Hee ik heb jou ook nog zien rondlopen 
grote kansmaarten1410 wrote:Hee ik heb jou ook nog zien rondlopen
zullen er weinig een avio shirt dragen
grote kansmaarten1410 wrote:Hee ik heb jou ook nog zien rondlopen
Ja daarom herken ik je nu ook meteen haha. Heb maar 1 persoon met zo'n groen Avio shirt zien lopendjpatt wrote:grote kansmaarten1410 wrote:Hee ik heb jou ook nog zien rondlopen
zullen er weinig een avio shirt dragen
Had verwacht dat er een 'stoerder' iemand achter schuildedjpatt wrote:ik was gistre op emporium maar ff met de helden van de hardstyle scene op de foto gegaan, alle hardstyle djs liepen rond in de vip. maar ik wou alleen met deze op de foto
vlnr: zatox,djpatt en the r3bels
tja als je dat al van een foto kan zienPiaaa wrote:Had verwacht dat er een 'stoerder' iemand achter schuildedjpatt wrote:ik was gistre op emporium maar ff met de helden van de hardstyle scene op de foto gegaan, alle hardstyle djs liepen rond in de vip. maar ik wou alleen met deze op de foto
Een 'babyface ' zegt genoeg.djpatt wrote:tja als je dat al van een foto kan zienPiaaa wrote:Had verwacht dat er een 'stoerder' iemand achter schuildedjpatt wrote:ik was gistre op emporium maar ff met de helden van de hardstyle scene op de foto gegaan, alle hardstyle djs liepen rond in de vip. maar ik wou alleen met deze op de foto
Helaas bedoelde ik dan toch echt jou hahadjpatt wrote:was ook niet als offence bedoeld, babyface klinkt wel heel erg of bedoelde je zatox
Zatox is eerder een kraterkop.Sunboom wrote:Ik vind de reactie anders ook wel op Zatox slaan eigenlijk!
grindtegel gezichtjemaarten1410 wrote:Zatox is eerder een kraterkop.Sunboom wrote:Ik vind de reactie anders ook wel op Zatox slaan eigenlijk!

Million wrote:Ben m'n uitgaansfoteaus kwijt en mensen zijn een beetje traag met opsturen ..![]()
Dussss .. dan maar even eentje met veul blije kleurties en ik ben nog nuchter ook! Hahahaha.
gaan we weer...biscuit wrote:Million wrote:Ben m'n uitgaansfoteaus kwijt en mensen zijn een beetje traag met opsturen ..![]()
Dussss .. dan maar even eentje met veul blije kleurties en ik ben nog nuchter ook! Hahahaha.
zou niet weten waarom, ik denk 1,5 paginamaarten1410 wrote::')
Ik gok 3,5 pagina op deze foto. Wie bied meer.
in het welkom bericht heeft ze al 6 pagina's dus gok op 3.maarten1410 wrote::')
iddmaarten1410 wrote::')
Ik zeg 7, dit overtreft haar eigen welkomstopic, en dat weet ik zeker want als dat niet gebeurd spam ik er gwn ff binnen no time 7 volmaarten1410 wrote::')
je lijkt echt op iemand die ik kenMillion wrote:Ben m'n uitgaansfoteaus kwijt en mensen zijn een beetje traag met opsturen ..![]()
Piaaa wrote:Ik zeg 7, dit overtreft haar eigen welkomstopic, en dat weet ik zeker want als dat niet gebeurd spam ik er gwn ff binnen no time 7 volmaarten1410 wrote::')
Gaan we nu ook al met de slechte versier zinnen beginnenTimmer wrote:je lijkt echt op iemand die ik kenMillion wrote:Ben m'n uitgaansfoteaus kwijt en mensen zijn een beetje traag met opsturen ..![]()