Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 263  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2011 15:33 

Hardtraxx Veteran

PierrePruuk schreef:
Banaanslak schreef:
Stel gierige Nederlanders hier :lol:

Zit zelf wel eens aan de kassa hier in ons mooie zuiden. En die bovenrivierenaars zijn echt asociaal gierig. -.-

Maak je wel even onderscheid tussen ten westen en oosten van de IJssel? Alles voorbij Deventer kent men amper.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2011 15:33 

PierrePruuk schreef:
Banaanslak schreef:

Zit zelf wel eens aan de kassa hier in ons mooie zuiden. En die bovenrivierenaars zijn echt asociaal gierig. -.-

Pff, toen ik nog bij mac donalds achter de kassa stond ergerde ik me soms ook echt kapot aan die gierige figuren.. Ik weet nog 1x toen kwam er zo een hele familie die allemaal een salade van 1 euro haalde. Bij die salade krijg je eigenlijk een klein zakje dressing, maar 1 iemand zei dat ie die niet lekker vond en vroeg of ie een andere mocht. Dus ik dacht heel aardig te zijn en ruilde hem gratis om voor een yoghurt dressing, ging die moeder zo vet aandachtig die dressings bekijken en toen kwam ze na zorgvuldig rekenen erachter dat er in de yoghurt dressing een piepklein beetje meer in zat en toen wilde ze al die kleine omwisselen voor yoghurt dressing. Maar omdat ik die eerste al gratis had geruild zou het een beetje vaag zijn om er dan alsnog geld voor te vragen dus zat ik daar zo van FFFUUUU en had ik ze maar allemaal die yoghurt gegeven. :list:
Stel gieren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2011 15:35 

Banaanslak schreef:

als je dit 100x doet kan je leip veel besparen!!

namelijk: €1,-

oh wacht....
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2011 15:37 

Hardtraxx Veteran

Ja of mensen die 3 keer iets afrekenen >.< . Dat ze zeg maar 3 aparte bonnetjes moeten hebben, rot toch op :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2011 15:37 

Hardtraxx Veteran

Doe ik ook altijd hoor, als je ze moet kunnen declareren..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2011 15:39 

Hardtraxx Veteran

Of als ik in het restaurant waar ik werk een rekening geef aan een groep van 8 personen van 398,65 euro bijvoorbeeld, en dat die man dan zijn creditcard geeft een heel stoer zegt (zijn tafelgenoten hebben de rekening toch niet gezien) "doe maar 400!"
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2011 15:40 

Hardtraxx Veteran

PierrePruuk schreef:
Ja of mensen die 3 keer iets afrekenen >.< . Dat ze zeg maar 3 aparte bonnetjes moeten hebben, rot toch op :')

Vind ik "old people" erger. Stampen liever eerst hun karretje weer vol dan dat ze betalen zodat de volgende kan, schieten nou ook niet echt op met het betalen zelf en als het ff kan gaan ze nog een gesprekje aan. AAAARGH, OUD WRAK, KIJK DIE FUCKING RIJ ACHTER JE
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2011 15:41 

Hardtraxx Veteran

Of als je ff geen klanten hebt, en er komen dan van die grapjassen die zeggen 'Hey ik zal jou eens werk bezorgen want je doet toch niks' of iets in die trant... ga dood. Als ik commentaar wil hebben vraag ik Youri Mulder wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2011 15:50 

Hardtraxx Veteran

PierrePruuk schreef:
Of als je ff geen klanten hebt, en er komen dan van die grapjassen die zeggen 'Hey ik zal jou eens werk bezorgen want je doet toch niks' of iets in die trant... ga dood. Als ik commentaar wil hebben vraag ik Youri Mulder wel.

Schijtirritant!
Ook toen ik nog bij Obelink werkte (vrijetijdsmarkt hier in de buurt) had ik op het begin een 'inpakhulp' shirt aan.
Allemaal mensen die dan recht in je gezicht zeggen: 'Oh, jij bent toch maar een inpakhulp, je zult vast niet veel weten'. ARGHHH houd je kutkop dan toch dicht.

