Hoe kan ik dat nu weten
, zal nog jong zijn?
Related topics
- View the latest post: Stan en Dirk hebben wederom hardcore gedraaid, er zitten wel een paar dezelfde platen in als in vorige hardcoresetjes maar daar hebben wij scheid aan
- View the latest post: Foto Onderschrift Spel 2010
- View the latest post: Het grote foto topic #2
- View the latest post: DJ's/Producer/Stages/Eindshows Foto's!
- View the latest post: Foto's, Designs etc
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
omdat ie nog maar 12 jaar isMol wrote:Vraagje, waarom is HardstyleLennert zo klein?
Aah vandaar
Dacht misschien heeft ie een groeiziekte ofzo
en waarom droog je uit dan?Refuze wrote:Dat kan kloppen, want bier droogt je uit, uitdroging veroorzaakt witte tongNaarDeQlote wrote:heel veel bier
(jaja, ik ben goed in BIO)
kijken of je echt zo goed bent haha
Bier neemt al het vocht op ofzoRavenwood wrote:en waarom droog je uit dan?Refuze wrote:Dat kan kloppen, want bier droogt je uit, uitdroging veroorzaakt witte tongNaarDeQlote wrote:heel veel bier
(jaja, ik ben goed in BIO)![]()
kijken of je echt zo goed bent haha
Iets in die buurt iig.
lekker boeiend als het maar naar binnen gaat 
hahaha, dat ventje ziet echt grappig uitMol wrote:Aah vandaarDacht misschien heeft ie een groeiziekte ofzo
mag ik jullie erop wijzen dat hardstyle lennert wel een heel dik shirt aan heeft
begrijp alleen 1 ding niet, sinds wanneer maken ze hardstyle shirts in kinder maten

begrijp alleen 1 ding niet, sinds wanneer maken ze hardstyle shirts in kinder maten
Misschien zijn er lillieputters die van Hardstyle houden?djpatt wrote:mag ik jullie erop wijzen dat hardstyle lennert wel een heel dik shirt aan heeft![]()
begrijp alleen 1 ding niet, sinds wanneer maken ze hardstyle shirts in kinder maten![]()
katamaran wrote:Misschien zijn er lillieputters die van Hardstyle houden?djpatt wrote:mag ik jullie erop wijzen dat hardstyle lennert wel een heel dik shirt aan heeft![]()
begrijp alleen 1 ding niet, sinds wanneer maken ze hardstyle shirts in kinder maten![]()

Vanaf LINKS , LARS55, KEVIN-RAW(beneden, hurkend dus niet klein
Moesten gewoon ff vroeg een nuchtere foto maken
Uiteindelijk liep ik er zo bij

Last edited by Kevin-Raw on 30 Aug 2010 18:26, edited 1 time in total.
Had ik hem ook gevraagd, hij had een mailtje naar Geck-o gestuurd ofzoietsdjpatt wrote:mag ik jullie erop wijzen dat hardstyle lennert wel een heel dik shirt aan heeft![]()
Kevin-Raw wrote:
Vanaf LINKS , LARS55, KEVIN-RAW(beneden), Met bril niet actief op hardtraxx, recht Da Reveller
Die laatste foto
Kevin-Raw wrote:
Vanaf LINKS , LARS55, KEVIN-RAW(beneden, hurkend dus niet klein), Met bril niet actief op hardtraxx, recht Da Reveller
Haha hee das Yuri!
Waren jullie toevallig de enigste met rode neuzen?Kevin-Raw wrote:
Vanaf LINKS , LARS55, KEVIN-RAW(beneden, hurkend dus niet klein), Met bril niet actief op hardtraxx, recht Da Reveller
Heb vroeg in de ochtend (rond 12 uur) 3 gasten op de Q-stage zien lopen met die rode neuzen
Wij hebben heel de dag helemaal vooraan in het midden van het podium van Q-dance geknald.[NL]Sjefke wrote:Waren jullie toevallig de enigste met rode neuzen?Kevin-Raw wrote:
Heb vroeg in de ochtend (rond 12 uur) 3 gasten op de Q-stage zien lopen met die rode neuzen
Ik had die neus geleend en niet meer terug gegeven van een gozer..
Pas om een uurtje of 9 
-
DHardtraxxer
- 118 posts member since 2009
- last seen Apr 2016
En wie ben jij??Style wrote:Kevin-Raw wrote:
Haha hee das Yuri!
-
G
nee, want het is een stomme kleuter die denkt dat ie kan mixen, fking 12 jaar is en filmpjes op YT maakt.djpatt wrote:mag ik jullie erop wijzen dat hardstyle lennert wel een heel dik shirt aan heeft![]()
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Getuigt dat je wel heel veel respect hebt voor andere mensen! :')KSwoosh wrote:nee, want het is een stomme kleuter die denkt dat ie kan mixen, fking 12 jaar is en filmpjes op YT maakt.djpatt wrote:mag ik jullie erop wijzen dat hardstyle lennert wel een heel dik shirt aan heeft![]()
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Inderdaad, vrij zielig ..bRt_ wrote:Getuigt dat je wel heel veel respect hebt voor andere mensen! :')KSwoosh wrote:nee, want het is een stomme kleuter die denkt dat ie kan mixen, fking 12 jaar is en filmpjes op YT maakt.djpatt wrote:mag ik jullie erop wijzen dat hardstyle lennert wel een heel dik shirt aan heeft![]()