Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248 ... 259  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2019 20:58 
 
Hardtraxx Veteran

Veel te weinig, echt maar 6k minuten ofzo. Komt denk ik vooral omdat ik als ik muziek luister, ik vooral de ongereleasde ID's luister (die dus nog niet op Spotify staan). Gereleasde muziek verliest snel mijn aandacht omdat ik het dan al (te) vaak heb gehoord. En het leuke is er gauw af wanneer het uit is. Heerlijk zo'n korte attentie span :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2019 11:12 
 
Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:
Veel te weinig, echt maar 6k minuten ofzo. Komt denk ik vooral omdat ik als ik muziek luister, ik vooral de ongereleasde ID's luister (die dus nog niet op Spotify staan). Gereleasde muziek verliest snel mijn aandacht omdat ik het dan al (te) vaak heb gehoord. En het leuke is er gauw af wanneer het uit is. Heerlijk zo'n korte attentie span :(


Sorry maar hier heeft het niks mee te maken, je doet het tenslotte helemaal zelf. Luister die ID´s dan niet en geniet van wat er wordt uitgebracht, niet wat er aan komt
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2019 10:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand het boek van Brennan Heart al gelezen?
Zo ja, is het een aanrader?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2019 15:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Pedaalemre schreef:
Veel te weinig, echt maar 6k minuten ofzo. Komt denk ik vooral omdat ik als ik muziek luister, ik vooral de ongereleasde ID's luister (die dus nog niet op Spotify staan). Gereleasde muziek verliest snel mijn aandacht omdat ik het dan al (te) vaak heb gehoord. En het leuke is er gauw af wanneer het uit is. Heerlijk zo'n korte attentie span :(


Sorry maar hier heeft het niks mee te maken, je doet het tenslotte helemaal zelf. Luister die ID´s dan niet en geniet van wat er wordt uitgebracht, niet wat er aan komt


echt he :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2019 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bierislekker schreef:
Hoeveel minuten hebben jullie naar Spotify geluisterd in 2019?
Ik heb 49879 minuten naar Spotify geluisterd in 2019.


103.100 minuten.
https://i.imgur.com/bRymEND.jpg
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2019 18:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat is zon 2 maanden non stop. s' nachts ook aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2019 17:10 
 

ach ik compenseer wel met 0 minuten
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2019 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Dat is zon 2 maanden non stop. s' nachts ook aan?


4.5 uur per dag luisteren is echt niet zo gek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2019 22:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wtf is er met het facebook account van Zero Sanity gebeurd:
https://www.facebook.com/AdamShopTongKho/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2019 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo te zien gekaapt door een stelletje Aziaten zoals met Nutty T ook is gebeurd een tijdje terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2019 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Zo te zien gekaapt door een stelletje Aziaten zoals met Nutty T ook is gebeurd een tijdje terug.

Dit speelt al wel wat langer dan een maand, is sinds juli al :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2019 23:35 
 
Hardtraxx Veteran

DLay10 schreef:
wtf is er met het facebook account van Zero Sanity gebeurd:
https://www.facebook.com/AdamShopTongKho/


Zag het ook ja, behoorlijk WTF :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2019 16:12 
 
Artiest

Nuracore schreef:
Grim schreef:
Zo te zien gekaapt door een stelletje Aziaten zoals met Nutty T ook is gebeurd een tijdje terug.

Dit speelt al wel wat langer dan een maand, is sinds juli al :lol:


Yea mine was hacked back in August took me a few months but I have now got it back.
Facebook are pretty slack when it comes to this. I even did another page and they unpublished it saying I was impersonating a public figure hence myself hahahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2019 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lol :lol:
Nu snap ik ook waar ineens die Aziatische vage spam vandaan kwam op m'n timeline.
'k Kon me al niet indenken dat ik zelf zulke pagina's like. Blijkt dus dat nutty t 't was :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2019 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LV1 schreef:
Iemand het boek van Brennan Heart al gelezen?
Zo ja, is het een aanrader?

Hoewel ik niks heb met het lezen van boeken, ben ik blij dat ik dit boek wel gekocht heb. Heb hem nog niet uit, maar heb tot nu toe met veel plezier zitten lezen. Vind dat hij zijn verhaal op een open en vooral persoonlijke manier verteld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2019 21:25 
 
Hardtraxxer

Kwami schreef:
RomanAnthony schreef:
Kwami schreef:
Ik heb sinds kort een set KRK Rokit 6 G3 white speakers.
Nu gebeurt het elke keer dat na +- 30 minuten de speakers in "slaap modus" oid gaan. Om ze weer aan te krijgen moet ik de speakers aan en uit doen of een (paar) keer de aux kabel in en uit mijn laptop.
Hoe los ik dit op?


