Hardtraxx Elite
2074 posts member since 2009
last seen Oct 2015
Jorann wrote:Nja het is niet echt een schoolfeest, maar een dansmarathon.
Van 20:00 tot 08:00, en ze vonden het goed dat ik hardstyle ging draaien. :D
Maar iemand dan nog tips?
DONE draaien!
Hardtraxxer
586 posts member since 2011
last seen Feb 2015
& tomatenplukkers :P not

ehm weet iemand of Running late van BH nog released word?
Hardtraxx Addict
1319 posts member since 2010
last seen Feb 2016
Waarschijnlijk word n complete set niet gewaardeerd bij de meeste op n schoolfeest en al helemaal niet met tracks zoals Psycho.
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Gewoon standaard dingen.
Oude HHZ plaatjes, Brennan Heart plaatjes als; Feel u here, Come as one remix, Just As Easy, MMA (doet het altijd wel goed), een tokyo kan ook allemaal wel.
je moet het allemaal pretty basic houden en lekker melodieus.
Het liefst met zang erbij en als je de MMA remix kan draaien en HHZ remix van die walgelijke chuky plaat, vooral doen xd
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
waarom is er geen aparte livesets ruimte voor andere muziek behalve hardstyle/hardtrance/hardcore
Hardtraxx Elite
2074 posts member since 2009
last seen Oct 2015
The Anim0l wrote:waarom is er geen aparte livesets ruimte voor andere muziek behalve hardstyle/hardtrance/hardcore
Weinig animo voor?
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
Danny H wrote:
The Anim0l wrote:waarom is er geen aparte livesets ruimte voor andere muziek behalve hardstyle/hardtrance/hardcore
Weinig animo voor?

ja maar waar moet je dan setjes kwijt die miss wel de moeite waard zijn maar geen relatie hebben met hardstyle/hardtrance/hardcore

wil ze best willekeurig ergens droppen maar dan ben ik straks de boosdoener :D

desnoods een id-tje om hardtrance livesets op te heffen (word toch niet heel veel gepost qua setjes) en daar een algemeen iets van te maken
dan wel natuurlijk voor je topic titel aangeven wat voor soort set t is
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Hardtraxxer
521 posts member since 2009
last seen Mar 2014
Skedoedelefloeps wrote:Gewoon standaard dingen.
Oude HHZ plaatjes, Brennan Heart plaatjes als; Feel u here, Come as one remix, Just As Easy, MMA (doet het altijd wel goed), een tokyo kan ook allemaal wel.
Het liefst met zang erbij en als je de MMA remix kan draaien en HHZ remix van die walgelijke chuky plaat, vooral doen xd
jaa maar daar heb ik z'n schijthekel aan xd
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
Lyst wrote:https://hardtraxx.com/andere-muziek/
Daar gewoon?

ik zie dat meer als een discussie topic waar je over verschillende stylen kan praten
niet echt iets om een setje tussen te gooien
Aan het typen...
last seen Oct 2024
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026

ja ik snap wat je bedoelt
maar ik vind het onoverzichtelijk als er setjes worden gepost tussen verschillende discussie topic
kzal m er maar gewoon tusse gooie en zie wel hoever die komt
Aan het typen...
last seen Oct 2024
Ja je kunt niet verwachten dat een forum voor elk mogelijk onderwerp een structuur gaat bedenken zodat het overzichtelijk blijft. Hardtraxx is een hardtrance/style/core forum, dus dat is hetgene waar men zich op richt. ;)
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
Lyst wrote:Ja je kunt niet verwachten dat een forum voor elk mogelijk onderwerp een structuur gaat bedenken zodat het overzichtelijk blijft. Hardtraxx is een hardtrance/style/core forum, dus dat is hetgene waar men zich op richt. ;)
hoeft toch ook niet gelijk de boventoon van hardtraxx te worden ;)
maar om nu alles wat niet met die 3 stylen te maken heeft in 1 en dezelfde topic te gooien is ook een btje raar

je zou toch gewoon dat discussie topic kunnen houden en gewoon bij livesets een map maken met overige
zodat je niet alles maar zinloos zonder dat niemand het weet in een een topic gooit
G
The Anim0l wrote:
Lyst wrote:Ja je kunt niet verwachten dat een forum voor elk mogelijk onderwerp een structuur gaat bedenken zodat het overzichtelijk blijft. Hardtraxx is een hardtrance/style/core forum, dus dat is hetgene waar men zich op richt. ;)
maar om nu alles wat niet met die 3 stylen te maken heeft in 1 en dezelfde topic te gooien is ook een btje raar

je zou toch gewoon dat discussie topic kunnen houden en gewoon bij livesets een map maken met overige
zodat je niet alles maar zinloos zonder dat niemand het weet in een een topic gooit
Ik ben het met Lyst eens, het is hier een Hardstyle/core/trance forum, en geen algemeen muziek forum
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
KSwoosh wrote:
The Anim0l wrote:

Ik ben het met Lyst eens, het is hier een Hardstyle/core/trance forum, en geen algemeen muziek forum

tis ook maar een id >.<
G
nee, een idee
Hardtraxxer
941 posts member since 2011
last seen Dec 2014
Warom is die ene smiley verdwijnselt die met die uitgelopen ogen?
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
werd op verkeerde manieren gebruikt. vandaar ;)
Hardtraxxer
941 posts member since 2011
last seen Dec 2014
pecola-tje wrote:werd op verkeerde manieren gebruikt. vandaar ;)
aah op die fiets
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
hardaddict wrote:
pecola-tje wrote:werd op verkeerde manieren gebruikt. vandaar ;)
aah op die fiets
Omdat het ronduit een klote emoticon is.
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
zo wilde ik het nog net niet omschrijven,maar ben t er wel mee eens :P
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Jorann wrote:
Skedoedelefloeps wrote:Gewoon standaard dingen.
jaa maar daar heb ik z'n schijthekel aan xd
Gewoon je eigen ding doen.
Openen met Done van Wavolizer en eindigen met Noisekick - Hij loopt rondjes
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Project 141 wrote:Ja dan loopt het vast wel vol daar :lol:
Hij is afsluiter. Dus dan moet het juist leeglopen.
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
patrickjeb wrote:View on YouTube

Mike-O @ 0.52 :P
Haha, ja ik zag het ook idd. Jammer dat er maar 1 seconde op staat, die gast heeft me een halve minuut staan filmen haha.

Edit: Zou het mogelijk zijn om een GIF'je te maken van dat stukje op 0.52? Zo ja, wie zou dat kunnen doen? :innocent: