, toch lekker gezellig?
Bericht Geplaatst op 08 aug 2010 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lorennzkee schreef:
Laten we allemaal dezelfde avatar doen, toch lekker gezellig?

Serieus, hoe kansloos wil je overkomen.
Noisehunterz seriously :')
Bericht Geplaatst op 08 aug 2010 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wist je dat ik mijn livesets map aan het updaten ben. Opgedeeld in twee delen: Artiesten en Evenementen/radio. Bij artiesten komen de sets en bij evenement/radio de snelkoppeling ernaar. Zo is het weer mooi overzichtelijk. Nu heb ik alles met evenementen, maar met al die radio spul enz. erbij wordt het zo onoverzichtelijk..
Bericht Geplaatst op 08 aug 2010 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
lorennzkee schreef:
Laten we allemaal dezelfde avatar doen, toch lekker gezellig?

Serieus, hoe kansloos wil je overkomen.
Noisehunterz seriously :')

zeur is niet zo man :')
en neem niet alles serieus
Bericht Geplaatst op 08 aug 2010 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NoiseHunterZ schreef:
Piaaa schreef:
lorennzkee schreef:
Laten we allemaal dezelfde avatar doen, toch lekker gezellig?

Serieus, hoe kansloos wil je overkomen.
Noisehunterz seriously :')

zeur is niet zo man :')
en neem niet alles serieus

Ik zeur niet, je bent gwn echt kansloos vind dat wel grappig :D
Bericht Geplaatst op 08 aug 2010 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

grappig ben ik wel ja
Bericht Geplaatst op 08 aug 2010 20:11 
 

NoiseHunterZ schreef:
grappig ben ik wel ja

of....













niet
Bericht Geplaatst op 08 aug 2010 20:29 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
NoiseHunterZ schreef:
grappig ben ik wel ja

of....
niet

Zag het al aankomen met dat Scrollen haha!
Bericht Geplaatst op 08 aug 2010 22:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
KSwoosh schreef:
NoiseHunterZ schreef:
grappig ben ik wel ja

of....
niet

Zag het al aankomen met dat Scrollen haha!


Wooshie is voorspelbaar...
Bericht Geplaatst op 08 aug 2010 22:50 
 

RiStyle schreef:
bRt_ schreef:
Zag het al aankomen met dat Scrollen haha!

Wooshie is voorspelbaar...

and again :')
Bericht Geplaatst op 08 aug 2010 22:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
RiStyle schreef:
bRt_ schreef:
Zag het al aankomen met dat Scrollen haha!

Wooshie is voorspelbaar...

and again :')


and again :')
Bericht Geplaatst op 08 aug 2010 23:12 
 

RiStyle schreef:
KSwoosh schreef:
and again :')

and again :')

en nu is ie niet meer leuk. :cry:

:lol:
Bericht Geplaatst op 08 aug 2010 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 08 aug 2010 23:31 
 

djpatt schreef:
Afbeelding

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 08 aug 2010 23:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

xd
Bericht Geplaatst op 09 aug 2010 05:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

gisteren was ik in de beekse bergen met me gezin,
dus volgde ik de bordjes ff met:leveranciers decibel outdoor, samen met me dochter :whistle:

bijna de beekse bergen uitgekickt,maar wel dingen gezien,wou net pics maken maar toen werd ik betrapt :evil:
Bericht Geplaatst op 09 aug 2010 09:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dj C-Mind schreef:
gisteren was ik in de beekse bergen met me gezin,
dus volgde ik de bordjes ff met:leveranciers decibel outdoor, samen met me dochter :whistle:

bijna de beekse bergen uitgekickt,maar wel dingen gezien,wou net pics maken maar toen werd ik betrapt :evil:


Dat zijn de echten xd
Bericht Geplaatst op 09 aug 2010 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dj C-Mind schreef:
gisteren was ik in de beekse bergen met me gezin,
dus volgde ik de bordjes ff met:leveranciers decibel outdoor, samen met me dochter :whistle:

bijna de beekse bergen uitgekickt,maar wel dingen gezien,wou net pics maken maar toen werd ik betrapt :evil:


Hahahaha held!
Bericht Geplaatst op 09 aug 2010 13:59 
 
Hardtraxx Veteran

Is daar nu al wat te zien dan?
Bericht Geplaatst op 09 aug 2010 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dj C-Mind schreef:
gisteren was ik in de beekse bergen met me gezin,
dus volgde ik de bordjes ff met:leveranciers decibel outdoor, samen met me dochter :whistle:

bijna de beekse bergen uitgekickt,maar wel dingen gezien,wou net pics maken maar toen werd ik betrapt :evil:


en dan zeggen dat was ik niet! mn dochter wou even kijken :P
Bericht Geplaatst op 09 aug 2010 16:41 
 

Dj C-Mind schreef:
gisteren was ik in de beekse bergen met me gezin,
dus volgde ik de bordjes ff met:leveranciers decibel outdoor, samen met me dochter :whistle:

bijna de beekse bergen uitgekickt,maar wel dingen gezien,wou net pics maken maar toen werd ik betrapt :evil:


Fietsen we ff heen dan xd, beekse bergen is zeel slecht bewaakt, je kan makkelijk binnen komen ;).
Bericht Geplaatst op 09 aug 2010 17:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

er was zeer zeker al wat te zien
me dochter vond het geweldig :P

de main was nog maar half opgebouwd,maar zag er al dik uit voor wat het was dan :P


die bewaker riep ineens:wat ben je aan het doen,
waarop ik zeg: dat zie je toch :innocent:
Bericht Geplaatst op 09 aug 2010 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dj C-Mind schreef:
er was zeer zeker al wat te zien
me dochter vond het geweldig :P

de main was nog maar half opgebouwd,maar zag er al dik uit voor wat het was dan :P


die bewaker riep ineens:wat ben je aan het doen,
waarop ik zeg: dat zie je toch :innocent:

Vertel nou! Wat zag je dan..
Bericht Geplaatst op 09 aug 2010 18:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

.. ik mn gear verkoop, 2x cdj400 en 1x reloop IQ2+usb,,


en er een actie bij de gamma is, waarbij ze tv's verkopen die ze met de WK hadden ingekocht.

280,- LED 66CM Hd Ready,,

leek me wel leuk tot dat ik hoorde dat het een medion was :(
Bericht Geplaatst op 09 aug 2010 19:18 
 

ProfaNe schreef:
leek me wel leuk tot dat ik hoorde dat het een medion was :(

idd xd
kan je nog beter een kartonnendoos kopen xd die gaat nog langer mee :P
Vorige  1 ... 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125 ... 388  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic