mixed martial arts ja 
maar dat is niet leuk als je zelf er niet op zit en vriend van mij wel
maar dat is niet leuk als je zelf er niet op zit en vriend van mij wel
heb je er nog last van dan?Ravenwood wrote:wist je dat ik net terug kom van zwemmen, en dat ik volgens mij een paar ribben heb gekneusd
we gingen portje mma doen, en tja, toen kreeg ik een schouder in mn ribben
IE, maakt overigens geen kak uit want de persoon naast mij hier had em er wel bij staan. Het is echt at random.KSwoosh wrote:welke browser gebruik je?maarten1410 wrote:Ja maar dit is helemaal raar. KsWoosh zie em wel, ik nietHeeft niks met het filmpje te maken dus, meer met de gebruiker.
ja gaan zitten en opstaan is auwaKSwoosh wrote:heb je er nog last van dan?Ravenwood wrote:wist je dat ik net terug kom van zwemmen, en dat ik volgens mij een paar ribben heb gekneusd
we gingen portje mma doen, en tja, toen kreeg ik een schouder in mn ribben
want daar heb je wel ff last van namelijk
IE faalt bestmaarten1410 wrote:IE, maakt overigens geen kak uit want de persoon naast mij hier had em er wel bij staan. Het is echt at random.
Ik ben juist van 3 jaar FF weer terug naar IE gegaan, kwam veel te vaak sites tegen die niet werkte in FF gekgenoeg. Maar ieder zijn ding hoorKSwoosh wrote:IE faalt bestmaarten1410 wrote:IE, maakt overigens geen kak uit want de persoon naast mij hier had em er wel bij staan. Het is echt at random.
ik dacht eerst ook dat die wel goed genoeg was
maar FF is zo veel beter
Ravenwood wrote:haha maar dat soort gevechten zijn niet mooi.
zie je 2 sulletjes zonder na te denken rammen en trappen enzo. no offence
en jongens, het is zover!
ik keek net ff goed in de spiegel, en jaja, ik zie ineens 10x meer stoppeltjes dan gister of eergister![]()
dus het begint nu weer te groeien! eindelijk!
IE 8 bedoel je? Die werkt hier gewoon prima en lekker snel.Almighty wrote:Die nieuwste IE werkt zooo troef bij mij he, nieuw tabblad duurt +20sc freezed het beeld en kans dat alles vastloopt
ooh niet erbij gezet, gewoon op hoofdRiStyle wrote:Ravenwood wrote:haha maar dat soort gevechten zijn niet mooi.
zie je 2 sulletjes zonder na te denken rammen en trappen enzo. no offence
en jongens, het is zover!
ik keek net ff goed in de spiegel, en jaja, ik zie ineens 10x meer stoppeltjes dan gister of eergister![]()
dus het begint nu weer te groeien! eindelijk!
Als je ook nog erbij gezegd welke stoppels (welke plek) snappen de meeste et ook nog
aan IE zelf gewoonAlmighty wrote:Geen idee waar het aan ligt dan..
dj-rico01 wrote:wist je dat we ene keer mt alle hardtraxxleden moetn pilsen
true, maar nu hebben we meer actieve leden + vakantieKSwoosh wrote:dj-rico01 wrote:wist je dat we ene keer mt alle hardtraxxleden moetn pilsen![]()
was daar niet al eens eerder een poging toe gedaan, maar afgezegd omdat we allemaal veel te ver uit elkaar wonen?
......sommige mensen ook werkendj-rico01 wrote:true, maar nu hebben we meer actieve leden + vakantieKSwoosh wrote:dj-rico01 wrote:wist je dat we ene keer mt alle hardtraxxleden moetn pilsen![]()
was daar niet al eens eerder een poging toe gedaan, maar afgezegd omdat we allemaal veel te ver uit elkaar wonen?
dan heb ik 2.5%djpatt wrote:.... ik bijna 1% van alle berichten heb geplaatst hier op hardtraxx