OOO MYYYY GGOOOOOD!KSwoosh wrote:mooi zo, leren ze dat ook eens af!
dan maar opde harde manier!
zonde van de mercedis inderdaad
OOO MYYYY GGOOOOOD!KSwoosh wrote:mooi zo, leren ze dat ook eens af!
dan maar opde harde manier!
.... ik na portugal ga + friesland + ouders 4 of 5 weken op vakantie zijnNoiseHunterZ wrote:+1Dj Skitzo wrote:ik kom langsElSalvaje wrote:Ik in de zomervakantie 2 weken alleen thuis ben, omdat ik niet meega op vakantie
wie weet
+1Dj Skitzo wrote:dan kom ik ook bij jou langs
lol muziek luisteren met 1 krk faalt...lorennzkee wrote:dat mijn krk's geleverd zijn en er maar 1 kan aansluiten omdat ik maar 1 kabel heb.
Echt stom dat ik ze er niet heb bij besteld maar ga ze morgen halen:).
Maar die 1ne knalt wel lekker hard:D
wat is een krk?Overload wrote:lol muziek luisteren met 1 krk faalt...lorennzkee wrote:dat mijn krk's geleverd zijn en er maar 1 kan aansluiten omdat ik maar 1 kabel heb.
Maar die 1ne knalt wel lekker hard:D2 is beter!!!!!
KRK, merk van studio monitoren (of ze andere dingen maken weet ik niet)KSwoosh wrote: wat is een krk?
oooh okKryptica wrote:KRK, merk van studio monitoren (of ze andere dingen maken weet ik niet)KSwoosh wrote: wat is een krk?
http://www.krksys.com/index.php
Kan ik geloven:)Overload wrote:lol muziek luisteren met 1 krk faalt...lorennzkee wrote:dat mijn krk's geleverd zijn en er maar 1 kan aansluiten omdat ik maar 1 kabel heb.
Krk 6 gekocht of wat ?lorennzkee wrote:Kan ik geloven:)Overload wrote:lol muziek luisteren met 1 krk faalt...lorennzkee wrote:dat mijn krk's geleverd zijn en er maar 1 kan aansluiten omdat ik maar 1 kabel heb.
1 zit dus nog in de doos.
Ahja, zoveelse blijer ben ik ermee vanaf de moment ze alletwee aangesloten worden.
fuck wat gaan die dingen hard. Niet goed voor mijn oortjes...
schaamde je je eigen niet heel diep toen je die vraag steldeKSwoosh wrote:wat is een krk?Overload wrote:lol muziek luisteren met 1 krk faalt...lorennzkee wrote:dat mijn krk's geleverd zijn en er maar 1 kan aansluiten omdat ik maar 1 kabel heb.
neeDj C-Mind wrote:schaamde je je eigen niet heel diep toen je die vraag stelde
dynaudio _0_Lyst wrote:En dan vallen ze alsnog onder een instapmodel. Dynaudio en Genelec bijvoorbeeld zijn nog een prijsklasse hoger. Die kosten per stuk weer net zoveel als 1-2 paar van deze KRK's
Duur? Die dingen zijn goedkoop!Dj Skitzo wrote:krk zijn studio monitoren, actief met versterker, passief zonder versterker. de boxen hebben vaak een gele kleur met zwart of wit.
en ze zijn tering duur
mijn boxjes waren 299 euro per paar, die zijn vaak zo duur per stuk
VERGEET ZE NIET IN TE SPELEN!!!!lorennzkee wrote:fuck wat gaan die dingen hard. Niet goed voor mijn oortjes...