Heb er weer zin in! 
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Ga het ook weer volgen! 
Heb de app gedownload. Hoe werkt dat? 
Edit:
Ik snap m al. Na vanavond kun je tot de volgende uitzending vragen beantwoorden en kun je dus punten scoren.
Een poule kun je volgens mij alleen maken met je facebook vrienden. Mja ik heb niet alle hardtraxxers op facebook.
Edit:
Ik snap m al. Na vanavond kun je tot de volgende uitzending vragen beantwoorden en kun je dus punten scoren.
Een poule kun je volgens mij alleen maken met je facebook vrienden. Mja ik heb niet alle hardtraxxers op facebook.
Heb alvast een poule aangemaakt en Zenda en Parvuz uitgenodigd. Laat maar weten wie nog meer willen mee doen 
Hoe werkt het precies met die vragen? Moet je die ook beantwoorden onder de aflevering?
Moet vandaag al werken en straks ook weer trainen om dezelfde tijd:/
Moet vandaag al werken en straks ook weer trainen om dezelfde tijd:/
Nee, je hebt tot de volgende aflevering de tijd om de vragen te beantwoorden. Ik kijk het ook niet 'live' 
Werkt die voor Apple wel dan? Want ik had ook al een poule aangemaakt op Android voor Hardtraxx, maar kon geen mensen uitnodigen. Kan zeker niet cross-platform?
Heb het ook op Facebook gezet in de HT-groep, hopelijk blijkt dat ik geen eendagsvlieg ben geweest vorig jaar op HT 
https://www.facebook.com/groups/2285095 ... 059320450/
https://www.facebook.com/groups/2285095 ... 059320450/
Ik ben voor 2 groepen uitgenodigd. Hardtraxx Poule en Hardtraxx WIDM. Ik zit nu in allebei maar welke wordt de hoofdgroep?
Zal vanavond na het werk app wel even installeren en me aanmelden!
Doe maar Hardtraxx WIDM. Die heeft Chris aangemaaktParvuz wrote:Ik ben voor 2 groepen uitgenodigd. Hardtraxx Poule en Hardtraxx WIDM. Ik zit nu in allebei maar welke wordt de hoofdgroep?
Ik zit met Niek en Patrick in de Hardtraxx Poule (patrick's ding), weet niet hoeveel er in die andere al zitten. Anders moet de baas in die groep patrick en mij maar even toevoegen, zijn we meteen van de dubbele groepen af 
K top, gebruiken we Hardtraxx WIDM. Moet men op Facebook even een berichtje achterlaten onder de WIDM-post, zodat ik je toe kan voegen op naam. En natuurlijk vriendjes met mij zijn. 
Waarom moet ik steeds opnieuw me aanmelden? 
Ja heb ik ook, er is nu al een nieuwe versie voor Android en een nieuwe versie voor iOS is opgestuurd.Parvuz wrote:Waarom moet ik steeds opnieuw me aanmelden?
Helaas, mobiel niet goed genoeg voor de app 
Maurice er dus uit.
Ik ben er nog niet genoeg in om de namen te weten. Maar op mijn verdachtenlijst staat die vrouw die de hele tijd zei bij de lichtentest dat ze het op andere plekken zag, ze zei alle plekken behalve de hoge gebouwen.
En de jongen die volhield dat ze het aan de agenten moesten vragen bij het zoeken naar de enveloppen. Zodat ze meer aan het zoeken waren naar de agenten dan de winkels.
Ben alleen even de namen kwijt.
Ik ben er nog niet genoeg in om de namen te weten. Maar op mijn verdachtenlijst staat die vrouw die de hele tijd zei bij de lichtentest dat ze het op andere plekken zag, ze zei alle plekken behalve de hoge gebouwen.
En de jongen die volhield dat ze het aan de agenten moesten vragen bij het zoeken naar de enveloppen. Zodat ze meer aan het zoeken waren naar de agenten dan de winkels.
Ben alleen even de namen kwijt.
Wat een heerlijk programma is het toch ook.
En beter dat Jennifer en Daphne er voorlopig nog in blijven zitten.
En beter dat Jennifer en Daphne er voorlopig nog in blijven zitten.
Vanaf de eerste seconden zit je er weer in. Geniaal programma.
Vet dat je beelden zag van 17 dagen later. Moeten ze dus overleven op een eiland ofzo.
Vet dat je beelden zag van 17 dagen later. Moeten ze dus overleven op een eiland ofzo.
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Leuke eerste aflevering. In het begin van de serie is het altijd zo moeilijk aangezien de mol in principe niets hoeft te doen om toch geld te laten verliezen. Zit nu op Freek en Jennifer. Freek zit mij wat te vaak in een belangrijke positie. Bij die laser opdracht wist hij dat mensen het niet zouden snappen en richte hij niet op de rechterkant van Tygo, om hem vervolgens de schuld te geven. Ook bij die zoektocht stond hij wel heel lang te kloten met dat woordenboek, om vervolgens al snel te besluiten om terug naar het politie bureau te gaan.
Heb nu al weer zin in volgende week!
Heb nu al weer zin in volgende week!
-
G
leuke aflevering 
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
Tsja, veel verdachte dingen, maar ik ga me nog niet op eventuele mollen vastpinnen.