Ik ga aan de lsd 
maar helaas ga ik naar eindhoven...
je hebt niks gemist, heb me de hele dag alleen maar door een massa heen moeten wurmen overal waar ik kwam, het was echt TE druk dit jaaroostzaner wrote:IK WIL NAAR AMSTERDAM!!!![]()
![]()
maar helaas ga ik naar eindhoven...
+1Yoeloe wrote:Net terug uit Eindhoven, Godverdomme wat een drukte op t Stationsplein, Wilhelminaplein & Markt
Haha ik ook misschien heb ik je nog wel gezien dan. Ik vond armin icm van velzen live echt gaaf. Alleen de ns reis terug was weer regelrecht drama. Opdoeken die organisatie waardelooshidde wrote:Net uurtje terug uit Amsterdam. Eerst Rembrandtplein gedaan, zeker achterin was het geluid echt kut en verder naar voren was ook niet alles. Sfeer was niet super(maar ook niet slecht ofzo) Toen na een half uurtje naa het Museumplein gegaan, was perfect. Geluid was stukken beter, de sfeer was heel chill en we stonden best dicht bij het podium. Heb me de hele dag prima vermaakt, met als hoogtepunt Armin Van Buuren. Maar ik vond Van Velzen, Bløf, Quintino, Sander van Doorn en Di-rect ook erg goed. Vader Abraham en de Mosselman was wel onnodig lol.
Al met al topdagje.
Waar stond je ong? Ik stond zegmaar als je naar het podium keek reeg vandat uitsteende stukje, vlak bij die kraan met die camera er aan. Onze terugreis was eigenlijk niet echt een probleem.mrazura wrote:Haha ik ook misschien heb ik je nog wel gezien dan. Ik vond armin icm van velzen live echt gaaf. Alleen de ns reis terug was weer regelrecht drama. Opdoeken die organisatie waardelooshidde wrote:Net uurtje terug uit Amsterdam. Eerst Rembrandtplein gedaan, zeker achterin was het geluid echt kut en verder naar voren was ook niet alles. Sfeer was niet super(maar ook niet slecht ofzo) Toen na een half uurtje naa het Museumplein gegaan, was perfect. Geluid was stukken beter, de sfeer was heel chill en we stonden best dicht bij het podium. Heb me de hele dag prima vermaakt, met als hoogtepunt Armin Van Buuren. Maar ik vond Van Velzen, Bløf, Quintino, Sander van Doorn en Di-rect ook erg goed. Vader Abraham en de Mosselman was wel onnodig lol.
Al met al topdagje.
DoeiRobertV wrote:hoi
Idd, Armin was geniaal. Die opening alleen al, iedereen werd gewoon aangekondigd door zo'n 538 chappie maar Armin had hele intro met die schermen en zo'n drummer en vuurwerk en alles.Khadber wrote:Ik was gisteren naar het museumplein. Lekker ergens op 2/3 gestaan, waar het niet te druk was. Ruimte zat, dichtbij het eten en de toiletten. Veel beweegruimte, prima!
Armin had weer een bazenset.
Chukkels wrote:Almighty wrote:Beat The Bridge
Ah nee ik stond helemaal vooraan echt net voor de stage. Het hoogtepunt was voor mij toch wel dit nummer:hidde wrote:Waar stond je ong? Ik stond zegmaar als je naar het podium keek reeg vandat uitsteende stukje, vlak bij die kraan met die camera er aan. Onze terugreis was eigenlijk niet echt een probleem.mrazura wrote:Haha ik ook misschien heb ik je nog wel gezien dan. Ik vond armin icm van velzen live echt gaaf. Alleen de ns reis terug was weer regelrecht drama. Opdoeken die organisatie waardelooshidde wrote:Net uurtje terug uit Amsterdam. Eerst Rembrandtplein gedaan, zeker achterin was het geluid echt kut en verder naar voren was ook niet alles. Sfeer was niet super(maar ook niet slecht ofzo) Toen na een half uurtje naa het Museumplein gegaan, was perfect. Geluid was stukken beter, de sfeer was heel chill en we stonden best dicht bij het podium. Heb me de hele dag prima vermaakt, met als hoogtepunt Armin Van Buuren. Maar ik vond Van Velzen, Bløf, Quintino, Sander van Doorn en Di-rect ook erg goed. Vader Abraham en de Mosselman was wel onnodig lol.
Al met al topdagje.
hoeveel kilometer?delange wrote:weet nog niet, is nog best ver weg