DONE draaien!Jorann wrote:Nja het is niet echt een schoolfeest, maar een dansmarathon.
Van 20:00 tot 08:00, en ze vonden het goed dat ik hardstyle ging draaien.
Maar iemand dan nog tips?
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
& tomatenplukkers
not
ehm weet iemand of Running late van BH nog released word?
ehm weet iemand of Running late van BH nog released word?
Waarschijnlijk word n complete set niet gewaardeerd bij de meeste op n schoolfeest en al helemaal niet met tracks zoals Psycho.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Gewoon standaard dingen.
Oude HHZ plaatjes, Brennan Heart plaatjes als; Feel u here, Come as one remix, Just As Easy, MMA (doet het altijd wel goed), een tokyo kan ook allemaal wel.
je moet het allemaal pretty basic houden en lekker melodieus.
Het liefst met zang erbij en als je de MMA remix kan draaien en HHZ remix van die walgelijke chuky plaat, vooral doen
Oude HHZ plaatjes, Brennan Heart plaatjes als; Feel u here, Come as one remix, Just As Easy, MMA (doet het altijd wel goed), een tokyo kan ook allemaal wel.
Het liefst met zang erbij en als je de MMA remix kan draaien en HHZ remix van die walgelijke chuky plaat, vooral doen
waarom is er geen aparte livesets ruimte voor andere muziek behalve hardstyle/hardtrance/hardcore
Weinig animo voor?The Anim0l wrote:waarom is er geen aparte livesets ruimte voor andere muziek behalve hardstyle/hardtrance/hardcore
Danny H wrote:Weinig animo voor?The Anim0l wrote:waarom is er geen aparte livesets ruimte voor andere muziek behalve hardstyle/hardtrance/hardcore
ja maar waar moet je dan setjes kwijt die miss wel de moeite waard zijn maar geen relatie hebben met hardstyle/hardtrance/hardcore
wil ze best willekeurig ergens droppen maar dan ben ik straks de boosdoener
desnoods een id-tje om hardtrance livesets op te heffen (word toch niet heel veel gepost qua setjes) en daar een algemeen iets van te maken
dan wel natuurlijk voor je topic titel aangeven wat voor soort set t is
https://hardtraxx.com/andere-muziek/
Daar gewoon?
Daar gewoon?
jaa maar daar heb ik z'n schijthekel aanSkedoedelefloeps wrote:Gewoon standaard dingen.
Lyst wrote:https://hardtraxx.com/andere-muziek/
Daar gewoon?
ik zie dat meer als een discussie topic waar je over verschillende stylen kan praten
niet echt iets om een setje tussen te gooien
ja ik snap wat je bedoelt
maar ik vind het onoverzichtelijk als er setjes worden gepost tussen verschillende discussie topic
kzal m er maar gewoon tusse gooie en zie wel hoever die komt
Ja je kunt niet verwachten dat een forum voor elk mogelijk onderwerp een structuur gaat bedenken zodat het overzichtelijk blijft. Hardtraxx is een hardtrance/style/core forum, dus dat is hetgene waar men zich op richt. 
hoeft toch ook niet gelijk de boventoon van hardtraxx te wordenLyst wrote:Ja je kunt niet verwachten dat een forum voor elk mogelijk onderwerp een structuur gaat bedenken zodat het overzichtelijk blijft. Hardtraxx is een hardtrance/style/core forum, dus dat is hetgene waar men zich op richt.
maar om nu alles wat niet met die 3 stylen te maken heeft in 1 en dezelfde topic te gooien is ook een btje raar
je zou toch gewoon dat discussie topic kunnen houden en gewoon bij livesets een map maken met overige
zodat je niet alles maar zinloos zonder dat niemand het weet in een een topic gooit
-
G
Ik ben het met Lyst eens, het is hier een Hardstyle/core/trance forum, en geen algemeen muziek forumThe Anim0l wrote:hoeft toch ook niet gelijk de boventoon van hardtraxx te wordenLyst wrote:Ja je kunt niet verwachten dat een forum voor elk mogelijk onderwerp een structuur gaat bedenken zodat het overzichtelijk blijft. Hardtraxx is een hardtrance/style/core forum, dus dat is hetgene waar men zich op richt.![]()
maar om nu alles wat niet met die 3 stylen te maken heeft in 1 en dezelfde topic te gooien is ook een btje raar
je zou toch gewoon dat discussie topic kunnen houden en gewoon bij livesets een map maken met overige
zodat je niet alles maar zinloos zonder dat niemand het weet in een een topic gooit
KSwoosh wrote:Ik ben het met Lyst eens, het is hier een Hardstyle/core/trance forum, en geen algemeen muziek forumThe Anim0l wrote:hoeft toch ook niet gelijk de boventoon van hardtraxx te wordenLyst wrote:Ja je kunt niet verwachten dat een forum voor elk mogelijk onderwerp een structuur gaat bedenken zodat het overzichtelijk blijft. Hardtraxx is een hardtrance/style/core forum, dus dat is hetgene waar men zich op richt.![]()
tis ook maar een id
-
G
nee, een idee
Warom is die ene smiley verdwijnselt die met die uitgelopen ogen?
werd op verkeerde manieren gebruikt. vandaar 
aah op die fietspecola-tje wrote:werd op verkeerde manieren gebruikt. vandaar
Omdat het ronduit een klote emoticon is.hardaddict wrote:aah op die fietspecola-tje wrote:werd op verkeerde manieren gebruikt. vandaar
zo wilde ik het nog net niet omschrijven,maar ben t er wel mee eens 
Gewoon je eigen ding doen.Jorann wrote:jaa maar daar heb ik z'n schijthekel aanSkedoedelefloeps wrote:Gewoon standaard dingen.
Openen met Done van Wavolizer en eindigen met Noisekick - Hij loopt rondjes
Hij is afsluiter. Dus dan moet het juist leeglopen.Project 141 wrote:Ja dan loopt het vast wel vol daar
Haha, ja ik zag het ook idd. Jammer dat er maar 1 seconde op staat, die gast heeft me een halve minuut staan filmen haha.
Edit: Zou het mogelijk zijn om een GIF'je te maken van dat stukje op 0.52? Zo ja, wie zou dat kunnen doen?