Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 259, 260, 261, 262, 263
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2025 09:52 

Hardtraxxer

Silvio Aquila schreef:
Nuracore schreef:
RomanAnthony schreef:
Kan iemand mij vertellen waarom Zelecter tegenwoordig op alle feesten draait? Niet de minste feesten / stages, met maar een release op zijn naam.

Omdat hij goed is in wat hij doet en een kei is in marketing.

Dat dus.

We hebben inmiddels toch al wel door dat het (nauwelijks) niet meer om het draaien gaat in de scene...?

Maar hij draait dus juist wel?

Is er een keer niet iemand die mag draaien o.b.v. produceerskills is het weer niet goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2025 10:49 

Hardtraxx Addict

Riiss schreef:

Is er een keer niet iemand die mag draaien o.b.v. produceerskills is het weer niet goed.

Ik heb niet beweerd dat het niet goed is... hij kan enorm goed draaien.
Maar zonder zijn goeie marketing had hij niet zo ver geschopt, laten we eerlijk zijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2025 11:11 

Hardtraxx Veteran

Zo werkt alles in het leven zo'n beetje toch? Je kan wel een goed product of een goede dienst hebben, maar als je die niet effectief aan de man weet te krijgen is het lastig om succesvol te worden. Kunst is om met hetgeen waar je goed in bent een groter bereik te creëren. Het komt niet zomaar door je raam naar binnen waaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2025 11:51 

Hardtraxx Addict

Justinhafc schreef:
Zo werkt alles in het leven zo'n beetje toch? Je kan wel een goed product of een goede dienst hebben, maar als je die niet effectief aan de man weet te krijgen is het lastig om succesvol te worden. Kunst is om met hetgeen waar je goed in bent een groter bereik te creëren. Het komt niet zomaar door je raam naar binnen waaien.

Klopt
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2025 13:17 

Hardtraxx Veteran

Ik heb wel respect voor Zelecter, denk dat er weinig artiesten kunnen zijn die zeggen dat ze letterlijk al het mogelijke uit hun carriere hebben gehaald. Die Zelecter doet dat. En met een bak skills achter de draaitafels waar je u tegen zegt.

Is toch juist heel tof van organisaties dat ze zulke gasten ook leuke (openings) spots geven op mooie podia? De droom van elke hardtraxx zolderkamer dj.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2025 14:24 

Hardtraxx Addict

Zelecter is idd wel heel erg geavanceerd met zijn draaiskills.
Hij is ook iemand waar je niet op kan haten, gun het hem zou ik zeggen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2025 15:02 

Hardtraxx Veteran

Ik zag dat filmpje voorbij komen dat Rooler (toch?) hem onstage riep op Intents, om mee te draaien. Best leuke gasten volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2025 17:15 

Hardtraxxer

Heeft iemand ervaring met Flitsmeister One/Two of Dash?
Maar nu meer kilometers op de snelweg en ben benieuwd of dat pluspunten heeft tov mobiele telefoon.
Vorige  1 ... 259, 260, 261, 262, 263
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic