heb dat hele nummer niet gehoordAlmighty wrote: Haha dat is in dat straatje met die gasten in hun PSV-shirt waar de hele dag Tokyo werd gedraaitWij zaten straat er vast achter
zat je achter onze tent ?
heb dat hele nummer niet gehoordAlmighty wrote: Haha dat is in dat straatje met die gasten in hun PSV-shirt waar de hele dag Tokyo werd gedraaitWij zaten straat er vast achter
Nop, andere kant zeg maarNoiseHunterZ wrote:heb dat hele nummer niet gehoordAlmighty wrote: Haha dat is in dat straatje met die gasten in hun PSV-shirt waar de hele dag Tokyo werd gedraaitWij zaten straat er vast achter
![]()
zat je achter onze tent ?
doen doen doen doen !!;) ik heb zelf geen enkele goeie foto[NL]Sjefke wrote:Je zou haast wel zeggen ja dat ze er allemaal eraan zitten![]()
Ik zit te twijfelen, ik wil een foto posten, waar ik zo zwaar van de kaart ben..
Maar eigenlijk is die gewoon te erg om hier neer te zetten![]()
(oke de volgende 10 reactie's hier op zijn: DOEN DOEN DOEN DOEN!!!)
16-23Rik wrote:Gelijk met ons dan Almighty?
Hahhahahahaa bazen!dawasiknie wrote:
Eindbazen op Decibel Outdoor:
Vnlr: Tel, Maarten1234, Dawasiknie, Piaaaaa
Precies gelijk met mij iig.Almighty wrote:16-23Rik wrote:Gelijk met ons dan Almighty?
Ja, met daymarRik wrote:Precies gelijk met mij iig.Almighty wrote:16-23
heb je als is foto op ht gezet?

day-mar is wel jou smaak qua uiterlijk heAlmighty wrote:
De rechter
herken je niet.Almighty wrote:Ja, met daymarRik wrote:Precies gelijk met mij iig.Almighty wrote:16-23
heb je als is foto op ht gezet?
De rechter
Oei! Ik liet me eventjes gaandawasiknie wrote:
wat een tering bende daarAlmighty wrote:Braskoer...
JP Hardstyle wrote:NoiseHunterZ wrote:die andere kratjes grolsch stonden voor ons als een tempel
Ben ik niet geweest, wou daar wel graag heen...NoiseHunterZ wrote:wat een tering bende daarAlmighty wrote:Braskoer...
Zweten als een malle, wist niet dat ik inmiddels al zo vochtig wasTel wrote:Oei! Ik liet me eventjes gaandawasiknie wrote:
Vnlr: Tel, Maarten1234, Dawasiknie, Piaaaaa![]()
De Jostibanddawasiknie wrote:
kunnen wel hard stampen danRefuze wrote:De Jostibanddawasiknie wrote:

Tering wat een witte tongNaarDeQlote wrote:
Op Outdoor Stereo (ik ben links)
ook niet echt droog meer ofzo
Dat kan kloppen, want bier droogt je uit, uitdroging veroorzaakt witte tongNaarDeQlote wrote:heel veel bier