Als je ze 30 minuten niet gebruikt neem ik aan? Dit heb ik ook bij mijn KRK's. Ze gaan vanzelf weer aan op het moment dat je er weer geluid doorheen knalt (soms moet je ze even iets harder zetten dan voorheen voor ze weer aan gaan). Duurt meestal maar maximaal 2 a 3 seconden. Geen idee of het op te lossen is, maar mij stoorde het in ieder geval nooit. Vond het irritanter dat ik altijd mijn geluidskaart opnieuw in mijn laptop moest pluggen als ik hem weer opstartte, omdat ik anders alleen maar gekraak hoorde. Maar ook dat koste me maar 1 seconde, dus nam het maar voor lief.


Dit gebeurt dus wel als ik muziek af speel. Elke keer na een half uur muziek aan te hebben, gaan de speakers op standby/slaap modus.


de krk's gaan in slaap modus wanneer ze geen input signaal of bijna geen input krijgen. Als je je volume idd dus even wat harder zet gaan ze weer aan. Als je dit wil oplossen, moet je de volumeknop achterop de krk's zachter zetten en het volume van je pc harder. Dan zullen ze niet meer vanzelf uit gaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2019 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
LV1 schreef:
Iemand het boek van Brennan Heart al gelezen?
Zo ja, is het een aanrader?

Hoewel ik niks heb met het lezen van boeken, ben ik blij dat ik dit boek wel gekocht heb. Heb hem nog niet uit, maar heb tot nu toe met veel plezier zitten lezen. Vind dat hij zijn verhaal op een open en vooral persoonlijke manier verteld.

Ik heb 't boek ook :thumbsup:

Moet er nog aan beginnen tho
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2019 14:22 
 
Hardtraxxer

Ultraterrorloudsound schreef:
de krk's gaan in slaap modus wanneer ze geen input signaal of bijna geen input krijgen. Als je je volume idd dus even wat harder zet gaan ze weer aan. Als je dit wil oplossen, moet je de volumeknop achterop de krk's zachter zetten en het volume van je pc harder. Dan zullen ze niet meer vanzelf uit gaan :)


Ah thanks!
De Volume knop gaat inderdaad tot -30dB, heb hem nu wat lager gezet hopelijk blijven de speakers nu aan zolang ik het wil hahah.
Daarnaast zitten er ook nog twee knoppen op, HF Adjustment (High Freq) en LF Adjustment. Heb je een idee wat daar de optimale settings voor zijn? Ik heb twee speakers in mijn slaapkamer (+- 3x6m) staan, op mijn bureau (30 cm vanaf de muur). Beide knoppen gaan van -2 dB naar +2 dB.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2019 16:33 
 
Hardtraxxer

Kwami schreef:
Ultraterrorloudsound schreef:
de krk's gaan in slaap modus wanneer ze geen input signaal of bijna geen input krijgen. Als je je volume idd dus even wat harder zet gaan ze weer aan. Als je dit wil oplossen, moet je de volumeknop achterop de krk's zachter zetten en het volume van je pc harder. Dan zullen ze niet meer vanzelf uit gaan :)


Ah thanks!
De Volume knop gaat inderdaad tot -30dB, heb hem nu wat lager gezet hopelijk blijven de speakers nu aan zolang ik het wil hahah.
Daarnaast zitten er ook nog twee knoppen op, HF Adjustment (High Freq) en LF Adjustment. Heb je een idee wat daar de optimale settings voor zijn? Ik heb twee speakers in mijn slaapkamer (+- 3x6m) staan, op mijn bureau (30 cm vanaf de muur). Beide knoppen gaan van -2 dB naar +2 dB.


Dit is moeilijk te zeggen. Ik zou ze beide gewoon lekker op 0db laten staan. Heb je nou echt het idee dat het uit balans is, dan kun je natuurlijk het wat aanpassen. Maar dat is denk ik meer een smaak/gewenning dingetje dan dat het echt een wereld van verschil gaat zijn in je geluidsbeleving.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2020 12:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

31 januari een weekend naar de Ardennen met een groep van ~20 personen. https://www.belvilla.nl/vakantiehuizen/ ... 3&nights=7

Iemand nog tips voor bijvoorbeeld activiteiten of eten? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2020 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kanoen is altijd dik daar, maar wellicht wat koud haha. Mountainbikes huren ook heel tof, en dan in die regio wat bier cafe's / bierkloosters opzoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2020 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Everzwijnen (of Walen) jagen is ook wel leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2020 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Everzwijnen (of Walen) jagen is ook wel leuk


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2020 00:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan je op feesten gewoon dextro en van die klein ranja knijp flesjes naar binnen nemen?

Zie ze geregeld maar vraag me af of je die legaal naar binnen krijgt
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2020 09:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Kan je op feesten gewoon dextro en van die klein ranja knijp flesjes naar binnen nemen?

Zie ze geregeld maar vraag me af of je die legaal naar binnen krijgt

Ja hoor, mag gewoon mee naar binnen.
Vorige  1 ... 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248 ... 259  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic