....djpatt voor het eerst onder de 20% vet percentage zit
20% is het maximum voor een volwasse man
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
Laatste keer dat ik mn vetpercentage op liet meten was het 8,6%
Maar dat is al 1,5 jaar geleden.
Maar dat is al 1,5 jaar geleden.
En hoe meet ge zoiets :pdjpatt wrote:....djpatt voor het eerst onder de 20% vet percentage zit
Of moet ge da bij den doktoor doen?
nee bij den gymbourzwain wrote:En hoe meet ge zoiets :pdjpatt wrote:....djpatt voor het eerst onder de 20% vet percentage zit
dan gaat ge op de weegplank staan. en dan vergelijken ze het met uw vorige gewicht. et voila
(ik woog 108
Ahaaaaaaaaadjpatt wrote:nee bij den gymbourzwain wrote:En hoe meet ge zoiets :pdjpatt wrote:....djpatt voor het eerst onder de 20% vet percentage zit
dan gaat ge op de weegplank staan. en dan vergelijken ze het met uw vorige gewicht. et voila
(ik woog 108en nu 91)
is mn belgisch nog een beetje goe manneke ?
ja valt wel mee he! manneke zegge we wel ni zo dikkels, mir maat!djpatt wrote:is mn belgisch nog een beetje goe manneke ?
en weegplank is het ook niet echt, maar weegschaal
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Haha kan er wel mee doordjpatt wrote:is mn belgisch nog een beetje goe manneke ?
Thanks maatje!Machiel wrote:Van harte Pik!FRArnold wrote:Thanks jongens!
-
E
laten we maar niet in het duits beginnen want dan zijn de apresskihutje open!djpatt wrote:is mn belgisch nog een beetje goe manneke ?
Bij de mijne doen ze dat elektrischdjpatt wrote:nee bij den gymbourzwain wrote:En hoe meet ge zoiets :pdjpatt wrote:....djpatt voor het eerst onder de 20% vet percentage zit
(ik woog 108en nu 91)
Maar goed bezig, volhouden, of zit je er perongeluk onder
nee nee gezond eten, keihard sporten enzo 
we gaan voor de 15%
we gaan voor de 15%
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Wist je dat het toch Frieten is! 
djpatt wrote:nee nee gezond eten, keihard sporten enzo
we gaan voor de 15%
Wist je dat je ze gewoon lekker in je muil moet douwen of het nou friet patat of kak is wat je er tegen zegt.bRt_ wrote:Wist je dat het toch Frieten is!
Elektrisch klopt nooit 100% De enigste betrouwbare manier is door middel van een tang je vet/huid dikte
op 5 speciale punten op het lichaam te meten.
Ik zat bij Defensie op 12 en in mn sportschool opeens op 16.
Het kan sowieso nooit kloppen volgens mij. Hoe kun je dit nou precies meten.Kepro wrote:Elektrisch klopt nooit 100% De enigste betrouwbare manier is door middel van een tang je vet/huid dikte
Door middel van een formule en je 5 resultaten.
Electrisch meten:
- de laatste 4 uur voor de test niet eten of drinken.
- de laatste 12 uur voor de test niet trainen
- je moet geplast hebben binnen 30 min voor de test
- de laatste 48 uur geen alcohol
- geen diuretica gebruikt hebben de afgelopen 7 dagen
- voor vrouwen die vocht vast houden tijdens de menstruatie: niet meten tijdens de menstruatie
Als je aan al deze voorwaarden voldoet, kan electrische vetmeting er nog steeds +- 8% naast zitten. Waardeloos dus.
Huidplooimeting:
Op 4 tot 7 vastgestelde plaatsen wordt je huidplooi gemeten. Het totale aantal mm geeft via een tabel (of computerprogramma) aan wat je vet% is. Nadeel: Hiervoor is veel ervaring nodig, juiste punt vinden, op de juiste manier huidplooi vastpakken en op de juiste plek van de vastgehouden plooi meten. Enig Googlen levert op dat dit voor de leek niet te doen is.
Onderwater (hydrostatische) meting:
Je wordt boven water en onderwater gewogen. Het verschil zegt iets over je soortelijk gewicht dus o.a. vet massa. Dit is een van de nauwkeurigste metingen.
Bodypod:
Je gaat in een volledig luchtdichte capsule zitten. De capsule meet hoeveel lucht jij hebt verplaatst, dus wat jouw volume is. Uit je gewicht/volume verhouding weet je het vet%. Schijnt vrijwel even nauwkeurig te zijn als onderwater meting.
Meten van 11 lichaams omtrekken met een gewone cm-band.
De ontwikkelaar (Dr. Behnke) van de onderwatermeting heeft tijdens zijn experimenten 11 lichaamsomvangen gemeten en kwam tot de ontdekking dat er een eenduidig verband was met het gewogen vet%. Deze methode wordt op http://www.mybodycomp.com gehanteerd en is voor gewone gebruikers als jij en ik het meest nauwkeurig. Vrijwel net zo nauwkeurig als onderwatermeting: mits je exact zo meet als er wordt voorgeschreven!
Wist je dat ik vandaag terug ben gekomen van een school tripje Barcelona van 4 dagen
Wat is Barcelona een mooie stad! (alleen vind die Spanjaarden een beetje raar
)
Wat is Barcelona een mooie stad! (alleen vind die Spanjaarden een beetje raar
Barcelona is de vetste en mooiste stad waar ik verlopig ben geweest, zelfs Milaan kon er niet aan tippen.
...er steeds meer n00bs populair komen doen in het release en live set topic