RiStyle wrote: Ricardo, wat hap jij altijd snel zeg, jonge jonge!
Doe je het weer!Hoeoz happen?
Ik geef alleen ff een reactie omdat hij het niet snapt...
RiStyle wrote: Ricardo, wat hap jij altijd snel zeg, jonge jonge!
Doe je het weer!Hoeoz happen?
and againbRt_ wrote:RiStyle wrote: Ricardo, wat hap jij altijd snel zeg, jonge jonge!Doe je het weer!Hoeoz happen?
and againDj C-Mind wrote:and againbRt_ wrote:![]()
againKSwoosh wrote:and againDj C-Mind wrote:and againbRt_ wrote:![]()
and again :')tomb wrote:En ik zeg: :')
wist je dat me dat weinig kan schelen? :') and again :')RiStyle wrote:Wist je dat dit GEEN zever topic is...
sowieso... reggae.... oh jongen toch...Nixxus wrote:..Ik net terug ben van mijn eerste (en laatste) reggae festival?
Vriendinnen van me vroegen om mee te gaan, en met 2 wijfjes in een tent zag ik wel zitten, dus ben ik maar meegegaan.
Jongens toch, totaal geen sfeer, totaal geen lichtshow, dj's die erger zijn dan 10 MC Villain's op het podium.. Alles slecht georganiseerd, slecht aangegeven. Duurder dan op Hardstyle feesjes, kortom: nooit meer!
oh hahaNixxus wrote:Wist ik op voorhand, dus doe niet zo belachelijk
ach zo!Nixxus wrote:Naja, ik moest een keer mee met een vriendin, en dan gaat zij met me mee naar een Hardstyle festival/feest. Daar heb ik het nog wel voor over. 1 keer en dan nooit meer ;d
Net of jij hem niet van Google hebt...Almighty wrote:Wist je dat de member BassAddictz klakkeloos avatars kopieerd? :')
Heb m zelf nog verkleint :')RiStyle wrote:Net of jij hem niet van Google hebt...Almighty wrote:Wist je dat de member BassAddictz klakkeloos avatars kopieerd? :')
hardAlmighty wrote:Wist je dat de member BassAddictz klakkeloos avatars kopieerd? :')