Treinmachinist 
maar om te beginnen lekker groeien in het bedrijf zelf, kansen komen vanzelf
precies.roberttt wrote:Gezond gelukkig vader moeder rijk
me 2, + een dikke baan die veel oplevert, dat wil ik echt.KSwoosh wrote:precies.roberttt wrote:Gezond gelukkig vader moeder rijk
vrouw, gezin, en geluk
Festuca Live from thie Treen @ FearFM ReunionFestuca wrote:Treinmachinist
wat is dat gene dan?Ox_Ite wrote:Wat ik wil bereiken is vrijwel onmogelijk, maar het is een droom van me al vele jaren![]()
Voor de rest ben ik blij met het werk dat ik nu heb, ik zou niet weten wat ik nog meer kan bereiken...
Yep het is slim om dat al zo vroeg te doen want later komt er misschien niks meer van doordat je vast zit aan dingen.katamaran wrote:VWO-diploma eerst maar eens halen, dan een tussenjaar en daarin meer van de wereld zien, dan hopelijk succesvol studeren. En niet alleen in Nederland, maar ook in het buitenland, want ben sowieso niet van plan m'n hele leven in Nederland te zitten. Zonde van m'n leven, wil de hele wereld met eigen ogen zien.Verder zie ik het wel!
Hoor het zelf ook steeds meer in de omgeving, het is gewoon flink sparen. En ik ben jong en die studie kan altijd nog wel.mrazura wrote:Yep het is slim om dat al zo vroeg te doen want later komt er misschien niks meer van doordat je vast zit aan dingen.katamaran wrote:VWO-diploma eerst maar eens halen, dan een tussenjaar en daarin meer van de wereld zien, dan hopelijk succesvol studeren. En niet alleen in Nederland, maar ook in het buitenland, want ben sowieso niet van plan m'n hele leven in Nederland te zitten. Zonde van m'n leven, wil de hele wereld met eigen ogen zien.Verder zie ik het wel!
Mijn broer wilde dit ook altijd doen en nu kan hij het niet meer i.v.m. werk en vriendin.
PierrePruuk wrote:Villa op Ibiza, elke dag zuipen daar, elke dag wijven neuken.
en ik wil een zitmaaier