Bier
Hij bedoelt het als grapje, jij doet het in real lifewrote:Wat heb je aan dit soort reactie's :Swrote:Beetje rukken, nadenken over het leven en mensen hun leven verpesten.
Hij bedoelt het als grapje, jij doet het in real lifewrote:Wat heb je aan dit soort reactie's :Swrote:Beetje rukken, nadenken over het leven en mensen hun leven verpesten.
Arnoldwrote:Hij bedoelt het als grapje, jij doet het in real lifewrote:Wat heb je aan dit soort reactie's :Swrote:Beetje rukken, nadenken over het leven en mensen hun leven verpesten.
wrote:Ernem. Beat the Bridge
wrote: Koninginnedag Eindhovuuh
wrote:Niet veel, maar ik vond het wel leuk.wrote:Wat heb je aan dit soort reactie's :Swrote:Beetje rukken, nadenken over het leven en mensen hun leven verpesten.
Jij blijkbaar niet.
Missie geslaagd.
Ik vond hem wel leuk hahawrote:Niet veel, maar ik vond het wel leuk.wrote:Wat heb je aan dit soort reactie's :Swrote:Beetje rukken, nadenken over het leven en mensen hun leven verpesten.
Jij blijkbaar niet.
Missie geslaagd.
Jouwe is anders het toppunt van nutteloze triestheidwrote:Wat heb je aan dit soort reactie's :Swrote:Beetje rukken, nadenken over het leven en mensen hun leven verpesten.
Is nu al bijgesteld naar 750 euro hoor!wrote:Haha ik neem ook gewoon wat drank mee. Ze hebben het wel verboden, mag geen drank in treinen, maarja die treinen zijn zo vol kunnen ze haast niet controleren. En als ze je pakken hoef je het volgens mij alleen in te leveren.
Hahaha, hier gingen al allemaal verhalen rond over dat je een boete van 200 euro zou krijgen(en 2 uur later was dat alweer 500 euro) maar ik heb nergens gelezen dat ze boetes uitdelen dus geloof er niets van.
Oh, ik hoorde dat je een boete riskeerde van 900?wrote:Is nu al bijgesteld naar 750 euro hoor!wrote:Haha ik neem ook gewoon wat drank mee. Ze hebben het wel verboden, mag geen drank in treinen, maarja die treinen zijn zo vol kunnen ze haast niet controleren. En als ze je pakken hoef je het volgens mij alleen in te leveren.
Hahaha, hier gingen al allemaal verhalen rond over dat je een boete van 200 euro zou krijgen(en 2 uur later was dat alweer 500 euro) maar ik heb nergens gelezen dat ze boetes uitdelen dus geloof er niets van.
Ja man :')wrote:Hij bedoelt het als grapje, jij doet het in real lifewrote:Wat heb je aan dit soort reactie's :Swrote:Beetje rukken, nadenken over het leven en mensen hun leven verpesten.
en hoewrote:lekker in m'n hometown zuipen.