Helemaal mee eens, en vooral hoeveel plezier hij erin had maakte hem al een klasse apart.wrote:
Sinds ik Wie Is De Mol volgt is er nog geen betere mol geweest dan Dennis Weening
Op dat cruiseschip dat hij dat geld zo in zee gooide was echt geniaal
Helemaal mee eens, en vooral hoeveel plezier hij erin had maakte hem al een klasse apart.wrote:
Sinds ik Wie Is De Mol volgt is er nog geen betere mol geweest dan Dennis Weening
je moet je wel even verplaatsen in de producent, nog zo'n Dennis Weening en iedereen wist wie de mol was. ik volgde het niet maar lijkt me meer dan logisch dat ze nu een ander soort mol kozen.wrote:Leuk hoor, maar ik vond de mol acties nou niet echt heel erg bijzonder. Alleen met die vingerafdruk opdracht zat ze echt gewoon te chillen, verder deed ze overal mee en was het voor mij niets meer dan een kandidaat.
Maar ja, als iedereen dat doet...er moet er toch 1 uit hewrote:Nee, maar als ik nu zou moeten kiezen zou het Ajouad zijn.
In de eerste ronde er al uit gaan is toch oliedom, of ligt dat aan mij? Als je een beetje doordacht spreidt kom je toch minstens 2 rondjes door lijkt me.
Moet er toch alsnog eentje uitwrote:Als je zorgt dat je hem dan snel maakt is er niks aan de hand
Ik wist ook pas gisteren dat dezelfde avond het seizoen weer begon, had net zo goed een aankondiging voor wanneer het nieuwe seizoen zou beginnen kunnen zijn wat hier stond. Maar goed, als je iets wilt bespreken, gebruik maarwrote:-
Zelf ook pas net teruggekeken, maar je kijkt toch niet in dit topic als je het nog niet gezien hebt? Maar al verwijderd, dacht alleen dat je in dit topic gewoon mocht spoilen (zolang je maar niet in random andere topics waar ze het niet verwachten gaat spoilen). Excuses