wie kent er nog ministeck?

ken het wel, alleen nooit echt wat mee gedaan, 1x ofzoThe Anim0l wrote:wie kent er nog ministeck?![]()
ken het wel, alleen nooit echt wat mee gedaan, 1x ofzoThe Anim0l wrote:wie kent er nog ministeck?![]()
tommetjeuh wrote:ken het wel, alleen nooit echt wat mee gedaan, 1x ofzoThe Anim0l wrote:wie kent er nog ministeck?![]()
bouwwerken?The Anim0l wrote:tommetjeuh wrote:ken het wel, alleen nooit echt wat mee gedaan, 1x ofzoThe Anim0l wrote:wie kent er nog ministeck?![]()
haha ok ja ik had echt hele bouwwerken
ja ok:Ptommetjeuh wrote: bouwwerken?ministeck is toch dat je zon rooster hebt waar je gekleurde blokjes in moet leggen om een plaatje te maken
Heb je dat op Discovery/Nat Geo gezien, waar ze een oud parcour op ware lengte hadden nagebouwd met die dingenSTAN- wrote:Zo'n racebaan voor electrische autootjes
Lyst wrote:Heb je dat op Discovery/Nat Geo gezien, waar ze een oud parcour op ware lengte hadden nagebouwd met die dingenSTAN- wrote:Zo'n racebaan voor electrische autootjesWas iets van 3 kilometer ofzo
Jaa heb ik gedaan!The Anim0l wrote:wie kent er nog ministeck?![]()
Ministek jaKleineOnruststoker wrote:Jaa heb ik gedaan!The Anim0l wrote:wie kent er nog ministeck?![]()
instead of that: counterstrike ftw!!livinforthemusic wrote:
nooit gekregen