haha heldThe Anim0l wrote:oh is dat vandaag
Active topics in Off-Topic
- View the latest post: KKD-topic
- View the latest post: Het stel je vraag aan de volgende Hardtraxxer-topic
- View the latest post: Europees voetbal topic
- View the latest post: FILMS!
- View the latest post: Eredivisietopic: wedstrijden, transfers en randzaken
Moderators
mrazura wrote:haha heldThe Anim0l wrote:oh is dat vandaag
ach me ma is niet eens thuis
en winkels zijn niet open
volgend jaar beter
-
D
of je pakt iets uit de woonkamer,, je pakt het in en dat geef jeroberttt wrote:Helemaal vergeten /care
Een parketvloerDarkestSymphony wrote:of je pakt iets uit de woonkamer,, je pakt het in en dat geef jeroberttt wrote:Helemaal vergeten /care
-
D
of kaarsenwootum wrote:Een parketvloerDarkestSymphony wrote:of je pakt iets uit de woonkamer,, je pakt het in en dat geef jeroberttt wrote:Helemaal vergeten /care
Vergeten tot de moeder van mn vriendin erover begon vanmorgen/vanmiddag 
-
A
roberttt wrote:Helemaal vergeten /care
schandalig
Hier zijn wat spullekes van Dove binnen gehaald, mijn vader jatte zelfs mijn kado voor mijn neus weg
en oh ja een nieuwe pc (die wel snel is).
Ontbijtje op bed kan ook geen kwaad, hoewel 06:30 misschien te vroeg was haha
Hier zijn wat spullekes van Dove binnen gehaald, mijn vader jatte zelfs mijn kado voor mijn neus weg
Ontbijtje op bed kan ook geen kwaad, hoewel 06:30 misschien te vroeg was haha
-
T
Hidden Source wrote:/care
Heb maar een bloemetje gehaald
Zijn ze toch altijd blij mee ..
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Wou ik ook doen, maar opeens was de zaterdag over en zondag tja... dan houdt t opInemiene wrote:Heb maar een bloemetje gehaald![]()
slecht excuus... benzine pompSkedoedelefloeps wrote:Wou ik ook doen, maar opeens was de zaterdag over en zondag tja... dan houdt t opInemiene wrote:Heb maar een bloemetje gehaald![]()
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Hey mam gefeliciteerd hier heb je een... aansteker?roberttt wrote:slecht excuus... benzine pompSkedoedelefloeps wrote:Wou ik ook doen, maar opeens was de zaterdag over en zondag tja... dan houdt t opInemiene wrote:Heb maar een bloemetje gehaald![]()
Agh moederdag is toch onzin, had d'r laatst al mooi boeket gegeven voor niets, dus vind het wel best zo. Plus ze had een mooi cadeau voor d'r verjaardag.
Geld groeit me niet op de rug.
maar daar hebben ze ook goeie kwaliteit bloemen, was laatst nog getest op tv
bij editie nl meende ik
-
S
De kraan bij ons in de badkamer is kapot, dus heb ik zo'n zelfde kraan gevonden op de vuilnisstort plek bij mijn werk. Ding opgepoetst en m'n moeder was weer blij
.