Wist je dat ik War of the Worlds best spannend vind??
De nieuwe Star Trek is goed man, draait nu in de bios
vrijaf... GEWOON VRIJYannicksuper wrote:Wist je dat ik sinds vandaag vrijaf heb tot maandag
Ja vrij dan_dp_ wrote:vrijaf... GEWOON VRIJYannicksuper wrote:Wist je dat ik sinds vandaag vrijaf heb tot maandag![]()
ik maar t/m zondag
Wist je dat ik dat eerste wel wist (niet het jaartal) ?Buéntie wrote:Wisten jullie dat de continenten eerder (220 miljoen jaar geleden) eerst aan elkaar vast zaten en in al die tijd op de plek zijn '''gedreven'' zoals ze nu liggen?
Wist je dat we in Nederland ook een vulkaan hebben maar dat hij niet meer werkt?
Wist je dat ik dit vandaag geleerd heb op school
Wist jij dat dat supercontinent pangea heet?Buéntie wrote:Wisten jullie dat de continenten eerder (220 miljoen jaar geleden) eerst aan elkaar vast zaten en in al die tijd op de plek zijn '''gedreven'' zoals ze nu liggen?
Wist je dat we in Nederland ook een vulkaan hebben maar dat hij niet meer werkt?
Wist je dat ik dit vandaag geleerd heb op school
Wist je dat ik wel is wil weten welke ? (Dat wist je dat voor elke zin begint irritant te wordenDorus ML wrote:Nee, dat wist ik nou weer niet.
Wist je dat ik net een goede film heb gezien
Wist je dat dat niet waar is, want dit is de beste post vna heel hardtraxx:Frankert wrote:Wist je dat de 2e post van dit topic de beste is van heel Hardtraxx?
En dan "wat heb een leverworst met hardstyle te maken" ?Jor-D wrote:Laatste aankoop waren net 2 witte pistoletjes met leverworst bij metro station Weesperplein in Amsterdam
Wist je dat je daar helemaal gelijk in hebtStokbrood wrote: Voor de absolute tennistop blijkt er echter nog een maat te groot te zijn; haar cupmaat.
Vond het wel humor![]()

LOL!Arthurhoihoi wrote:Wist je dat ik vandaag 2 uur moest nakomen![]()
En dat alleen omdat ik "pijp me" zei (nee, niet tegen de lerares)
ken het probleem, draai tegenwoordig veel meer house & minimal enzo. 2 decks mixen met hardstyle boeit me niet zo en het draagvlak voor 'anders' mixen bij hardstyle is echt laag... Met house kan ik helemaal los gaan kwa draaien. track aanzetten, ff pissen en biertje halen om vervolgens volgende track erin te mixen boeit me niet langDennis Aka Mash wrote:Wist je dat ik er steeds vaker over zit te denken om hardstyle te laten voor wat het is en me helemaal te gaan richten op Hardtrance en Drum 'n Bass