niet door! :')
wedden net elfde ofzo.
wedden net elfde ofzo.
...nederland alleen aan toernooien mee doet, als de uitslag eerlijk isBerunda wrote:Waar gaan we dat schrijven.... België staat op een "groot internationaal toernooi" en Nederland niet :')
staat onderaanmaarten1410 wrote:... het meldingen en bug report gedeelte ineens verdwenen is
en dat je beter hier aan mee kan doen, omdat je dan dikke prijzen kan winnen?ElSalvaje wrote:Wist je dat Hardtraxx een WK pool heeft: https://hardtraxx.com/off-topic ... t7972.html
Wist je ook dat wij een Hardtraxx WK Pool hebben aangemaakt om onderling te kijken wie er nou echt verstand van voetbal heeft?KSwoosh wrote:en dat je beter hier aan mee kan doen, omdat je dan dikke prijzen kan winnen?ElSalvaje wrote:Wist je dat Hardtraxx een WK pool heeft: https://hardtraxx.com/off-topic ... t7972.html
http://azerty.nl/algemeen/content/486/a ... poule.html
de prijzen:
Het originele oranje shirt
LG E2250V-PN - TFT - LED Backlight - 21.5"
Linksys Wireless-N Broadband Router, WRT160NL-EW
Antec Skeleton Gaming Kast
Level One Router N met USB adapter N (WBR6020 + WUA605)
Iomega eGo Encrypt Plus Portable Hard Drive 320GB
maar prijzen zijn altijd mooi meegenomenElSalvaje wrote:Wist je ook dat wij een Hardtraxx WK Pool hebben aangemaakt om onderling te kijken wie er nou echt verstand van voetbal heeft?
Het gaat niet om de prijzen
prijzen zijn mooi meegenomen maar interreseert me niet zo, aangezien ik toch niet heel veel verstand heb van voetbal ook al doe ik het zelfKSwoosh wrote:maar prijzen zijn altijd mooi meegenomenElSalvaje wrote:Wist je ook dat wij een Hardtraxx WK Pool hebben aangemaakt om onderling te kijken wie er nou echt verstand van voetbal heeft?
Het gaat niet om de prijzen
ik ben niet bezig met voetbal, zit er niet onder en weet er niks van, maar doe daar toch wel ff mooi aan meeDj Skitzo wrote:prijzen zijn mooi meegenomen maar interreseert me niet zo, aangezien ik toch niet heel veel verstand heb van voetbal ook al doe ik het zelf
JIj ook, en vanavond word waarschijnlijk een rustig avondjeLoesJ wrote:......IK ZIN HEB IN EEN FEESTJEEEEEEEEEE
Voor mij dus ook.... hele dag portfolio...vnv of op verjaardag en morgen weer verder met school....Kepro wrote:JIj ook, en vanavond word waarschijnlijk een rustig avondjeLoesJ wrote:......IK ZIN HEB IN EEN FEESTJEEEEEEEEEE![]()
haha zuur...ik stuiter hier af en toe door de huiskamer, als ik drinken ga halen ofzoKepro wrote:Kon ik maar een paar uurtjes hardstyle vanavond beluisteren en even al mn energie wegstampen![]()
Ik hoef geen schoolwerk te maken maar al mn maten wel
Ik ook niet, en als ik uit de douche stap en voor de spiegel zeg maar sta stuiter ik ook 9 van de 10 keerLoesJ wrote:haha zuur...ik stuiter hier af en toe door de huiskamer, als ik drinken ga halen ofzoKepro wrote:Kon ik maar een paar uurtjes hardstyle vanavond beluisteren en even al mn energie wegstampen![]()
Ik hoef geen schoolwerk te maken maar al mn maten welhoop dat niemand het opmerkt want het zal er vast wel belachelijk uitzien maar ik ben niet echt een held in stilzitten
goed planKepro wrote:Ik ook niet, en als ik uit de douche stap en voor de spiegel zeg maar sta stuiter ik ook 9 van de 10 keerLoesJ wrote:haha zuur...ik stuiter hier af en toe door de huiskamer, als ik drinken ga halen ofzoKepro wrote:Kon ik maar een paar uurtjes hardstyle vanavond beluisteren en even al mn energie wegstampen![]()
Ik hoef geen schoolwerk te maken maar al mn maten welhoop dat niemand het opmerkt want het zal er vast wel belachelijk uitzien maar ik ben niet echt een held in stilzitten
![]()
vanavond klein feestje meepakken?