Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102 ... 388  Volgende
Bericht Geplaatst op 25 jun 2010 20:14 
 
Donateur

KSwoosh schreef:
djpatt schreef:
.... ik bijna 1% van alle berichten heb geplaatst hier op hardtraxx

dan heb ik 2.5% :D

Totaal aantal berichten: 6311
[2.95% van alle berichten :P
Bericht Geplaatst op 25 jun 2010 20:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik haal jullie wel in!

0.04%
Bericht Geplaatst op 25 jun 2010 20:20 
 

correctie, ik heb 2,3023809189889158473930503157885%
Bericht Geplaatst op 25 jun 2010 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mijn berichten per dag is best laag, komt omdat ik een half jaar niks gepost heb :P
Bericht Geplaatst op 25 jun 2010 20:32 
 
Donateur

djpatt schreef:
mijn berichten per dag is best laag, komt omdat ik een half jaar niks gepost heb :P

Mijn berichten per dag is ook laag niet
Bericht Geplaatst op 25 jun 2010 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

....spanje het wederom moeilijk heeft, maar ik wel denk dat ze zo de 1-0 scoren
Bericht Geplaatst op 25 jun 2010 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickie schreef:
Afbeelding

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 25 jun 2010 21:40 
 

oostzaner schreef:
Rickie schreef:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 25 jun 2010 21:47 
 

wist je dat ik aan het wachten ben op 2 cd's tot die klaar zijn met branden en dan lekker filmpje ga kijken :)
net liep alleen halverwege de eerste cd me laptop vast [en ging ik als een randebiel op alle knoppen rammen, wat helaas niet werkte, dus toen maar aanknop ingehouden en laptop afgesloten...
binnenkort maar es windows opnieuw installeren, want die pre install shit van acer werkt egt voor geen meter, zoveel rare shit heb ik daar mee, zoals dat SP2 niet wil installeren :/
Bericht Geplaatst op 25 jun 2010 22:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
wist je dat ik aan het wachten ben op 2 cd's tot die klaar zijn met branden en dan lekker filmpje ga kijken :)
net liep alleen halverwege de eerste cd me laptop vast [en ging ik als een randebiel op alle knoppen rammen, wat helaas niet werkte, dus toen maar aanknop ingehouden en laptop afgesloten...
binnenkort maar es windows opnieuw installeren, want die pre install shit van acer werkt egt voor geen meter, zoveel rare shit heb ik daar mee, zoals dat SP2 niet wil installeren :/


Zo zie je maar, rammen op je pc helpt niet altijd :P
Bericht Geplaatst op 25 jun 2010 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jah idd Swooshie! :list:
Bericht Geplaatst op 26 jun 2010 00:31 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
wist je dat ik aan het wachten ben op 2 cd's tot die klaar zijn met branden en dan lekker filmpje ga kijken :)
net liep alleen halverwege de eerste cd me laptop vast [en ging ik als een randebiel op alle knoppen rammen, wat helaas niet werkte, dus toen maar aanknop ingehouden en laptop afgesloten...
binnenkort maar es windows opnieuw installeren, want die pre install shit van acer werkt egt voor geen meter, zoveel rare shit heb ik daar mee, zoals dat SP2 niet wil installeren :/


Acer :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 26 jun 2010 01:02 
 

WIst je dat: KICK ASS de film FAKING VET IS!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:



RiStyle schreef:
Zo zie je maar, rammen op je pc helpt niet altijd :P

JAwohll!
rammen op de aan / uit knop :evil: :evil: :evil:
Bericht Geplaatst op 26 jun 2010 02:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
WIst je dat: KICK ASS de film FAKING VET IS!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :overkill:

Ja wist ik, heb em alleen nog niet gezien. Doen dus?
Bericht Geplaatst op 26 jun 2010 09:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

speelde McLovin dar niet in?
Bericht Geplaatst op 26 jun 2010 10:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wist je dat ik over 20 minuutjes vertrek naar summerfestival en dat ik SUUPER veel zin heb? :woot:
Bericht Geplaatst op 26 jun 2010 10:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En dat ik om ongeveer dezelfde tijd vertrek maar toch veeel vroeger dan jou er ga zijn? :D
Bericht Geplaatst op 26 jun 2010 10:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja, want ik moet me vriendin nog ophalen en nog gaan eten en trein nog pakken en... lalalalala
Bericht Geplaatst op 26 jun 2010 10:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vanmiddag bij Skitzo ben en we lekker gaan draaien :D
Bericht Geplaatst op 26 jun 2010 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

idd :thumbsup: zal vast goed komen :D
Bericht Geplaatst op 26 jun 2010 11:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dj Skitzo schreef:
idd :thumbsup: zal vast goed komen :D

nee toch?
gear is heel anders he elsalvaje :P
Bericht Geplaatst op 26 jun 2010 11:19 
 
Hardtraxx Veteran

Dj C-Mind schreef:
Dj Skitzo schreef:
idd :thumbsup: zal vast goed komen :D

nee toch?
gear is heel anders he elsalvaje :P

doe gewoon net alsof je NC bent dan licht de standaard niet zo hoog ;)
Bericht Geplaatst op 26 jun 2010 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanavond naar Hollywood Music Hall. Heel de nacht chillen en bier drinken met Vantage Point, die moeten draaien in de basement! :cool: :cool: :cool:
Bericht Geplaatst op 26 jun 2010 12:01 
 
Hardtraxx Veteran

wist je dat ik zo weer rijlessen heb :woot:
Bericht Geplaatst op 26 jun 2010 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
WIst je dat: KICK ASS de film FAKING VET IS!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:



RiStyle schreef:
Zo zie je maar, rammen op je pc helpt niet altijd :P

JAwohll!
rammen op de aan / uit knop :evil: :evil: :evil:

Tat & Zat - Kick n ass.
Vorige  1 ... 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102 ... 388  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic