Mag... niet... reageren... mag... niet.. schuine opmerking... makenwrote:prima ogen
A
Leuk Karakter! Heb je wel eens een ballonvaart gemaakt?wrote:Ben m'n uitgaansfoteaus kwijt en mensen zijn een beetje traag met opsturen ..![]()
Dussss .. dan maar even eentje met veul blije kleurties en ik ben nog nuchter ook! Hahahaha.
E
ik kan nog wel een keer een mooie uitgaansfoto van jou maken! wanneer spreken we af???wrote:Ben m'n uitgaansfoteaus kwijt en mensen zijn een beetje traag met opsturen ..![]()
Dussss .. dan maar even eentje met veul blije kleurties en ik ben nog nuchter ook! Hahahaha.
E
wie bied meer voor een fotoshoot met millon???
startbod:€25,-!
Het niveau daalt nu echt per post... Moet jij niet eens slapen Biscuitje?
En jij maarten, moet jij niet eens gaan slapen!?wrote:Het niveau daalt nu echt per post... Moet jij niet eens slapen Biscuitje?
E
neej ik ben klaar wakker!!!wrote:En jij maarten, moet jij niet eens gaan slapen!?wrote:Het niveau daalt nu echt per post... Moet jij niet eens slapen Biscuitje?
Volgens mij niet...wrote:En jij maarten, moet jij niet eens gaan slapen!?wrote:Het niveau daalt nu echt per post... Moet jij niet eens slapen Biscuitje?
Lig je al in bed dan...
Nee begin pas om half 3 morgen met werken
Ja.....maar ik kan niet slapenwrote:Volgens mij niet...wrote:En jij maarten, moet jij niet eens gaan slapen!?wrote:Het niveau daalt nu echt per post... Moet jij niet eens slapen Biscuitje?
Lig je al in bed dan...
Nee begin pas om half 3 morgen met werken![]()
E
om jullie beide tot slape te brengen heb ik een verhaaltje:
er was eeens.........
er was eeens.........
Je hoeft ook nog niet te gaan slapen, ik kom er zo aan 
E
ik slaap nog niet hoor. om jullie om de tuin te leiden! 
Kom je een verhaaltje voorlezenwrote:Je hoeft ook nog niet te gaan slapen, ik kom er zo aan
E
heb je t nou tegen mij of loesj?wrote:Je hoeft ook nog niet te gaan slapen, ik kom er zo aan
mooi mij gelukkig niet. verhaaltje zijn voor kindere!
Als jij nog een uurtje wakker kunt blijven, kom ik je voorlezen. Als je nou gister niet kon slapen was ik nog in de buurt geweest...wrote:Kom je een verhaaltje voorlezenwrote:Je hoeft ook nog niet te gaan slapen, ik kom er zo aan
Hahaha wat denk je zelfwrote:heb je t nou tegen mij of loesj?wrote:Je hoeft ook nog niet te gaan slapen, ik kom er zo aan
mooi mij gelukkig niet. verhaaltje zijn voor kindere!
ehhh ben ik nou de enige die dit echt onzin vind al die reactie's?wrote:wie bied meer voor een fotoshoot met millon???
jullie lijke wel stelletje holbewoners die nooit een vrouw (in dit geval meisje) ziet..
ik krijg het iig niet warm of koud van die foto's... sorry millon
Nee hoor je bent zeker niet alleenwrote:ehhh ben ik nou de enige die dit echt onzin vind al die reactie's?wrote:wie bied meer voor een fotoshoot met millon???
M
Hardtraxxer
120 posts member since 2010
last seen Jun 2024
wrote:Nee hoor je bent zeker niet alleenwrote:ehhh ben ik nou de enige die dit echt onzin vind al die reactie's?wrote:wie bied meer voor een fotoshoot met millon???
G
wrote:Nee hoor je bent zeker niet alleenwrote:ehhh ben ik nou de enige die dit echt onzin vind al die reactie's?wrote:wie bied meer voor een fotoshoot met millon???
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
A