Of: 'is het niet eerder uitpakhulp?' Pfff hoeveel mensen dat gezegd hebben daar in ongelooflijk :thumbdown:

Nu ook nog wel eens aan de kassa, als ik bij een product de '35%-korting sticker' niet heb gezien op een product van €0,50. Komen ze 5 minuten later dan voor terug. Veel plezier met je 20 cent >.< En dat dan met een boodschappenkar van €150,00.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2011 15:51 

Donateur

PierrePruuk schreef:

Hahaha zo herkenbaar.
Ik doe niet meer zo heel vaak kassawerk maar sommige denken echt dat ze rechtstreeks van het cabaret komen.
Ook zo irritant als mensen me bij mn voornaam gaan roepen alleen omdat ik een naambordje heb waar Daan op staat. En dan iedere keer die naam ook noemen als ik wat tegen ze zeg (ja daan nee daan). Tieft eens op man...

En ouwe mensen zijn idd zwaar vervelend. Ik heb daar gewoon geen geduld voor...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2011 16:00 

Hardtraxx Veteran

Zo vreselijk herkenbaar allemaal, grootste irritatiemomenten in het supermarkt werk oa.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2011 16:00 

Hardtraxx Crew

Wat ben ik blij dat ik alleen maar in mn busje overal naar toe hoef te crossen als ik dit zo lees :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2011 16:24 

Hardtraxx Veteran

Voor mij zijn de grootste irritatiemomenten op mijn werk (mensen, leer hiervan!) dat gasten de kaart maar half lezen. Voorbeeldje: we hebben 2 carpaccio's (rund en zalm/tonijn) en bij de rundercarpaccio moet je kiezen of je pesto&kaas wil OF truffelmayo en sla. NIEMAND BESTELT DAT, IEDEREEN ZEGT ALTIJD ALLEEN CARPACCIO. Ik sta serieus onderhand bij elke tafel bij elk gerecht te vragen wat ze willen, op welke manier bereid, weet ik wat allemaal niet.

Daar word ik niet goed van soms... Dus mensen, lees de kaart, en vertel de ober gewoon precies wat je wilt :P

EDIT: ik zie nu dat dit helemaal niet het irritatiemomentjes topic is, haha! Iedereen zit zo te zeuren over alles dat ik dacht dat dat dit topic was >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2011 12:38 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:

EDIT: ik zie nu dat dit helemaal niet het irritatiemomentjes topic is, haha! Iedereen zit zo te zeuren over alles dat ik dacht dat dat dit topic was >.<

haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 16:41 

Kraak... Piep...

Volgensmij is de Grafische kaart niet de beste maar daar kan ik me in vergissen ;) Want Processor en werkgeheugen en grafische/soundkaart zijn de enige dingen waar ik altijd een beetje naar kijk

Ik zou die kaart is proberen te vergelijken met een ATI Radeon HD 4500 series.
Die heb ik erin zitten in mn laptop en de laptop was niet al te duur, en geeft zeer goeie graphics, kan bijvoorbeeld F.E.A.R. 3 heel goed draaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 16:44 

prima ding, maar waar wil je em voor geburiken?

GPU is idd niet de snelste
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 17:59 

hoe is dat met wiet in belgie? ga aankomende maandag weg en me broer zat er over na te denken om wiet mee te nemen? we gaan in ieder geval naar de ardenne.. maarja kan iemand mij even zeggen hoe dat zit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 18:03 

Hardtraxx Veteran

DarkestSymphony schreef:
hoe is dat met wiet in belgie? ga aankomende maandag weg en me broer zat er over na te denken om wiet mee te nemen? we gaan in ieder geval naar de ardenne.. maarja kan iemand mij even zeggen hoe dat zit?

Geen probleem, zolang je het maar niet in de buurt doet van de popo. En aangehouden worden gebeurt sowieso niet. Tenzij ze een geldige reden hebben (zoals dronkenschap, verstoring van de openbare orde, patseruitstraling, etc.), mogen ze dat namelijk niet. Dus veel plezier stoneys! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 18:08 

Chukkels schreef:
DarkestSymphony schreef:

Geen probleem, zolang je het maar niet in de buurt doet van de popo. En aangehouden worden gebeurt sowieso niet. Tenzij ze een geldige reden hebben (zoals dronkenschap, verstoring van de openbare orde, patseruitstraling, etc.), mogen ze dat namelijk niet. Dus veel plezier stoneys! :thumbsup:

oke dank u! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 14:37 

Project 141 schreef:
@Laptop: Hij is ''voor studie'' :P Nee ik ben niet van plan om te gamen erop, heb al een xbox. Dus qua grafische kaart zit ik dan volgens mij wel ok.

dan is het een prima ding, goede processor, fatsoenlijke hardeschijf en genoeg werkgeheugen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 16:34 

ik heb ook nog een vraag:
wat zou beter zijn, de geluidskaart van mn pc, of die van mn laptop of die van mn iphone?

als ik namelijk mn iphone of laptop op mn boxen aansluit is het geluid heel anders als wanneer mn pc erop is aangesloten...
nu heeft mn pc een zogenaamde SupremeFX/DTS kaart erin zitten (die niet goed in mn pc kast past, en daarom in het begin niet goed in de aansluiting heeft gezeten), heeft iemand daar ooit over gehoord?

ik heb even getest, en het geluid van mn iphone is veel breder, dus echt links en rechts zegmaar, terwijl het bij mn boxen veel meer van middenvoor komt
mn pc haalt ook meer hoge tonen lijkt wel

het geluid van mn iphone lijkt echt veel breder, als in de ruimte, als dat een beetje logisch klinkt
edit: nu ik een paar nummers vergelijkt heb, ben ik er achter dat het geluid van mn pc toch best plat klinkt eigenlijk :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 19:02 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
KSwoosh schreef:
Project 141 schreef:
@Laptop: Hij is ''voor studie'' :P Nee ik ben niet van plan om te gamen erop, heb al een xbox. Dus qua grafische kaart zit ik dan volgens mij wel ok.

dan is het een prima ding, goede processor, fatsoenlijke hardeschijf en genoeg werkgeheugen ^^

Ja dat dacht ik ook. Het lijkt me dat ik hier wel een tijdje mee vooruit kan, en dat ie MIDI-controller ook gewoon moet trekken. En met de grafische kaart die erin zit moet een filmpie of wat youtube ook wel lukken dacht ik :)

edit: En een i7 wordt ook wel weer redelijk duur :x

Goede i7 bak heb je vanaf €8-900 dacht ik, zelf 2 weken geleden een Asus N73SV laptop á €860 gehaald met 2 GHz i7 processor en het verschil met een grotere i5 kaart merk je echt wel, ook in de specs (makkelijk 2,5-3 keer zo snel). Maar het is echt een afweging die je moet maken. Ben er zelf in ieder geval zwaar tevreden mee so far.

@ KSwoosh
Over de geluidskaart in een iPhone kan ik niet vinden, eigenlijk alleen het bereik (Frequentieresponsie: 20 Hz tot 20.000 Hz). Ik weet natuurlijk niet welke kaarten jij in je PC en laptop hebt zitten. Nu heeft de iPhone natuurlijk dezelfde kaart als de "mp3-speler" iPod Touch, dus het geluid ervan zal best goed zijn, maar normaliter moet zeker een (recente?) PC een betere kaart hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 20:53 

Donateur

Oke, dan heb ik ook nog wel één klein vraagje! Na een paar jaar gebruik heb ik mijn 2 simpele boxjes zo goed als opgeblazen en als ik die nu voluit zet, dan is het alles behalve hard zuiver geluid. En laat dat nou precies hetgeen zijn wat ik wil; hard zuiver geluid!

Ik ben dus op zoek naar een 5:1 speaker set, die echt faking hard kan, en mijn overige 10 huisgenoten moeilijk hard kan irriteren. Ik wil er rond de 150 á 200 euro voor uitgeven.

Heeft iemand een suggestie voor mij voor een goede site waar ik dit kan bestellen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 21:21 

Milán schreef:
Oke, dan heb ik ook nog wel één klein vraagje! Na een paar jaar gebruik heb ik mijn 2 simpele boxjes zo goed als opgeblazen en als ik die nu voluit zet, dan is het alles behalve hard zuiver geluid. En laat dat nou precies hetgeen zijn wat ik wil; hard zuiver geluid!

Ik ben dus op zoek naar een 5:1 speaker set, die echt faking hard kan, en mijn overige 10 huisgenoten moeilijk hard kan irriteren. Ik wil er rond de 150 á 200 euro voor uitgeven.

Heeft iemand een suggestie voor mij voor een goede site waar ik dit kan bestellen?

www.alternate.nl
www.4launch.nl
www.azerty.nl
www.salland.eu

top pc hardware shops!

@Steffnov:
Ja inderdaad, Apple is altijd wel goede kwaliteit leek me. Ik denk dat die "SupremeFX" kaart uit mn pc gewoon vercrackt is, net zoals dat schrale kutmoederboard dat er aan vast zit -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 18:05 

Donateur

Top, dank u! Ga alles eens goed doorspitten!
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 263  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic