Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 260, 261, 262, 263, 264, 265  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2025 09:52 
 
Hardtraxxer

Silvio Aquila schreef:
Nuracore schreef:
RomanAnthony schreef:
Kan iemand mij vertellen waarom Zelecter tegenwoordig op alle feesten draait? Niet de minste feesten / stages, met maar een release op zijn naam.

Omdat hij goed is in wat hij doet en een kei is in marketing.


Dat dus.

We hebben inmiddels toch al wel door dat het (nauwelijks) niet meer om het draaien gaat in de scene...?

Maar hij draait dus juist wel?

Is er een keer niet iemand die mag draaien o.b.v. produceerskills is het weer niet goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2025 10:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Riiss schreef:

Is er een keer niet iemand die mag draaien o.b.v. produceerskills is het weer niet goed.


Ik heb niet beweerd dat het niet goed is... hij kan enorm goed draaien.
Maar zonder zijn goeie marketing had hij niet zo ver geschopt, laten we eerlijk zijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2025 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo werkt alles in het leven zo'n beetje toch? Je kan wel een goed product of een goede dienst hebben, maar als je die niet effectief aan de man weet te krijgen is het lastig om succesvol te worden. Kunst is om met hetgeen waar je goed in bent een groter bereik te creëren. Het komt niet zomaar door je raam naar binnen waaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2025 11:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Zo werkt alles in het leven zo'n beetje toch? Je kan wel een goed product of een goede dienst hebben, maar als je die niet effectief aan de man weet te krijgen is het lastig om succesvol te worden. Kunst is om met hetgeen waar je goed in bent een groter bereik te creëren. Het komt niet zomaar door je raam naar binnen waaien.


Klopt
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2025 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb wel respect voor Zelecter, denk dat er weinig artiesten kunnen zijn die zeggen dat ze letterlijk al het mogelijke uit hun carriere hebben gehaald. Die Zelecter doet dat. En met een bak skills achter de draaitafels waar je u tegen zegt.

Is toch juist heel tof van organisaties dat ze zulke gasten ook leuke (openings) spots geven op mooie podia? De droom van elke hardtraxx zolderkamer dj.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2025 14:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zelecter is idd wel heel erg geavanceerd met zijn draaiskills.
Hij is ook iemand waar je niet op kan haten, gun het hem zou ik zeggen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2025 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zag dat filmpje voorbij komen dat Rooler (toch?) hem onstage riep op Intents, om mee te draaien. Best leuke gasten volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2025 17:15 
 
Hardtraxxer

Heeft iemand ervaring met Flitsmeister One/Two of Dash?
Maar nu meer kilometers op de snelweg en ben benieuwd of dat pluspunten heeft tov mobiele telefoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2025 22:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik wil een foto bewerken met chatgpt alleen maakt die steeds andere gezichten ervan door privacy.

Weet iemand een app waar je wel gewoon fotos met gezichten kan bewerken met ai?

Je ziet ze ook wel veel van Willem alexander en Trump enzo. Is daar een gratis app voor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2025 19:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb muziek van bandcamp gekocht maar als ik ze in rekordbox zet lijkt of er veel compression op zit, heb ze al opnieuw gedownload en op mediaplayer klinken ze gewoon goed. weet iemand hoe je dat na kan gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2025 23:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoe vaak past emre een bericht aan per dag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2025 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

denk ergens tussen de 69 en 420 keer

hoe veel posts heeft teup in het sneakers topic gemaakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2025 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Minimaal 1 keer

Zijn triplets een trend of zet dit weer door in de hardstyle?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2025 00:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is geen offtopic vraag want gaat over hardstyle.

Wie bepalen dat wel even?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2025 10:45 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Zaagkick schreef:
Dat is geen offtopic vraag want gaat over hardstyle.

Wie bepalen dat wel even?


Wie, kiwi
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2025 12:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ben wel benieuwd naar jullie mening omtrent 'sportswashing'? Dit is de laatste tijd een enorm ding in het wielrennen met als grootste aanleiding de protesten van pro-palestina afgelopen tijd. Dit was natuurlijk tegen het team 'isreal-premiertech', maar er rijden meer teams met geen zuivere sponsor waar nooit wat over wordt gezegd.

Nu gebeurt dit natuurlijk al jaren met onder andere wk's voetbal in bizarre landen, maar ook F1 en zal er nog genoeg zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2025 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

teup schreef:
jullie mening omtrent wielrennen


Helemaal kut maatje
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2025 12:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

verkeerde toppa
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2025 21:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

https://www.nu.nl/320532/video/activist ... html#nujij

Wat de anus moeten we hier nou weer mee? Wat is de volgende stap?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2025 10:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

harder gas geven uiteraard
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2025 15:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Klasse bil
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2025 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wist je dat de klok verzet is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2025 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Wist je dat de klok verzet is?


Thanks! Vinkje weer ff omgezet
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2025 17:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja bedankt, deed dat eigenlijk nooit. Nu toch maar even gedaan, aangezien het zo levendig is
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2025 17:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ah dat betekend dat dit forum weer een uit uit de pas loopt.
Vorige  1 ... 260, 261, 262, 263, 264, 265  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic