Totaal aantal berichten: 6311KSwoosh wrote:dan heb ik 2.5%djpatt wrote:.... ik bijna 1% van alle berichten heb geplaatst hier op hardtraxx
[2.95% van alle berichten
Totaal aantal berichten: 6311KSwoosh wrote:dan heb ik 2.5%djpatt wrote:.... ik bijna 1% van alle berichten heb geplaatst hier op hardtraxx
Mijn berichten per dag is ook laag nietdjpatt wrote:mijn berichten per dag is best laag, komt omdat ik een half jaar niks gepost heb
oostzaner wrote:Rickie wrote:

Zo zie je maar, rammen op je pc helpt niet altijdKSwoosh wrote:wist je dat ik aan het wachten ben op 2 cd's tot die klaar zijn met branden en dan lekker filmpje ga kijken
net liep alleen halverwege de eerste cd me laptop vast [en ging ik als een randebiel op alle knoppen rammen, wat helaas niet werkte, dus toen maar aanknop ingehouden en laptop afgesloten...
binnenkort maar es windows opnieuw installeren, want die pre install shit van acer werkt egt voor geen meter, zoveel rare shit heb ik daar mee, zoals dat SP2 niet wil installeren
AcerKSwoosh wrote:wist je dat ik aan het wachten ben op 2 cd's tot die klaar zijn met branden en dan lekker filmpje ga kijken
net liep alleen halverwege de eerste cd me laptop vast [en ging ik als een randebiel op alle knoppen rammen, wat helaas niet werkte, dus toen maar aanknop ingehouden en laptop afgesloten...
binnenkort maar es windows opnieuw installeren, want die pre install shit van acer werkt egt voor geen meter, zoveel rare shit heb ik daar mee, zoals dat SP2 niet wil installeren
JAwohll!RiStyle wrote:Zo zie je maar, rammen op je pc helpt niet altijd
Ja wist ik, heb em alleen nog niet gezien. Doen dus?KSwoosh wrote:WIst je dat: KICK ASS de film FAKING VET IS!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:overkill:
nee toch?Dj Skitzo wrote:iddzal vast goed komen
doe gewoon net alsof je NC bent dan licht de standaard niet zo hoogDj C-Mind wrote:nee toch?Dj Skitzo wrote:iddzal vast goed komen
gear is heel anders he elsalvaje