Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 28 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 hours ago
Hardtraxx Crew
30626 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Rammelslakje wrote:Leuk topic!

Image
Die heb ik ook :woot:
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Ik wilde altijd alles van lego hebben. Ik heb echt voor 400 euro aan lego zooi denk ik.
Hardtraxx Veteran
4448 posts member since 2011
last seen Oct 2014
Action Man & Beyblade :D
B
New member
3 posts member since 2011
last seen Sep 2011
Ik wilde vroeger een skelter, todat ik er een ongeluk mee kreeg. :whistle:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Daveytl wrote:Geld.... veel geld.
Dit, en altijd een DJ set gewild. Nooit van gekomen.
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Ik wou altijd een complete set disco verlichting hebben :P Dus strobo's, scanners, movingheads, etc. Hele schakelkast geknutseld waarmee ik alles aan en uit kon zetten maar verder dan een strobo, een paar parren en een gekleurde bol...
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
SEX! en nu nog meer! :drool:

.... nee ff serieus:
KNEX! en wel zoveel mogelijk, heb nog zo'' n achtbaan boven liggen, krijg door dit topic bijna zin om hem weer te bouwen!
Hardtraxxer
384 posts member since 2011
last seen Jul 2014
Ramirez wrote:
Ik wou graag een nintendo 64 met golden eye of een treinbaan maar is er niet van gekomen. :(
Die hebben mijn neefjes nou...mijn 64 met golden eye
kopen? xd

ik wilde heel graag een gameboy advance...
daar heb ik toch lang voor moeten zeuren.
Uiteindelijk mogen kopen in köln ofzo. Daar was hij stukkie goedkoper dan in nederland :D

Verder inderdaad het elektrische autootje. Nog steeds jaloers als ik kinderen daarin zie :( :mad:

en liefde van me papa en mama :cry:
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
Knex en lego :worship:
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
_dp_ wrote:Knex en lego :worship:
Playmobil was de bom
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
katamaran wrote:
_dp_ wrote:Knex en lego :worship:
Playmobil was de bom
ik vond playmobil echt nichtenzooi... al vanaf een hele jonge leeftijd :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2018
tommetjeuh wrote: ik vond playmobil echt nichtenzooi... al vanaf een hele jonge leeftijd :lol:
+1, playmobiel is gay. Het gaat helemaal niet om het spelen met poppetjes enzo :P Lomp bouwwerk af -> slopen :bomb:
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
maar het aller gayst was nog wel dat action man gedoe... iedereen in mn klas op de basischool was er helemaal weg van en ik heb het nooit wat gevonden xd
Hardtraxx Addict
1418 posts member since 2011
last seen May 2013
_dp_ wrote:
tommetjeuh wrote: ik vond playmobil echt nichtenzooi... al vanaf een hele jonge leeftijd :lol:
+1, playmobiel is gay. Het gaat helemaal niet om het spelen met poppetjes enzo :P Lomp bouwwerk af -> slopen :bomb:
Jaaa dat bouwen met Lego was baas. Ik maakte altijd hele steden enzo. :P

Paar jaar geleden alles verkocht wat ik nog had liggen. Toch nog 300 euro voor gevangen.
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Wat een gehaat op Playmobil zeg! :cry: Haha, heb ook veel meer uren verneukt aan lego natuurlijk. Maar vaak de combinatie van beide, gewoon lomp de hele vloer van m'n slaapkamer gebruiken. En dan 's avonds onder m'n bed schuiven om de volgende dag vol verder te gaan met je creaties. En soms gewoon laten staan natuurlijk, moeders hellig.
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2018
katamaran wrote:Wat een gehaat op Playmobil zeg! :cry: Haha, heb ook veel meer uren verneukt aan lego natuurlijk. Maar vaak de combinatie van beide, gewoon lomp de hele vloer van m'n slaapkamer gebruiken. En dan 's avonds onder m'n bed schuiven om de volgende dag vol verder te gaan met je creaties. En soms gewoon laten staan natuurlijk, moeders hellig.
Je lego niet goed opruimen en dan op lego blokjes stappen... :x
Hardtraxx Addict
1418 posts member since 2011
last seen May 2013
katamaran wrote:En dan 's avonds onder m'n bed schuiven om de volgende dag vol verder te gaan met je creaties. En soms gewoon laten staan natuurlijk, moeders hellig.
_dp_ wrote: Je lego niet goed opruimen en dan op lego blokjes stappen... :x
Haha ik ruimde het nooit op, mijn kamervloer was één permanente LEGO-bouwput. :D Het kwam dan ook regelmatig voor dat ik op een blokje stond. Dat deed auw. :P
Hardtraxxer
384 posts member since 2011
last seen Jul 2014
Lego is tijdloos _O_

En inderdaad bakken met geld waard.
Dat spul blijft duur.

Duplo wordt ook per kilo ofzo verkocht. Gaat ook nog aardig wat geld in om.
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Lego vond ik nooit echt leuk, was niet creatief genoeg om er wat moois van te bouwen,
Ik had altijd een bak vol met 'vechtpoppetjes' hier zaten ninja turtles, verschillende batmans, Dragonball Z poppetjes, weet ik veel van alles wat,
Dan ging ik door de hele kamer met die dingen spelen! :lol:
Als ik het zo zeg klinkt het fcking dom >.<
E
ik heb ook altijd nog lego technic. vrachtwagens bouwen en speciale voertuigen knutselen :P

toen ik nog jonger was heb ik altijd geluid nog erbij gemaakt xd
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Vroegah, Yu-Gi-Oh, Pokemon, Digimon, Beyblade, Metabots, Megaman. Al die hypjes meegemaakt.
K
Hardtraxxer
52 posts member since 2011
last seen Nov 2011
Alles van playmobil.

Maar over deze heb ik echt heel erg gebaald, want die had ik op mijn sinterklaas/kerst lijstje staan en rood omcirkeld.
Image
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen 27 days ago
KleineOnruststoker wrote:Alles van playmobil.

Maar over deze heb ik echt heel erg gebaald, want die had ik op mijn sinterklaas/kerst lijstje staan en rood omcirkeld.
Image

:aww:
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
katamaran wrote:Wat een gehaat op Playmobil zeg! :cry: Haha, heb ook veel meer uren verneukt aan lego natuurlijk. Maar vaak de combinatie van beide, gewoon lomp de hele vloer van m'n slaapkamer gebruiken. En dan 's avonds onder m'n bed schuiven om de volgende dag vol verder te gaan met je creaties. En soms gewoon laten staan natuurlijk, moeders hellig.
Mijn moeder speelt standaard mee, nouja ze mocht die platte dingen van elkaar afhalen als ik ze er niet meer van elkaar afkreeg :P

Te koop: Gehele lego collectie: 200 euro.
K
Hardtraxxer
52 posts member since 2011
last seen Nov 2011
Jaaa hoe herkenbaarrr!