Ik snap wat je bedoeldKSwoosh wrote:wowRik wrote:Khadber meer dan 10000 berichten heeft
ik denk dat we [iig ik en rico] weten wat dat betekend!
Denk dat een vergelijking met een olifant wel ongeveer terecht is xD
Ik snap wat je bedoeldKSwoosh wrote:wowRik wrote:Khadber meer dan 10000 berichten heeft
ik denk dat we [iig ik en rico] weten wat dat betekend!
hahahahaRik wrote:Denk dat een vergelijking met een olifant wel ongeveer terecht is xD
Oud maar nog steeds zeer interessant nieuwsmaarten1410 wrote:... CD3 van DefQon dit jaar echt GRU-WE-LIJK is![]()
![]()
Rik wrote:Khadber meer dan 10000 berichten heeft
.... ik dit al 2 weken geleden hier heb gepostRik wrote:Khadber meer dan 10000 berichten heeft
Onze spammert heeft daar ook gewoon respect voor heThe Hardstyler-1994 wrote:Rik wrote:Khadber meer dan 10000 berichten heeft
wie nietRik wrote:Onze spammert heeft daar ook gewoon respect voor heThe Hardstyler-1994 wrote:Rik wrote:Khadber meer dan 10000 berichten heeft
Mail aangehad:lorennzkee wrote:... ik net een fusion t-shirt besteld heb.
Iemand ervaring mee hoelang dit duurt voor hij terecht is?
djpatt wrote:.... je kinderen van 8 jaar ook uit het raam kan gooien
Wie wilt er nu ook die match kijken liveRiStyle wrote:Dat de WK wedstrijd Paraguay - Slowakije met half lege tribunes word gespeeld.
RiStyle wrote:Toch erg slecht, het hoort niet bij een WK.
geef desnoods die arme Afrikanen een gratis ticket. Dan is er tenminste sfeer en dan zit et vol. en horen we die vuvuzela nog meer
F*cking vuvuzela's, brengt echt geen sfeer in een stadion.djpatt wrote:RiStyle wrote:Toch erg slecht, het hoort niet bij een WK.
geef desnoods die arme Afrikanen een gratis ticket. Dan is er tenminste sfeer en dan zit et vol. en horen we die vuvuzela nog meer
Je kan beter Italië hebben dan Paraquay :')djpatt wrote:.... paraguay vandaag ff moet gelijk spelen, en italie moet winnen
dan loot nederland italie niet in de volgende ronde
we kunnen ze allebei aanFRArnold wrote:Je kan beter Italië hebben dan Paraquay :')djpatt wrote:.... paraguay vandaag ff moet gelijk spelen, en italie moet winnen
ze kunnen alle 4 nog doorkatamaran wrote:we kunnen ze allebei aanFRArnold wrote:Je kan beter Italië hebben dan Paraquay :')djpatt wrote:.... paraguay vandaag ff moet gelijk spelen, en italie moet winnen