Die heb ik ookRammelslakje wrote:Leuk topic!
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ik wilde altijd alles van lego hebben. Ik heb echt voor 400 euro aan lego zooi denk ik.
-
BNew member
- 3 posts member since 2011
- last seen Sep 2011
Ik wilde vroeger een skelter, todat ik er een ongeluk mee kreeg. 
Dit, en altijd een DJ set gewild. Nooit van gekomen.Daveytl wrote:Geld.... veel geld.
Ik wou altijd een complete set disco verlichting hebben
Dus strobo's, scanners, movingheads, etc. Hele schakelkast geknutseld waarmee ik alles aan en uit kon zetten maar verder dan een strobo, een paar parren en een gekleurde bol...
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
SEX! en nu nog meer!
.... nee ff serieus:
KNEX! en wel zoveel mogelijk, heb nog zo'' n achtbaan boven liggen, krijg door dit topic bijna zin om hem weer te bouwen!
.... nee ff serieus:
KNEX! en wel zoveel mogelijk, heb nog zo'' n achtbaan boven liggen, krijg door dit topic bijna zin om hem weer te bouwen!
Die hebben mijn neefjes nou...mijn 64 met golden eyeRamirez wrote:
Ik wou graag een nintendo 64 met golden eye of een treinbaan maar is er niet van gekomen.
kopen?
ik wilde heel graag een gameboy advance...
daar heb ik toch lang voor moeten zeuren.
Uiteindelijk mogen kopen in köln ofzo. Daar was hij stukkie goedkoper dan in nederland
Verder inderdaad het elektrische autootje. Nog steeds jaloers als ik kinderen daarin zie
en liefde van me papa en mama
Playmobil was de bom_dp_ wrote:Knex en lego
ik vond playmobil echt nichtenzooi... al vanaf een hele jonge leeftijdkatamaran wrote:Playmobil was de bom_dp_ wrote:Knex en lego
+1, playmobiel is gay. Het gaat helemaal niet om het spelen met poppetjes enzotommetjeuh wrote: ik vond playmobil echt nichtenzooi... al vanaf een hele jonge leeftijd
maar het aller gayst was nog wel dat action man gedoe... iedereen in mn klas op de basischool was er helemaal weg van en ik heb het nooit wat gevonden 
Jaaa dat bouwen met Lego was baas. Ik maakte altijd hele steden enzo._dp_ wrote:+1, playmobiel is gay. Het gaat helemaal niet om het spelen met poppetjes enzotommetjeuh wrote: ik vond playmobil echt nichtenzooi... al vanaf een hele jonge leeftijdLomp bouwwerk af -> slopen
Paar jaar geleden alles verkocht wat ik nog had liggen. Toch nog 300 euro voor gevangen.
Wat een gehaat op Playmobil zeg!
Haha, heb ook veel meer uren verneukt aan lego natuurlijk. Maar vaak de combinatie van beide, gewoon lomp de hele vloer van m'n slaapkamer gebruiken. En dan 's avonds onder m'n bed schuiven om de volgende dag vol verder te gaan met je creaties. En soms gewoon laten staan natuurlijk, moeders hellig.
Je lego niet goed opruimen en dan op lego blokjes stappen...katamaran wrote:Wat een gehaat op Playmobil zeg!Haha, heb ook veel meer uren verneukt aan lego natuurlijk. Maar vaak de combinatie van beide, gewoon lomp de hele vloer van m'n slaapkamer gebruiken. En dan 's avonds onder m'n bed schuiven om de volgende dag vol verder te gaan met je creaties. En soms gewoon laten staan natuurlijk, moeders hellig.
katamaran wrote:En dan 's avonds onder m'n bed schuiven om de volgende dag vol verder te gaan met je creaties. En soms gewoon laten staan natuurlijk, moeders hellig.
Haha ik ruimde het nooit op, mijn kamervloer was één permanente LEGO-bouwput._dp_ wrote: Je lego niet goed opruimen en dan op lego blokjes stappen...
Lego is tijdloos _O_
En inderdaad bakken met geld waard.
Dat spul blijft duur.
Duplo wordt ook per kilo ofzo verkocht. Gaat ook nog aardig wat geld in om.
En inderdaad bakken met geld waard.
Dat spul blijft duur.
Duplo wordt ook per kilo ofzo verkocht. Gaat ook nog aardig wat geld in om.
Lego vond ik nooit echt leuk, was niet creatief genoeg om er wat moois van te bouwen,
Ik had altijd een bak vol met 'vechtpoppetjes' hier zaten ninja turtles, verschillende batmans, Dragonball Z poppetjes, weet ik veel van alles wat,
Dan ging ik door de hele kamer met die dingen spelen!
Als ik het zo zeg klinkt het fcking dom
Ik had altijd een bak vol met 'vechtpoppetjes' hier zaten ninja turtles, verschillende batmans, Dragonball Z poppetjes, weet ik veel van alles wat,
Dan ging ik door de hele kamer met die dingen spelen!
Als ik het zo zeg klinkt het fcking dom
-
E
ik heb ook altijd nog lego technic. vrachtwagens bouwen en speciale voertuigen knutselen
toen ik nog jonger was heb ik altijd geluid nog erbij gemaakt
toen ik nog jonger was heb ik altijd geluid nog erbij gemaakt
Vroegah, Yu-Gi-Oh, Pokemon, Digimon, Beyblade, Metabots, Megaman. Al die hypjes meegemaakt.
-
KHardtraxxer
- 52 posts member since 2011
- last seen Nov 2011
Alles van playmobil.
Maar over deze heb ik echt heel erg gebaald, want die had ik op mijn sinterklaas/kerst lijstje staan en rood omcirkeld.

Maar over deze heb ik echt heel erg gebaald, want die had ik op mijn sinterklaas/kerst lijstje staan en rood omcirkeld.

KleineOnruststoker wrote:Alles van playmobil.
Mijn moeder speelt standaard mee, nouja ze mocht die platte dingen van elkaar afhalen als ik ze er niet meer van elkaar afkreegkatamaran wrote:Wat een gehaat op Playmobil zeg!Haha, heb ook veel meer uren verneukt aan lego natuurlijk. Maar vaak de combinatie van beide, gewoon lomp de hele vloer van m'n slaapkamer gebruiken. En dan 's avonds onder m'n bed schuiven om de volgende dag vol verder te gaan met je creaties. En soms gewoon laten staan natuurlijk, moeders hellig.
Te koop: Gehele lego collectie: 200 euro.
-
KHardtraxxer
- 52 posts member since 2011
- last seen Nov 2011
Jaaa hoe herkenbaarrr!katamaran wrote:Wat een gehaat op Playmobil zeg!Haha, heb ook veel meer uren verneukt aan lego natuurlijk. Maar vaak de combinatie van beide, gewoon lomp de hele vloer van m'n slaapkamer gebruiken. En dan 's avonds onder m'n bed schuiven om de volgende dag vol verder te gaan met je creaties. En soms gewoon laten staan natuurlijk, moeders hellig.