maarten1410 wrote:Ja, anders haha. Ik had verwacht dat je meer op een zakenmannetje zou lijkenDj C-Mind wrote:Peacefull
hoe har je me dan voorgesteld Maarten
hahaha tja
maarten1410 wrote:Ja, anders haha. Ik had verwacht dat je meer op een zakenmannetje zou lijkenDj C-Mind wrote:Peacefull
Eigenlijk niet andersDj C-Mind wrote:Peacefull
Teknizion wrote:Eigenlijk niet andersDj C-Mind wrote:Peacefull
hoe har je me dan voorgesteld Maartenje lijkt me echt een toffe gozer om een keer tegen te komen op een party! Ga je heel toevallig naar qlimax?
Nee niets. Gewoon goede foto. Nu weet ik is hoe je er uitzietDj C-Mind wrote:Frankert wrote:Whahaha C, die foto![]()
wat is daarmee?
Owh sryjohnlienden wrote:Nee dat lijkt zoSoundTunerZ wrote:Haha frankert mafkees heb je die sig van dp als onderschrift![]()
wis j toch alFrankert wrote:Nee niets. Gewoon goede foto. Nu weet ik is hoe je er uitzietDj C-Mind wrote:Frankert wrote:Whahaha C, die foto![]()
wat is daarmee?
![]()
Ja man. Die sig is echt koningsSoundTunerZ wrote:Owh sryjohnlienden wrote:Nee dat lijkt zoSoundTunerZ wrote:Haha frankert mafkees heb je die sig van dp als onderschrift![]()
Ik had ook niemand verwacht met 2 oorbellen enzDj C-Mind wrote:maarten1410 wrote:Ja, anders haha. Ik had verwacht dat je meer op een zakenmannetje zou lijkenDj C-Mind wrote:Peacefull
hoe har je me dan voorgesteld Maartenwtf
hahaha tja

Nu wel?maarten1410 wrote:Foto is niet te zien
De zoveelste foto die van me werd gemaakt, en toen dacht ik.. nu maar even gekken bekken trekkenmaarten1410 wrote:Ja! Hahahaha, kwam der iets langs gevlogen?
ja wij verwachten een nette zakenman, zoiets al dit:Dj C-Mind wrote:Haha iedereen lijkt wel geschoktdoor me pics
vooral omdat jullieeen heel ander persoon verwachtte hahah

Precies, ik zag der alleen ook nog een brilletje bij.oostzaner wrote:ja wij verwachten een nette zakenman, zoiets al dit:Dj C-Mind wrote:Haha iedereen lijkt wel geschoktdoor me pics
whahahamaarten1410 wrote:Precies, ik zag der alleen ook nog een brilletje bij.oostzaner wrote:ja wij verwachten een nette zakenman, zoiets al dit:Dj C-Mind wrote:Haha iedereen lijkt wel geschoktdoor me pics
nah daarom draag jij er cker nooit 1oostzaner wrote:Man in pak is cool.
Je hebt zo'n lief plaatje haha je brengt ons op het verkeerde spoorDj C-Mind wrote:Haha iedereen lijkt wel geschoktdoor me pics
Nee, omdat die dingen veelste veel kosten.Dj C-Mind wrote:nah daarom draag jij er cker nooit 1oostzaner wrote:Man in pak is cool.