Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249 ... 259  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2020 11:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Martin Waus schreef:
Kan je op feesten gewoon dextro en van die klein ranja knijp flesjes naar binnen nemen?

Zie ze geregeld maar vraag me af of je die legaal naar binnen krijgt

Ja hoor, mag gewoon mee naar binnen.


Zeker, een van mijn vrienden is diabeet en die neemt altijd een flesje AA, dextro, epipen en insuline mee! Heeft hij wel een speciale pas voor mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2020 20:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Martin Waus schreef:
Kan je op feesten gewoon dextro en van die klein ranja knijp flesjes naar binnen nemen?

Zie ze geregeld maar vraag me af of je die legaal naar binnen krijgt

Ja hoor, mag gewoon mee naar binnen.


Dextro wel maar zon knijpflesje doen ze nog wel eens moeilijk over aangezien het vloeistof is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2020 13:32 
 
Hardtraxxer

roy_ schreef:
Sarabande schreef:
Martin Waus schreef:
Kan je op feesten gewoon dextro en van die klein ranja knijp flesjes naar binnen nemen?

Zie ze geregeld maar vraag me af of je die legaal naar binnen krijgt

Ja hoor, mag gewoon mee naar binnen.


Dextro wel maar zon knijpflesje doen ze nog wel eens moeilijk over aangezien het vloeistof is.


Wij nemen ze ook regelmatig mee, wel nog helemaal gesloten, is nog nooit moeilijk over gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2020 10:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Iemand een goede manier om Facebook video's te downloaden in mp3? Heb de eerste pagina aan hits in google geprobeerd, maar werkt allemaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2020 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Iemand een goede manier om Facebook video's te downloaden in mp3? Heb de eerste pagina aan hits in google geprobeerd, maar werkt allemaal niet.



Werkt, net getest.

Rechtermuis op video, url-video kopieren,
nieuwe tab openen in je browser en de www vervangen voor mbasic.
Video op die pagina met de rechtermuis aanklikken en openen in een nieuwe tab, rechter muis op de video en je hebt als het goed is de optie om video op te slaan.

Ik zou het daarna gewoon converteren naar mp3. of de extensie aanpassen naar .mp3 (wilt niet altijd werken maar bij mpeg en mp4 wel)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2020 11:07 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Tot op heden maakte ik me (dacht ik) niet zo heel veel zorgen om de coronacrisis. Tuurlijk wel om een aantal dingen (heb bijvoorbeeld nog geen vast contract), maar ik had er geen slapeloze nachten van ofzo. Nu heb ik dus vannacht en ook gisternacht echt bijna alleen maar wakker geleden, deels omdat er toch allerlei scenario's (onbewust) door m'n hoofd schoten, de mensen die vaak slecht slapen zullen dit vast herkennen. Nu is dat ook niet iets waar ik me normaal zorgen om zou maken (heb dat eigenlijk m'n hele leven al dat ik nachten lang wakker kan liggen), al ging het juist een aantal maanden heel goed.

Zij het niet dat ik vandaag al de hele dag wat moeite lijk te hebben met ademen en ook af en toe een steek in m'n hart voel lijkt het. Heeft iemand hier ervaring mee? Loop ik mezelf nou gek/zorgen te maken om niks of kan het echt zo zijn dat de stress/slaaptekort hier toe kan leiden op zo'n jonge leeftijd? En zo ja, heeft iemand advies wat dan te doen? Heb geen zin in slaapmiddelen ofzo, volgens mij is dat alleen maar slechter voor je hart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2020 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
af en toe een steek in m'n hart


Dit kan idd een teken zijn van stress, weet ik uit eigen ervaring. Het klinkt natuurlijk wel als een open deur intrappen, en het is ook makkelijker gezegd dan gedaan, maar de enige echt goede oplossing is eigenlijk de oorzaak van de stress aanpakken. Desnoods met professionele hulp.

Ik ben er toendertijd ook mee bij de huisarts geweest, die heeft toen hartflimpjes laten maken etc. Maar daar was verder niets bijzonders op te zien. Vervolgens heb ik wel een paar sessies met een psycholoog gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2020 11:34 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Pommer schreef:
af en toe een steek in m'n hart


Dit kan idd een teken zijn van stress, weet ik uit eigen ervaring. Het klinkt natuurlijk wel als een open deur intrappen, en het is ook makkelijker gezegd dan gedaan, maar de enige echt goede oplossing is eigenlijk de oorzaak van de stress aanpakken. Desnoods met professionele hulp.

Ik ben er toendertijd ook mee bij de huisarts geweest, die heeft toen hartflimpjes laten maken etc. Maar daar was verder niets bijzonders op te zien. Vervolgens heb ik wel een paar sessies met een psycholoog gehad.

Oke thanks. Ja normaal ben ik dus alles behalve snel gestresst, dus zou het wel apart vinden als dat door deze ene crisis opeens wel zo zou zijn, waar ik me zoals gezegd eerder eigenlijk juist helemaal niet zo'n zorgen om maakte. Maar goed het zou kunnen, het gaat toch om je gezondheid, gezondheid van familie en in mijn geval ook m'n baan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2020 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je bent lang niet de enige Pommer.

Video (in't Vlaemsch) die ik vanochtend tegen kwam
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2020 13:28 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Thanks! Moet zeggen dat het na die 2 nachten eigenlijk ook wel weer over was, gewoon goed geslapen en geen last meer van kortademigheid en druk op de borst/in het hart. Ook gewoon het zorgen maken an sich lijkt opeens weer minder. Heel vreemd allemaal dat het dan 2 dagen en nachten opeens op komt en daarna weer weg is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2020 14:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Te weinig bier gedronken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2020 14:12 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Neuh heb een voorschrift van de huisarts gekregen om je biergehalte in deze tijden op peil te houden
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2020 15:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Neuh heb een voorschrift van de huisarts gekregen om je biergehalte in deze tijden op peil te houden


Sterk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2020 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand ervaring met het aansluiten van 2 schermen op één HDMI poort laptop via een HDMI splitter? Werkt dat een beetje of is dit echt af te raden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2020 14:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Iemand ervaring met het aansluiten van 2 schermen op één HDMI poort laptop via een HDMI splitter? Werkt dat een beetje of is dit echt af te raden?


Je wilt je laptop scherm op twee beeldschermen koppelen? Dan zou ik inderdaad HDMI splitter kopen (zoek een middemoter niet van de action :) )

Of wil je twee schermen op je laptop afspelen? Dan nee, ik zou dan een HDMI Switch kopen :)

Als je eentje koopt van een beetje kwaliteit werkt het beide prima. Kon niet echt uit je verhaal halen wat je precies wilde! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2020 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja excuus, vraag was niet echt gedetailleerd. Maar wat ik bedacht had, kan niet. Met een HDMI splitter krijg ik uiteraard dezelfde output op de twee schermen. Aanbod van leverancier is dockingstation met twee displayport schermen, maar werd nogal prijzig en heb hier nog genoeg schermen staan met HDMI aansluiting. Wil dus wel 2 verschillende outputs op de schermen, maar dat krijg ik met een splitter dus niet. Zal dus wat meer investeren worden, ben ik bang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2020 12:35 
 
Hardtraxxer

Ik heb divers apparatuur, o.a. KRK boxen en sub, waar achterop een aan en uit knop zit. Deze deed ik altijd stuk voor stuk aan en uit voor gebruik. Maar om elke keer onder bureau daarvoor te moeten kruipen was ik wel beetje klaar mee.
Nu heb ik alles altijd aan staan. Maar de stroom stekker niet rechtstreeks in een stop contact, maar alle drie naar een stekkerdoos met daarop een aan en uit knop.
Maakt dit ook verschil (voor bijv het behoud)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2020 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Ja excuus, vraag was niet echt gedetailleerd. Maar wat ik bedacht had, kan niet. Met een HDMI splitter krijg ik uiteraard dezelfde output op de twee schermen. Aanbod van leverancier is dockingstation met twee displayport schermen, maar werd nogal prijzig en heb hier nog genoeg schermen staan met HDMI aansluiting. Wil dus wel 2 verschillende outputs op de schermen, maar dat krijg ik met een splitter dus niet. Zal dus wat meer investeren worden, ben ik bang.

Ik heb alweer 3 jaar geleden een usb docking gekocht voor mijn werklaptop. Daarop 2 schermen aangesloten, een usb telefoon en studiomonitoren. Werkt echt top. Vooral in deze tijden waarin we al weken thuis zitten te werken. Zo fijn als alles dan goed voormekaar is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2020 22:12 
 
Hardtraxxer

Kwami schreef:
Ik heb divers apparatuur, o.a. KRK boxen en sub, waar achterop een aan en uit knop zit. Deze deed ik altijd stuk voor stuk aan en uit voor gebruik. Maar om elke keer onder bureau daarvoor te moeten kruipen was ik wel beetje klaar mee.
Nu heb ik alles altijd aan staan. Maar de stroom stekker niet rechtstreeks in een stop contact, maar alle drie naar een stekkerdoos met daarop een aan en uit knop.
Maakt dit ook verschil (voor bijv het behoud)?


nee dit maakt geen verschil. die ene schakelaar doet exact hetzelfde als de 3 losse schakelaars, namelijk de stroomkring onderbreken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2020 10:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoe werkt het beginnende bestuurder rijbewijs ook alweer precies? Na 2 punten aftrek kunnen ze je rijbewijs invorderen toch? Of is het bij de 2e punt al?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2020 11:36 
 
Hardtraxx Veteran

Goldenstyle schreef:
Hoe werkt het beginnende bestuurder rijbewijs ook alweer precies? Na 2 punten aftrek kunnen ze je rijbewijs invorderen toch? Of is het bij de 2e punt al?


https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... -ingevoerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2020 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Hoe werkt het beginnende bestuurder rijbewijs ook alweer precies? Na 2 punten aftrek kunnen ze je rijbewijs invorderen toch? Of is het bij de 2e punt al?

Je vraagt dit voor een vriend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2020 12:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Goldenstyle schreef:
Hoe werkt het beginnende bestuurder rijbewijs ook alweer precies? Na 2 punten aftrek kunnen ze je rijbewijs invorderen toch? Of is het bij de 2e punt al?

Je vraagt dit voor een vriend?


Nee voor mezelf nelus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2020 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
THArdstyler schreef:
Goldenstyle schreef:
Hoe werkt het beginnende bestuurder rijbewijs ook alweer precies? Na 2 punten aftrek kunnen ze je rijbewijs invorderen toch? Of is het bij de 2e punt al?

Je vraagt dit voor een vriend?


Nee voor mezelf nelus.

Wa hedde gedoan miejong?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2020 12:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Te hard gereden :/
Vorige  1 ... 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249 ... 259  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic