Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2

Waar ga jij skieën deze winter?
Frankrijk 4%  4%  [ 2 ]
Oostenrijk 40%  40%  [ 19 ]
Zwitserland 0%  0%  [ 0 ]
Duitsland 0%  0%  [ 0 ]
België 0%  0%  [ 0 ]
Noorwegen 2%  2%  [ 1 ]
Zweden 4%  4%  [ 2 ]
Italië 0%  0%  [ 0 ]
Verenigde Staten 0%  0%  [ 0 ]
Japan 6%  6%  [ 3 ]
Turkije 9%  9%  [ 4 ]
Elders 2%  2%  [ 1 ]
Niet Skieën/Boarden 32%  32%  [ 15 ]
Totaal aantal stemmen : 47
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 10:48 
 

Het sneeuwt knakerhard in de alpen :yay: Oostenrijkse gletschers krijgen 50-70 cm sneeuw, Frankrijk en Zwitserland iets minder.
Over 2 weken sta ik op de gletscher (Hintertux) :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 16:36 
 

Oostenrijk! :yay:

Heel erg zin in. Sommige mensen kijken al vanaf de winter uit naar de zomer.. Bij mij is het andersom :P
Oh, en snowboarden uiteraard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 21:36 
 
Hardtraxx Elite

kijk dit topic zocht ik :thumbsup:
skie al vanaf mn 4e en meestal ieder jaar weer op wintersport :)
dit jaar naar Oostenrijk naar SkiWelt Wilder Kaiser - Brixental (grootste aaneengesloten skigebied van oostenrijk), een huisje midden op de piste :worship:
heb er weer veel zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 21:59 
 

Kijk toch nog mensen met interesse in wintersport op Hardtraxx :$ .
Ik ga met m'n maten naar La Plagne (Paradiski) in April. Wat is skiejen in Frankrijk met Pasen heerlijk :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 20:45 
 
Hardtraxx Elite

haha ben zeker geïnteresseerd, kijk al vanaf augustus uit naar de wintersport vakantie, nog maar 2 weken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 20:50 
 

Hier net van hetzelfde, als 't school begint begin ik er volledig geinteresseerd door te raken. Zeker de laatste dagen, het dumpt zwaar in de alpen. Weet niet of je ook echt webcams etc. in het oog houd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afgelopen jaar naar Morzine geweest in de kerstvakantie, en Mauterndorf in de carnavalsvakantie.
Deze keer helaas niet richting Alpen, misschien wel met carnaval :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 13:42 
 
Hardtraxx Elite

Spablauw schreef:
Hier net van hetzelfde, als 't school begint begin ik er volledig geinteresseerd door te raken. Zeker de laatste dagen, het dumpt zwaar in de alpen. Weet niet of je ook echt webcams etc. in het oog houd?

ik bekijk meestal iedere dag wel een webcam :D jammer genoeg in de skiwelt nog niet echt erg gedumpt, maar er licht al wel voldoende sneeuw :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2-9 februari Val Thorens (Dus m'n sowieso Oostenrijk klopte niet) met 5 vrienden. :cool: Donderdag wordt het daar 's nachts -35, epische omstandigheden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 00:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ski sinds mijn vierde een aantal keren in het jaar. Met kerst een week in Kleinwalsertal geweest,
fijn skiën daarzo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog mensen die dit seizoen op wintersport gaan? Ik ga over precies een maand, heb er al flink zin in.
Afgelopen jaren naar Wilder Kaiser-Brixental of Großarl geweest, maar daar lag niet altijd evenveel sneeuw.
Dit jaar voor het eerst naar Gaschurn in Vorarlberg, wat hoger en dichter bij de Zwitserse grens, ben benieuwd. De vooruitzichten zijn in ieder geval goed (maar dat is op veel plekken). Alleen ik hoorde dat de Après-ski vooral Duitstalig is, maar dat komt ook vast wel goed met een grote groep.

Afbeelding
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic