Active topics in Off-Topic
Moderators
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Hoezo Gratis??Ruubiie wrote:Ik loop op gratis schoenen, paar air maxjes
. Was wel geluk, maar scheelde me wel €120
.
Beetje te patserig / wannabe mocro al die lelijke dingen van Dior en DSquared als je het mij vraagt.
Doe mij maar Vans of Lacoste sneakers. Afgelopen winter bij Jack & Jones een paar schoenen gekocht die er ook mooi uitzagen, liepen alleen niet zo lekker.
Doe mij maar Vans of Lacoste sneakers. Afgelopen winter bij Jack & Jones een paar schoenen gekocht die er ook mooi uitzagen, liepen alleen niet zo lekker.
idd daar koop ik eigenlijk altijd mn kledingOlijfboompje wrote:Jack & Jones is bazig.
Schoenen halen ik meestal bij Sneakers ofzo...Intervention wrote:idd daar koop ik eigenlijk altijd mn kledingOlijfboompje wrote:Jack & Jones is bazig....zelf 2x schoenen daar gekocht
Ik koop ook wel vaak kleding bij Smit mode. Altijd wel chille kleding daar...
Het liefst koop ik trouwens geen kleding. Fucking geldverspilling.
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Nu we het toch over schoenen hebben..
Iemand ervaring met van die Vans? En wellicht ook met feesten?
Ik feest nu op van die gare verpauperde Cruijffs maar die binnenkant is helemaal kaput, die Vansjes lijken me wel chill voor tijdens feestjes, hip en niet te duur.

Ik feest nu op van die gare verpauperde Cruijffs maar die binnenkant is helemaal kaput, die Vansjes lijken me wel chill voor tijdens feestjes, hip en niet te duur.

-
DHardtraxxer
- 453 posts member since 2011
Ik heb vans
Ze geven niet erg veel steun aan je voeten, zijn wel lekker ligt ( en in de winter erg koud XD)
Verder krijg ik er geen last van me voeten van dus dat zit wel goed
Ze geven niet erg veel steun aan je voeten, zijn wel lekker ligt ( en in de winter erg koud XD)
Verder krijg ik er geen last van me voeten van dus dat zit wel goed
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 2 days ago
Ik feest altijd op vans! Gaat super! Verder draag ik verder bijna alleen maar vans, vind het echt heerlijke schoenen. Lopen goed, geen last van de voeten. En het grootste pluspunt vind ik wel deze keuze in vans, veel verschillende kleuren en modellenRitsurt wrote:Nu we het toch over schoenen hebben..
90 euro voor fucking slippers!?
@ vorige pagina
Whaaat? 90 euro voor slippers???
Duurste slippers die ik ooit heb gekocht waren 30. Meestal 15-20.
Duurste slippers die ik ooit heb gekocht waren 30. Meestal 15-20.
Ik heb nu mijn 2de paar Nike Airmax classics heerlijke schoenen 
Ik loop nog steeds op mijn eersteCase Dj wrote:Ik heb nu mijn 2de paar Nike Airmax classics heerlijke schoenen
niceDraidy wrote:Ik loop nog steeds op mijn eersteCase Dj wrote:Ik heb nu mijn 2de paar Nike Airmax classics heerlijke schoenen
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Vans & lacoste pas ik nietNando wrote:Beetje te patserig / wannabe mocro al die lelijke dingen van Dior en DSquared als je het mij vraagt.
Vans zijn voor skaters, en heb een hekel aan skaters..
Lacoste --> Mooi ontwerp vaak en zitten heeeerlijk
Nike Air Max --> Beter zittende schoenen zijn dr gewoon niet, maar ik draag ze gewoon niet meer
Ik heb nu deze:
http://csimg.koopkeus.nl/srv/NL/2902658 ... hoenen.jpg
(behoorlijk versleten)
En heb nog een paar Le coq sportif schoenen (kan zo geen plaatje vinden).
Heb echt nieuwe nodig eigenlijk, iemand tips
? Wil 's wat anders
Lacoste --> Mooi ontwerp vaak en zitten heeeerlijk
Nike Air Max --> Beter zittende schoenen zijn dr gewoon niet, maar ik draag ze gewoon niet meer
Ik heb nu deze:
http://csimg.koopkeus.nl/srv/NL/2902658 ... hoenen.jpg
(behoorlijk versleten)
En heb nog een paar Le coq sportif schoenen (kan zo geen plaatje vinden).
Heb echt nieuwe nodig eigenlijk, iemand tips
Klompen.Case Dj wrote:nike airmax
Nah, tegenwoordig lopen alle soorten en maten erop.G1LL wrote:Vans zijn voor skaters, en heb een hekel aan skaters..
Ik heb nu Nike air one en die lopen heerlijk, verder nog een paar Cruyffjes als "nette" schoenen. Voorheen heb ik altijd Adidas Forest Hills gehad, superfijne schoenen zitten lekker en zien er in mijn ogen top uit. Het probleem is dat je die alleen maar in Engeland kunt bestellen, maar dat was in mijn ogen juist goed want dan ben je de enigste die dat model heeft.
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Binnenkort maar eens een paar scoren dan, benieuwd of ze het lang volhoudenJurheinen wrote:Ik feest altijd op vans! Gaat super! Verder draag ik verder bijna alleen maar vans, vind het echt heerlijke schoenen. Lopen goed, geen last van de voeten. En het grootste pluspunt vind ik wel deze keuze in vans, veel verschillende kleuren en modellenRitsurt wrote:Nu we het toch over schoenen hebben..
Pantofola D'oro zijn ook altijd wel fijne schoenen.G1LL wrote: Heb echt nieuwe nodig eigenlijk, iemand tips? Wil 's wat anders
Loop nu zelf op deze Floris van Bommel's, echt zalige schoenen, zeer goede kwaliteit en ze behouden hun vorm/model goed (loop er nu al zo'n 4 maanden non-stop op)

Prijs zit rond de 160/170 en je ziet ze niet veel dus je hebt nog iets redelijks unieks
Vette kans dat mijn 5e paar Air Max Classic's er deze zomer bij komen