Het zou ook heel goed kunnen dat binnekort de bel een keertje barst, alles heel populair is en vervolgens alles weer opkrabbelt. Ik denk zelf dat we nu een beetje op een hoogepunt zitten.. Komt wel goed dusArthurhoihoi wrote:Tsja, als ik zoiets zou hebben dan zou ik eerder een pauze nemen, ff een paar jaar geen hardstyle luisteren totdat het weer wat meer underground is. Moet eerlijk zeggen dat het tegenwoordig echt wat te groot is inderdaad. Maar er zijn altijd artiesten die schijt hebben en gewoon de shit uitbrengen waar ze zinnen in hebben (Theracords bijv.)
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Een paar jaar is misschien overdreven.. Maar het is een tijdje op de achtergrond zetten. Dat lijkt mij op dit moment wel een slim plan.
Maar ik moet niet te snel keuzes maken.. dat loopt meestal niet goed af bij, dat weet ik van eerdere keuzes die ik te snel gemaakt heb.
Maar ik moet niet te snel keuzes maken.. dat loopt meestal niet goed af bij, dat weet ik van eerdere keuzes die ik te snel gemaakt heb.
Nou, het zou misschien wel zo lang kunnen duren toch? Jumpstyle was toch ook zo'n 3 jaar lang populair of vergis ik me nu?Dennis Aka Mash wrote:Een paar jaar is misschien overdreven.. Maar het is een tijdje op de achtergrond zetten. Dat lijkt mij op dit moment wel een slim plan.
Oh, naja, het leek wel 3 jaar te duren 
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Mash, je gaat het forum dan toch niet verlaten he 
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
Ik ben Hardstyle ook wel is zat, moet je gewoon 3 weken niks meer luisteren. Dan begin je het fijne gevoel van zelf wel weer te krijgen. Ik heb ook een tijdje heel veel trance geluisterd
Tuurlijk wel, wat heb ik hier dan nog te zoekenfreddyadu8 wrote:Mash, je gaat het forum dan toch niet verlaten he
Nee, geintje..
Hardstyle gaat dan gewoon op de achtergrond vinyls koop ik dan nog wel gewoon enzo.. maar andere stijlen zullen de main-style worden bij mij.
Ey Dennis laat is wat horen van wat jij toffe hardtrance of drum 'nd bass vind..?
Want ik heb dat eigenlijk nog nooit gehoord volgens mij
Ik ben helemaal hardstyle gek.. En luister echt puur alleen maar hs.. 
Want ik heb dat eigenlijk nog nooit gehoord volgens mij
Drum N Bass
vind het een beetje het zelfde klinke... dat zou ik denk ik vaker moeten luisteren, want dat zeggen ze ook bij hardstyle
The Prodigy is wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vet
vind het een beetje het zelfde klinke... dat zou ik denk ik vaker moeten luisteren, want dat zeggen ze ook bij hardstyle
The Prodigy is wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vet
Ik vind Drum 'N Bass lekkere muziek tijdens het straatvoetballen. 
Ik heb vanavond ook weer gevoetbald van 19:00 t/m 22:45 ik ben nu echt dood.
Ik heb vanavond ook weer gevoetbald van 19:00 t/m 22:45 ik ben nu echt dood.
Lieve Dennis Aka Mash,
Zou je aub bij de HS willen blijven, pleassse. Drum 'n Bass is toch wel iets heel anders?
Zou je aub bij de HS willen blijven, pleassse. Drum 'n Bass is toch wel iets heel anders?
Mash is een beetje impulsief
Trekt wel weer bij denk ik zo...
wist je dat ik een site aan het maken ben
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2020
wat voor site ben je aan t maken ?Sayenjumper wrote:wist je dat ik een site aan het maken ben
Je kent me te goed denk ik. Maar of het bij trekt, deunt kneuw_dp_ wrote:Mash is een beetje impulsiefTrekt wel weer bij denk ik zo...
gwn een sitefreddyadu8 wrote:wat voor site ben je aan t maken ?Sayenjumper wrote:wist je dat ik een site aan het maken ben
Dat klinkt net zo stom als:Sayenjumper wrote:gwn een sitefreddyadu8 wrote:wat voor site ben je aan t maken ?Sayenjumper wrote:wist je dat ik een site aan het maken ben
Persoon 1: Wist je al dat ik een auto aan het bouwen ben?
Persoon 2: Wat voor een?
Persoon 1: Zo een met 4 wielen.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2020
idd, waarom meld je eigelijk dat je een site aan het bouwen bent dan 
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Omdat dit het Wist je dat Off-topic isfreddyadu8 wrote:idd, waarom meld je eigelijk dat je een site aan het bouwen bent dan
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2020
Wist je dat ik mijn oude avatar weer terug heb.. 
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Wist je dat ik die vorige leuker vond 
-
GNew member
- 7 posts member since 2009
- last seen Aug 2009
Wist je,, dat ik nu lekker gaat slapen Veels te laat alweer,, en wist je dat ik morgen weer lekker weekendje met mijn Meissiej ben!!!
En wist je dat me IceTea op is:(
En wist je dat me IceTea op is:(