...Australiërs op house al net zo lame dansen als op Hardstyle..
View on YouTube
Afrojack FTW trouwens
!
View on YouTube
Afrojack FTW trouwens
Had dan Elsavadori gedaan. Dan kun je je naam nog eens roepen als het mis gaat met draaien: Eeeeel... verdorie!KSwoosh wrote:ElSavaldi klonk nog beterRiStyle wrote:woosie hou je muil is
verzin gewoon iets origineels
FRArnold wrote:RIJBEWIJS BINNEN!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd! Ook houden héFRArnold wrote:RIJBEWIJS BINNEN!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
FRArnold wrote:RIJBEWIJS BINNEN!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kom me maar ophalen voor restylerz morgen en dan mag je me ook weer naar huis rijden (Y)FRArnold wrote:Thanks jongens!
Ik wou het net vragenKepro wrote:ga jij ook naar restylerz Tek?
tegenwoordig kan je je rijbewijs pas na 5 dagen ophalen dus word lastig denk ikTeknizion wrote:Kom me maar ophalen voor restylerz morgen en dan mag je me ook weer naar huis rijden (Y)FRArnold wrote:Thanks jongens!
Extra betalen!djpatt wrote:tegenwoordig kan je je rijbewijs pas na 5 dagen ophalen dus word lastig denk ikTeknizion wrote:Kom me maar ophalen voor restylerz morgen en dan mag je me ook weer naar huis rijden (Y)FRArnold wrote:Thanks jongens!
Bumpmaarten1410 wrote:Ik wou het net vragenKepro wrote:ga jij ook naar restylerz Tek?
GEFELICITEERD met het bewijs voor het rijden.
Van harte Pik!FRArnold wrote:Thanks jongens!
Had je gipsie om je pinkie dan jongen? Je pinkie of.. je pinkiepinkie.....Beuntie wrote:Congratz arnold
Wist je dat mijn gips van mn pinkie af is?
maarten1410 wrote:je pinkiepinkie.....
netjes gemaaktmaarten1410 wrote:Wist je dat...Vantage Point 3 nieuwe previewtjes online heeft geknalt en ik die videotjes heb gemaakt