Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92 ... 388  Volgende
Bericht Geplaatst op 15 jun 2010 22:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dat is minder...
Bericht Geplaatst op 16 jun 2010 18:02 
 
Hardtraxxer

lorennzkee schreef:
Vert0z schreef:
lorennzkee schreef:
... ik net een fusion t-shirt besteld heb.
Iemand ervaring mee hoelang dit duurt voor hij terecht is?

ik had hem keer op donderdagmiddag rond 4 uur besteld, en had hem vrijdagochtend 11 uur binnen :) vrij rap dus in mijn geval ;)

Oh, dat is inderdaad vrij snel, op site staat van 5 tot 20 werkdagen dat ze hem opsturen...
Maar kan hem dus evengoed overmorgen ofzo al verwachten :).

weet niet waar je heb besteld? :P 'k had via freaky besteld, en kreeg die dus vlot binnen xD
Bericht Geplaatst op 16 jun 2010 18:52 
 
Hardtraxx Veteran

Hij woont wel in Belgiƫ dus dat gaat weer via 1800 omwegen.
Bericht Geplaatst op 16 jun 2010 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

.....ik per week of per maand een top 10 mix ga maken. bestaande uit de 10 meest gedraaide tracks, die in die week op hardtraxx worden gepost bij het liveset topic
Bericht Geplaatst op 16 jun 2010 21:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bedoel je nu bij het topic van "welk nummer luister ik nu" Of een topic aanmaken
waar je moet posten "die wil ik horen" in je mix?
Bericht Geplaatst op 16 jun 2010 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lorennzkee schreef:
Bedoel je nu bij het topic van "welk nummer luister ik nu" Of een topic aanmaken
waar je moet posten "die wil ik horen" in je mix?


heb het aangepast thx :thumbup: , ik turf gewoon tracks uit de geposte livesets
Bericht Geplaatst op 16 jun 2010 22:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

djpatt schreef:
lorennzkee schreef:
Bedoel je nu bij het topic van "welk nummer luister ik nu" Of een topic aanmaken
waar je moet posten "die wil ik horen" in je mix?


heb het aangepast thx :thumbup: , ik turf gewoon tracks uit de geposte livesets

Oke, nu versta ik het :).
Bericht Geplaatst op 17 jun 2010 11:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dus krijg je elke maand van alle hitmixjes een ultieme top10 hitmix? :P
Bericht Geplaatst op 17 jun 2010 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ProfaNe schreef:
dus krijg je elke maand van alle hitmixjes een ultieme top10 hitmix? :P


nee hoeft niet, er worden ook vaak tracks van bijvb thera gedraaid
Bericht Geplaatst op 17 jun 2010 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

... ik geslaagd ben?! :beer: :beer: :clap: :clap: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 17 jun 2010 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

danku danku :D
Bericht Geplaatst op 17 jun 2010 17:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ravenwood schreef:
... ik geslaagd ben?! :beer: :beer: :clap: :clap: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Haha echt proficiat :P
Ik moet nog even wachten op mijn uitslag, het zal op het nippertje worden voor mij >.<
Bericht Geplaatst op 17 jun 2010 18:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Veel succes! En proficiat voor jullie allen!
Bericht Geplaatst op 17 jun 2010 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

.... ik eindelijk me nieuwe mix goed op heb kunnen nemen :P
en ik ook met een soort mix projectje bezig ga :)
meer info daarover volgt snel :D
Bericht Geplaatst op 17 jun 2010 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dj Skitzo schreef:
.... ik eindelijk me nieuwe mix goed op heb kunnen nemen :P
en ik ook met een soort mix projectje bezig ga :)
meer info daarover volgt snel :D


als je mijn idee wat hiervoor staat maar niet jat :P
Bericht Geplaatst op 17 jun 2010 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wrom zeg ik "ook" ;)
wordt iig iets heel anders hoor ^^
Bericht Geplaatst op 17 jun 2010 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dj Skitzo schreef:
wrom zeg ik "ook" ;)
wordt iig iets heel anders hoor ^^


ik ga het volgen, en dat is in positieve zin :thumbup:
Bericht Geplaatst op 18 jun 2010 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

... CD3 van DefQon dit jaar echt GRU-WE-LIJK is :love: :bomb: :worship:
Bericht Geplaatst op 18 jun 2010 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

duitsland een penaltie krijgt :D
Bericht Geplaatst op 18 jun 2010 15:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat ik volgend jaar waarschijnlijk bij NoiseHunterz op school kom :P
Bericht Geplaatst op 18 jun 2010 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik weer een nieuw setje heb opgenomen: hardstyle/b-resco-4-days-walk-t8409.html
Bericht Geplaatst op 18 jun 2010 16:26 
 

RiStyle schreef:
Dat ik volgend jaar waarschijnlijk bij NoiseHunterz op school kom :P

waar?
en waT?
Bericht Geplaatst op 18 jun 2010 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
RiStyle schreef:
Dat ik volgend jaar waarschijnlijk bij NoiseHunterz op school kom :P

waar?
en waT?

:$
Bericht Geplaatst op 18 jun 2010 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber meer dan 10000 berichten heeft :surrender:
Bericht Geplaatst op 18 jun 2010 20:14 
 

Rik schreef:
Khadber meer dan 10000 berichten heeft :surrender:

wow
ik denk dat we [iig ik en rico] weten wat dat betekend!
Vorige  1 ... 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92 ... 388  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic