Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 261, 262, 263, 264, 265  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2025 17:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kickzaag schreef:
Ah dat betekend dat dit forum weer een uit uit de pas loopt.


edit: Na lezen van jullie vinkje zat ik te denken zal dit een user setting zijn? Nee toch het zal toch niet. Nee dat zal wel heel lelijk zijn.
En wat blijk Ja wel toch. Nooit geweten
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2025 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Neeeheeee ik had het over mijn avatar
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2025 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Keal :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2025 11:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pfff hahahahah, ik vond het al gek dat het een week te laat kwam.

Sterk grapje, bedankt
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2025 12:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Neeeheeee ik had het over mijn avatar


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2025 15:07 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Neeeheeee ik had het over mijn avatar

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2025 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Neeeheeee ik had het over mijn avatar


Kerel... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2025 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverrrrdomme mwat :lol: :lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2025 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2025 09:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Classic
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2025 18:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Neeeheeee ik had het over mijn avatar

xd xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2025 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Neeeheeee ik had het over mijn avatar

Pfffff :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2025 15:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoog niveautje hier wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2026 20:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ey hardtraxx-helden. Sommige lazen het laatst op een ander topic.
Maar... ik hoop 12 september mee te doen met de Triatlon voor KiKa.
Hiervoor wil ik minimaal €5.000 ophalen.
Met jullie hulp hoop ik hier nog dichterbij te komen.
Zouden jullie een kijkje willen nemen op de onderstaande link?
En misschien zwem, fiets en ren jij met mij mee voor Kinderen Kankervrij.

Beukende groet :bomb: ,
Bertho Arendse
(L) (L)
https://supporta.com/9ak2/wbxbr9n0r0
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2026 10:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Netjes man! Zet 'm op! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2026 11:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Thanks gabber!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2026 15:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het grootst aantal gebruikers online was 1943 op 11 dec 2025 01:02

Was hier iets bijzonders?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2026 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien een groot aantal bots?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2026 04:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Wist je dat de klok verzet is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2026 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zet hem volgend jaar anders een keer op z’n kop :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2026 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat heb ik al eens gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2026 08:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maar de klok moest toch naar voren dit keer??? Je hebt hem verkeerd verzet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2026 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tijd is een concept verzonnen door de elite!!!!!!11
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2026 14:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb er niks mee te maken!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2026 14:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Betalen jullie bij een verbouwing wel eens zwart? Zo ja, hoeveel %?
Vorige  1 ... 261, 262, 263, 264, 265  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic