altijd veel irritaties, iemand klaagde erover en toen besloot jordy em weg te halenwootum wrote:Waarom isweg??
Wat heb ik gemist, wat is er gebeurd, tell me!!
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Bedank die persoon maar mensen. 
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Jij dus?Skedoedelefloeps wrote:Bedank die persoon maar mensen.

-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Nee, ik heb op het forum al meerdere keren aangegeven dat ik het een kut smiley vind, maar ik heb nooit bij Jor-D geklaagd eroverRamirez wrote:Jij dus?Skedoedelefloeps wrote:Bedank die persoon maar mensen.
ik heb mn htc desire laten vallen en nu kan ik ineens niet meer bellen niet meer smsen en ik kan niks ontvangen iemand die weet wat ik moet doen ? 
-
RHardtraxx Veteran
- last seen May 2025
Naar de winkel en nieuwe claimen? Zeggen dat je hem zo kreeg. 
-
G
nee robertRamirez wrote:Jij dus?Skedoedelefloeps wrote:Bedank die persoon maar mensen.
Bel de helpdesk.Protoss wrote:ik heb mn htc desire laten vallen en nu kan ik ineens niet meer bellen niet meer smsen en ik kan niks ontvangen iemand die weet wat ik moet doen ?
-
RHardtraxx Veteran
- last seen May 2025
TiMOTHYb wrote:Bel de helpdesk.Protoss wrote:ik heb mn htc desire laten vallen en nu kan ik ineens niet meer bellen niet meer smsen en ik kan niks ontvangen iemand die weet wat ik moet doen ?
-
E
opsturen met een lulverhaal dat het niet jouw schuld is en dus binnen de fabrieksgarantie valtProtoss wrote:ik heb mn htc desire laten vallen en nu kan ik ineens niet meer bellen niet meer smsen en ik kan niks ontvangen iemand die weet wat ik moet doen ?
De ironieRamirez wrote:TiMOTHYb wrote:Bel de helpdesk.Protoss wrote:ik heb mn htc desire laten vallen en nu kan ik ineens niet meer bellen niet meer smsen en ik kan niks ontvangen iemand die weet wat ik moet doen ?
Misschien een andere simkaart proberen?Protoss wrote:ik heb mn htc desire laten vallen en nu kan ik ineens niet meer bellen niet meer smsen en ik kan niks ontvangen iemand die weet wat ik moet doen ?
-
B
Klinkt logisch ja.Jorann wrote:Misschien een andere simkaart proberen?Protoss wrote:ik heb mn htc desire laten vallen en nu kan ik ineens niet meer bellen niet meer smsen en ik kan niks ontvangen iemand die weet wat ik moet doen ?
Opnieuw aan doen aan doen en anders is ie kappoetProtoss wrote:ik heb mn htc desire laten vallen en nu kan ik ineens niet meer bellen niet meer smsen en ik kan niks ontvangen iemand die weet wat ik moet doen ?
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Project 141 wrote:Idd, wat je altijd doet als iets elektronisch het niet meer doet... tegen je knie aan slaan, muur, knie en batterij opnieuw erin. Anders is ie kapotmrazura wrote:Opnieuw aan doen aan doen en anders is ie kappoetProtoss wrote:ik heb mn htc desire laten vallen en nu kan ik ineens niet meer bellen niet meer smsen en ik kan niks ontvangen iemand die weet wat ik moet doen ?
iedereen boos op mij
voel me nu toch wel pro troll

-
G
verkeerde topic robert
Apparaatbeheer -> Processor?Project 141 wrote:Vraag me af wat voor processor er in deze pc zit, waar kan ik dat zien? Kan het modelnummer niet vinden..
CPU-Z downloaden.Project 141 wrote:Vraag me af wat voor processor er in deze pc zit, waar kan ik dat zien? Kan het modelnummer niet vinden..
-
G
idd, dat programamtje geeft heel goed infoHidden Source wrote:CPU-Z downloaden.Project 141 wrote:Vraag me af wat voor processor er in deze pc zit, waar kan ik dat zien? Kan het modelnummer niet vinden..
http://www.cpuid.com/softwares/cpu-z.html
voor wat minder detail maar meer gegevens kan je ook EVEREST proberen: http://www.softpedia.com/get/System/Sys ... tion.shtml
Of SpeccyKSwoosh wrote:idd, dat programamtje geeft heel goed infoHidden Source wrote:CPU-Z downloaden.Project 141 wrote:Vraag me af wat voor processor er in deze pc zit, waar kan ik dat zien? Kan het modelnummer niet vinden..
http://www.cpuid.com/softwares/cpu-z.html
voor wat minder detail maar meer gegevens kan je ook EVEREST proberen: http://www.softpedia.com/get/System/Sys ... tion.shtml
-
G
die is mss zelfs wat beter, wat eenvoudigere interfaceNightmarez wrote:Of Speccy
Deze computer -> Rechtermuisknop op het lege vlak -> Eigenschappen -> Hardware -> Apparaatbeheer -> ProcessorProject 141 wrote:Vraag me eigenlijk alleen af hoeveel GHz hij is, en wat voor type t is..KSwoosh wrote:die is mss zelfs wat beter, wat eenvoudigere interfaceNightmarez wrote:Of Speccy
Makkelijker kan ik het niet maken
-
G
dan kan je als je vista of 7 hebt, start > rechtsklikop Computer > Eigenschappen > naar beneden scrollen: Processor: <data van jouw processor>Project 141 wrote:Vraag me eigenlijk alleen af hoeveel GHz hij is, en wat voor type t is..KSwoosh wrote:die is mss zelfs wat beter, wat eenvoudigere interfaceNightmarez wrote:Of Speccy