Ik sta open voor suggesties aangezien ik merendeel van de dag ga pitten ik heb enigzins kan goed maken zo 
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ik koop niks. Ga lekker werken die dag. 
ik haal morgen wel ff een luchtje oid, ik ben zondag zelf waarschijnlijk nog brak van Euphoria dus ze hoeft niet al te veel van me te verwachten 
100 pillen en 5 gram pep.. Gun haar ook een fijne dag
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Vorig jaar wou ze een cd, die had ik gekocht. Ook maar deel 2 gekocht een week of 2 er na. Een mens kan niet voorbereid genoegd zijn

Je gunt haar een OD?roberttt wrote:100 pillen en 5 gram pep.. Gun haar ook een fijne dag
Ik denk dat ik samen met zijn zusje een pandora-bedeltje ga halen (voor de zoveelste keer) of Dexter Seizoen 2.
een bloemstuk samen met mn broer en zus voor op het graf.
stiefmoeder koop ik niks, die is vorige week al jarig geweest, en zo goed kan ik ook niet met haar overweg.
stiefmoeder koop ik niks, die is vorige week al jarig geweest, en zo goed kan ik ook niet met haar overweg.
-
G
niets speciaals, want mn moeder was de 5e jarig, en dat vieren we dus tegelijk 
-
D
uhmm geen idee!! denk dat ik een man voor haar koop 
-
T
Ik heb nog 2gram over denk dat ik die aan haar ga gevenroberttt wrote:100 pillen en 5 gram pep.. Gun haar ook een fijne dag
jaaaaa!Daveytl wrote:Ik denk dat ik samen met zijn zusje een pandora-bedeltje ga halen (voor de zoveelste keer) of Dexter Seizoen 2.

weet het nog niet, loop gewoon door de winkel en koop gewoon wat leuks.
bosje bloemen van 6,99
bij de supermarkt, heb her en der wat teveel uitgegeven al
moet ff bezuinigen, dan maar op het moederdagkado eh 
Die andere Dexter bedoel ikpecola-tje wrote:jaaaaa!Daveytl wrote:Ik denk dat ik samen met zijn zusje een pandora-bedeltje ga halen (voor de zoveelste keer) of Dexter Seizoen 2.![]()
[img]Plaatje%20van%20Dexter%20van%20Dexter's%20Lab.[/img]
Niets, ik ben helemaal blut
Zonde, want dit jaar verdient ze zeker wel wat gezien de zorg terwijl ik met mijn knie zat..
Komt later wel
Komt later wel
Ik heb een vriendin die hier heel goed in is.
Soms zegt ze opeens, owja ik heb dit gehaald voor moederdag, en dan betaal ik gewoon mee.
Zo vergeet ik nooit meer een verjaardag of andere kadodagen. 
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Net cadeaubon gehaald bij de tuinwereld! 
Echt epic zonet kom je daar en er lopen alleen maar mannen rond.
haha iddRamirez wrote:Net cadeaubon gehaald bij de tuinwereld!
-
C
Ze wil niks... lekker snel klaar xD
Gewoon geurtje, doet het altijd goed. 
-
D
toch maar een CD van Coldplay & Anouk gekocht voor mijn mama