altijd veel irritaties, iemand klaagde erover en toen besloot jordy em weg te halenwrote:Waarom isweg??
Wat heb ik gemist, wat is er gebeurd, tell me!!
G
D
Artist
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Bedank die persoon maar mensen. 
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Jij dus?wrote:Bedank die persoon maar mensen.

D
Artist
last seen Apr 2019
Nee, ik heb op het forum al meerdere keren aangegeven dat ik het een kut smiley vind, maar ik heb nooit bij Jor-D geklaagd eroverwrote:Jij dus?wrote:Bedank die persoon maar mensen.
ik heb mn htc desire laten vallen en nu kan ik ineens niet meer bellen niet meer smsen en ik kan niks ontvangen iemand die weet wat ik moet doen ? 
R
Hardtraxx Veteran
last seen May 2025
Naar de winkel en nieuwe claimen? Zeggen dat je hem zo kreeg. 
G
nee robertwrote:Jij dus?wrote:Bedank die persoon maar mensen.
Bel de helpdesk.wrote:ik heb mn htc desire laten vallen en nu kan ik ineens niet meer bellen niet meer smsen en ik kan niks ontvangen iemand die weet wat ik moet doen ?
R
Hardtraxx Veteran
last seen May 2025
wrote:Bel de helpdesk.wrote:ik heb mn htc desire laten vallen en nu kan ik ineens niet meer bellen niet meer smsen en ik kan niks ontvangen iemand die weet wat ik moet doen ?
E
opsturen met een lulverhaal dat het niet jouw schuld is en dus binnen de fabrieksgarantie valtwrote:ik heb mn htc desire laten vallen en nu kan ik ineens niet meer bellen niet meer smsen en ik kan niks ontvangen iemand die weet wat ik moet doen ?
De ironiewrote:wrote:Bel de helpdesk.wrote:ik heb mn htc desire laten vallen en nu kan ik ineens niet meer bellen niet meer smsen en ik kan niks ontvangen iemand die weet wat ik moet doen ?
Misschien een andere simkaart proberen?wrote:ik heb mn htc desire laten vallen en nu kan ik ineens niet meer bellen niet meer smsen en ik kan niks ontvangen iemand die weet wat ik moet doen ?
B
Klinkt logisch ja.wrote:Misschien een andere simkaart proberen?wrote:ik heb mn htc desire laten vallen en nu kan ik ineens niet meer bellen niet meer smsen en ik kan niks ontvangen iemand die weet wat ik moet doen ?
Opnieuw aan doen aan doen en anders is ie kappoetwrote:ik heb mn htc desire laten vallen en nu kan ik ineens niet meer bellen niet meer smsen en ik kan niks ontvangen iemand die weet wat ik moet doen ?
D
Artist
last seen Apr 2019
wrote:Idd, wat je altijd doet als iets elektronisch het niet meer doet... tegen je knie aan slaan, muur, knie en batterij opnieuw erin. Anders is ie kapotwrote:Opnieuw aan doen aan doen en anders is ie kappoetwrote:ik heb mn htc desire laten vallen en nu kan ik ineens niet meer bellen niet meer smsen en ik kan niks ontvangen iemand die weet wat ik moet doen ?
iedereen boos op mij
voel me nu toch wel pro troll

G
verkeerde topic robert
Apparaatbeheer -> Processor?wrote:Vraag me af wat voor processor er in deze pc zit, waar kan ik dat zien? Kan het modelnummer niet vinden..
CPU-Z downloaden.wrote:Vraag me af wat voor processor er in deze pc zit, waar kan ik dat zien? Kan het modelnummer niet vinden..
G
idd, dat programamtje geeft heel goed infowrote:CPU-Z downloaden.wrote:Vraag me af wat voor processor er in deze pc zit, waar kan ik dat zien? Kan het modelnummer niet vinden..
http://www.cpuid.com/softwares/cpu-z.html
voor wat minder detail maar meer gegevens kan je ook EVEREST proberen: http://www.softpedia.com/get/System/Sys ... tion.shtml
Of Speccywrote:idd, dat programamtje geeft heel goed infowrote:CPU-Z downloaden.wrote:Vraag me af wat voor processor er in deze pc zit, waar kan ik dat zien? Kan het modelnummer niet vinden..
http://www.cpuid.com/softwares/cpu-z.html
voor wat minder detail maar meer gegevens kan je ook EVEREST proberen: http://www.softpedia.com/get/System/Sys ... tion.shtml
G
die is mss zelfs wat beter, wat eenvoudigere interfacewrote:Of Speccy
Deze computer -> Rechtermuisknop op het lege vlak -> Eigenschappen -> Hardware -> Apparaatbeheer -> Processorwrote:Vraag me eigenlijk alleen af hoeveel GHz hij is, en wat voor type t is..wrote:die is mss zelfs wat beter, wat eenvoudigere interfacewrote:Of Speccy
Makkelijker kan ik het niet maken
G
dan kan je als je vista of 7 hebt, start > rechtsklikop Computer > Eigenschappen > naar beneden scrollen: Processor: <data van jouw processor>wrote:Vraag me eigenlijk alleen af hoeveel GHz hij is, en wat voor type t is..wrote:die is mss zelfs wat beter, wat eenvoudigere interfacewrote:Of Speccy