Waar ga jij skieën deze winter?

Frankrijk
2
4%
Oostenrijk
19
40%
Zwitserland
0
No votes
Duitsland
0
No votes
België
0
No votes
Noorwegen
1
2%
Zweden
2
4%
Italië
0
No votes
Verenigde Staten
0
No votes
Japan
3
6%
Turkije
4
9%
Elders
1
2%
Niet Skieën/Boarden
15
32%

Total votes: 47

S
Het sneeuwt knakerhard in de alpen :yay: Oostenrijkse gletschers krijgen 50-70 cm sneeuw, Frankrijk en Zwitserland iets minder.
Over 2 weken sta ik op de gletscher (Hintertux) :clap:
D
Oostenrijk! :yay:

Heel erg zin in. Sommige mensen kijken al vanaf de winter uit naar de zomer.. Bij mij is het andersom :P
Oh, en snowboarden uiteraard.
T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026
kijk dit topic zocht ik :thumbsup:
skie al vanaf mn 4e en meestal ieder jaar weer op wintersport :)
dit jaar naar Oostenrijk naar SkiWelt Wilder Kaiser - Brixental (grootste aaneengesloten skigebied van oostenrijk), een huisje midden op de piste :worship:
heb er weer veel zin in!
S
Kijk toch nog mensen met interesse in wintersport op Hardtraxx :$ .
Ik ga met m'n maten naar La Plagne (Paradiski) in April. Wat is skiejen in Frankrijk met Pasen heerlijk :love: :love:
T
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2026
haha ben zeker geïnteresseerd, kijk al vanaf augustus uit naar de wintersport vakantie, nog maar 2 weken :)
S
Hier net van hetzelfde, als 't school begint begin ik er volledig geinteresseerd door te raken. Zeker de laatste dagen, het dumpt zwaar in de alpen. Weet niet of je ook echt webcams etc. in het oog houd?
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Afgelopen jaar naar Morzine geweest in de kerstvakantie, en Mauterndorf in de carnavalsvakantie.
Deze keer helaas niet richting Alpen, misschien wel met carnaval :).
T
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2026
Spablauw wrote:Hier net van hetzelfde, als 't school begint begin ik er volledig geinteresseerd door te raken. Zeker de laatste dagen, het dumpt zwaar in de alpen. Weet niet of je ook echt webcams etc. in het oog houd?
ik bekijk meestal iedere dag wel een webcam :D jammer genoeg in de skiwelt nog niet echt erg gedumpt, maar er licht al wel voldoende sneeuw :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
2-9 februari Val Thorens (Dus m'n sowieso Oostenrijk klopte niet) met 5 vrienden. :cool: Donderdag wordt het daar 's nachts -35, epische omstandigheden.
Hardtraxx Elite
2318 posts member since 2010
last seen Dec 2020
Ski sinds mijn vierde een aantal keren in het jaar. Met kerst een week in Kleinwalsertal geweest,
fijn skiën daarzo!
Hardtraxx Veteran
7366 posts member since 2014
last seen 3 days ago
Nog mensen die dit seizoen op wintersport gaan? Ik ga over precies een maand, heb er al flink zin in.
Afgelopen jaren naar Wilder Kaiser-Brixental of Großarl geweest, maar daar lag niet altijd evenveel sneeuw.
Dit jaar voor het eerst naar Gaschurn in Vorarlberg, wat hoger en dichter bij de Zwitserse grens, ben benieuwd. De vooruitzichten zijn in ieder geval goed (maar dat is op veel plekken). Alleen ik hoorde dat de Après-ski vooral Duitstalig is, maar dat komt ook vast wel goed met een grote groep.

Image