wrote:Ja, anders haha. Ik had verwacht dat je meer op een zakenmannetje zou lijkenwrote:Peacefull
hoe har je me dan voorgesteld Maarten
hahaha tja
wrote:Ja, anders haha. Ik had verwacht dat je meer op een zakenmannetje zou lijkenwrote:Peacefull
Eigenlijk niet anderswrote:Peacefull
wrote:Eigenlijk niet anderswrote:Peacefull
hoe har je me dan voorgesteld Maartenje lijkt me echt een toffe gozer om een keer tegen te komen op een party! Ga je heel toevallig naar qlimax?
Nee niets. Gewoon goede foto. Nu weet ik is hoe je er uitzietwrote:wrote:Whahaha C, die foto![]()
wat is daarmee?
Owh srywrote:Nee dat lijkt zowrote:Haha frankert mafkees heb je die sig van dp als onderschrift![]()
wis j toch alwrote:Nee niets. Gewoon goede foto. Nu weet ik is hoe je er uitzietwrote:wrote:Whahaha C, die foto![]()
wat is daarmee?
![]()
Ja man. Die sig is echt koningswrote:Owh srywrote:Nee dat lijkt zowrote:Haha frankert mafkees heb je die sig van dp als onderschrift![]()
Ik had ook niemand verwacht met 2 oorbellen enzwrote:wrote:Ja, anders haha. Ik had verwacht dat je meer op een zakenmannetje zou lijkenwrote:Peacefull
hoe har je me dan voorgesteld Maartenwtf
hahaha tja

De zoveelste foto die van me werd gemaakt, en toen dacht ik.. nu maar even gekken bekken trekkenwrote:Ja! Hahahaha, kwam der iets langs gevlogen?
ja wij verwachten een nette zakenman, zoiets al dit:wrote:Haha iedereen lijkt wel geschoktdoor me pics
vooral omdat jullieeen heel ander persoon verwachtte hahah

Precies, ik zag der alleen ook nog een brilletje bij.wrote:ja wij verwachten een nette zakenman, zoiets al dit:wrote:Haha iedereen lijkt wel geschoktdoor me pics
whahahawrote:Precies, ik zag der alleen ook nog een brilletje bij.wrote:ja wij verwachten een nette zakenman, zoiets al dit:wrote:Haha iedereen lijkt wel geschoktdoor me pics
nah daarom draag jij er cker nooit 1wrote:Man in pak is cool.
Je hebt zo'n lief plaatje haha je brengt ons op het verkeerde spoorwrote:Haha iedereen lijkt wel geschoktdoor me pics
Nee, omdat die dingen veelste veel kosten.wrote:nah daarom draag jij er cker nooit 1wrote:Man in pak is cool.