Active topics in Off-Topic
Moderators
-
OHardtraxxer
- 967 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
eindelijk afgezwommen?Jesper-HardBeatz wrote:oke klein beetje 'zakenman' dan:
op diploma-uitreiking
Op mijn diploma uitreiking had ik een t-shirtje aan en slippers met zwembroek eronder.Jesper-HardBeatz wrote:oke klein beetje 'zakenman' dan:
op diploma-uitreiking
Hahahaoostzaner wrote:Op mijn diploma uitreiking had ik een t-shirtje aan en slippers met zwembroek eronder.
iedereen was zo gekleed.Frankert wrote:Hahahaoostzaner wrote:Op mijn diploma uitreiking had ik een t-shirtje aan en slippers met zwembroek eronder.
hij is dan ook niet verder gekomen dan de basisschooloostzaner wrote:iedereen was zo gekleed.Frankert wrote:Hahahaoostzaner wrote:Op mijn diploma uitreiking had ik een t-shirtje aan en slippers met zwembroek eronder.
zielig voor je.Nick wrote: hij is dan ook niet verder gekomen dan de basisschool
Mash
dat shirt heb ik ook
dwalend op Terschelling (rechts)

dwalend op Terschelling (rechts)

Haha, vriend van me heeft het ook al.
Kwamen we in eens achter op een avondje uit gaan. Hadden we de zelfde t-shirts aan.
Heb je hem ook gekocht bij de Jeans Center?
Heb je hem ook gekocht bij de Jeans Center?
ja hahaha
zal wel daar van zijn denk ik 
-
OHardtraxxer
- 967 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
meest recente actiefoto van mij XD 07-11-09

Soundtunerz dat vond jij toch zo leuk met die zonnebrilletjes?Oxbow wrote:
Rechter (Vol Arisch)
hoe heet dat feest ook alweer, daar verkochten ze die brillen. klasgenoot van me was daarheen.Atraxisz wrote:Soundtunerz dat vond jij toch zo leuk met die zonnebrilletjes?Oxbow wrote:
Rechter (Vol Arisch)
ik had hem al flink uitgelachen omdat ie binnen een bril droeg
Haha hoezo vond ik dat leukstynch wrote:hoe heet dat feest ook alweer, daar verkochten ze die brillen. klasgenoot van me was daarheen.Atraxisz wrote:Soundtunerz dat vond jij toch zo leuk met die zonnebrilletjes?Oxbow wrote:
Rechter (Vol Arisch)
ik had hem al flink uitgelachen omdat ie binnen een bril droeg
En ik volgens mij worden die dingen op meerdere feesten verkocht. Ik zag ze namelijk zaterdag ook op moh liggen
Ja ofc die brillen zijn op bijna elk feest wel te koop!
Je betaald er vaak nog 10 ui voor ook
Je betaald er vaak nog 10 ui voor ook
En anders koop je bij datzelfde standje wel een waaier of 2 lollie's voor een euro.
of je rent er hard voorbij en komt vervolgens terecht bij een leuke bierstandmaarten1410 wrote:En anders koop je bij datzelfde standje wel een waaier of 2 lollie's voor een euro.
nou precies dat doe ik dus ook meestalMachiel wrote:of je rent er hard voorbij en komt vervolgens terecht bij een leuke bierstandmaarten1410 wrote:En anders koop je bij datzelfde standje wel een waaier of 2 lollie's voor een euro.
En daar koop je dan water, anders heb je niks aan die zonnebrilMachiel wrote:of je rent er hard voorbij en komt vervolgens terecht bij een leuke bierstandmaarten1410 wrote:En anders koop je bij datzelfde standje wel een waaier of 2 lollie's voor een euro.
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
er zijn nog mensen die wakker zijnSoundTunerZ wrote:nou precies dat doe ik dus ook meestalMachiel wrote:of je rent er hard voorbij en komt vervolgens terecht bij een leuke bierstandmaarten1410 wrote:En anders koop je bij datzelfde standje wel een waaier of 2 lollie's voor een euro.
Haha, jij denkt dat ik je geloofdeJur wrote:Ahahaha dat kan best... je geloofde het nog ook, mooie aap!
Toen was ik met een hardstyleneger
Als ik lam ben moet je me 9 van de 10 keer niet serieus nemen
Ben seizoenskaarthouder vakkie x.
Maar ik zal het zelden vergeten van toen, je kwam zo komisch over
Die neger kan ik me ook nog wel herinneren!
Deze kan jij je nog wel herinneren toch