Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231 ... 259  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naad schreef:
Iemand die een goeie Photoshop en/of Adobe Illustrator (gratis) cursus weet? Heb Illustrator mezelf ooit eens aangeleerd, maar wil m'n skills wat opkrikken.


Al een keertje op youtube gekeken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2018 12:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Naad schreef:
Iemand die een goeie Photoshop en/of Adobe Illustrator (gratis) cursus weet? Heb Illustrator mezelf ooit eens aangeleerd, maar wil m'n skills wat opkrikken.


Al een keertje op youtube gekeken?


Moet toegeven dat ik daar nog helemaal niet aan gedacht heb, is wel een goeie inderdaad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2018 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft iemand hier op het forum eens een trip naar chernobyl gedaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2018 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Heeft iemand hier op het forum eens een trip naar chernobyl gedaan?

Chris One
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2018 21:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Heeft iemand hier op het forum eens een trip naar chernobyl gedaan?


Wel squatten op beide hielen anders ben je debil
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2018 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Nuracore schreef:
Heeft iemand hier op het forum eens een trip naar chernobyl gedaan?

Chris One


Bedoelde meer vanuit Nederland. Ik heb een agency gevonden die dit regelt maar dat is excl de reis naar van Nederland naar Kiev. De vluchten zijn onaantrekkelijk genoeg om en de vlucht retour en dan de tour zelf te betalen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2018 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas niet gedaan, staat wel al jaren op m'n bucketlist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2018 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn telefoon raakt overvol van de muziek die ik erop heb staan. Ik zit er dus aan te denken om weer eens een MP3 speler te kopen. Iemand die een tip heeft hiervoor? Hoeft niet een dure te zijn en minimaal 16GB. Wil er wel graag 1 met een scherm waarop ik kan zien welk nummer ik afspeel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2018 23:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Mijn telefoon raakt overvol van de muziek die ik erop heb staan. Ik zit er dus aan te denken om weer eens een MP3 speler te kopen. Iemand die een tip heeft hiervoor? Hoeft niet een dure te zijn en minimaal 16GB. Wil er wel graag 1 met een scherm waarop ik kan zien welk nummer ik afspeel!


Kun je geen geheugenkaart in je telefoon stoppen? Iphone zeker?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2018 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lnka schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Mijn telefoon raakt overvol van de muziek die ik erop heb staan. Ik zit er dus aan te denken om weer eens een MP3 speler te kopen. Iemand die een tip heeft hiervoor? Hoeft niet een dure te zijn en minimaal 16GB. Wil er wel graag 1 met een scherm waarop ik kan zien welk nummer ik afspeel!


Kun je geen geheugenkaart in je telefoon stoppen? Iphone zeker?


Kan, heb een Huawei. Ik merk eigenlijk gewoon dat ik het liefst een Ipod of dergelijke voor de muziek gebruik. Heb zojuist 1tje gevonden op mijn kamer. Ga eens uitproberen of die het nog goed doet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welke smart TV raden jullie aan? Hoeft geen gigantisch bakbeest te zijn, maar voor een relatief kleine woonkamer. Beste prijs/kwaliteit verhouding?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 10:28 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Welke smart TV raden jullie aan? Hoeft geen gigantisch bakbeest te zijn, maar voor een relatief kleine woonkamer. Beste prijs/kwaliteit verhouding?


Beantwoord eerst de vraag voor jezelf (en ons): Waarom een Smart TV?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 10:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je zou ook kunnen kiezen voor een 'normale' tv en een Chromecast er bij kopen

Mijn vriendin heeft deze, prima ding
https://tweakers.net/pricewatch/903613/ ... ificaties/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijk, dat soort advies heb ik wat aan, dacht dat je smart TV moest hebben om netflix te kunnen kijken, zoals je leest ben ik een leek!

maar even kijken hoe chromecast precies werkt
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 11:24 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Kijk, dat soort advies heb ik wat aan, dacht dat je smart TV moest hebben om netflix te kunnen kijken, zoals je leest ben ik een leek!

maar even kijken hoe chromecast precies werkt


Simpel: Plug in de HDMI poort van de TV, sluit aan op stroom, verbinden met je wifi netwerk (gaat gewoon via je tv), app installeren op je telefoon.

Vele apps op je tel en/of laptop/pc kan je streamen naar de chromecast zolang dat device ook op wifi netwerk is aangesloten. Denk hierbij aan Youtube, Soundcloud, Netflix maar ook je bureaublad of internetbrowser

Kosten: Chromecast 2 is 39 euro, de 4K variant is 75 euro

Het geld dat je bespaard door geen smart TV te koken kan je uitgeven aan hogere resolutie/hertz
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Rickzel schreef:
Kijk, dat soort advies heb ik wat aan, dacht dat je smart TV moest hebben om netflix te kunnen kijken, zoals je leest ben ik een leek!

maar even kijken hoe chromecast precies werkt


Simpel: Plug in de HDMI poort van de TV, sluit aan op stroom, verbinden met je wifi netwerk (gaat gewoon via je tv), app installeren op je telefoon.

Vele apps op je tel en/of laptop/pc kan je streamen naar de chromecast zolang dat device ook op wifi netwerk is aangesloten. Denk hierbij aan Youtube, Soundcloud, Netflix maar ook je bureaublad of internetbrowser

Kosten: Chromecast 2 is 39 euro, de 4K variant is 75 euro

Het geld dat je bespaard door geen smart TV te koken kan je uitgeven aan hogere resolutie/hertz


Baas, top advies! had er wel eens van gehoord natuurlijk, maar ging er vanuit dat je tegenwoordig altijd smart TV nodig had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zorg wel dat er een goede internetverbinding is waar je de Chromecast installeert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 12:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zou persoonlijk ook niet meer voor een smart tv gaan... Gebruik de apps zo weinig en bediening via je telefoon/tablet gaat zo veel sneller tenzij je voor een lg smart tv met magic remote gaat wat nog wel redelijk werkt. Maar dan alsnog zou ik kiezen voor t casten.

Sommige fabrikanten updaten die rommel ook al niet meer na een paar jaar of dat de apps niet meer worden geupdate door de makers.. Bij mij nu ook het geval... dus het is het geld lang niet waard geweest.
Je mobiele apps enzo blijven tenminste langer ondersteund.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heb je een playstation of xbox?

dan is je probleem ook zo verholpen als je netflix wil kijken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 13:54 
 
Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
heb je een playstation of xbox?

dan is je probleem ook zo verholpen als je netflix wil kijken :D


True!! Netflix op mijn PS4 werkt onwijs goed!

Heb zelf Ziggo en in mijn Mediabox XL zit het zelfs op een kanaal, is wat traag met bedienen maar films/series werken verder prima in hoge kwaliteit
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
heb je een playstation of xbox?

dan is je probleem ook zo verholpen als je netflix wil kijken :D


PC gamer :x maar denk er wel over om een PS4 aan te schaffen (ga verhuizen/samenwonen en heb flink gespaard laatste tijd dus kan net zo goed even meteen goed doen :lol: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 15:14 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
AniThing schreef:
heb je een playstation of xbox?

dan is je probleem ook zo verholpen als je netflix wil kijken :D


PC gamer :x maar denk er wel over om een PS4 aan te schaffen (ga verhuizen/samenwonen en heb flink gespaard laatste tijd dus kan net zo goed even meteen goed doen :lol: )


Samen gaan wonen en denken dat je tijd hebt om gebruik te maken van je PS4..Wat schattig..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:

Samen gaan wonen en denken dat je tijd hebt om gebruik te maken van je PS4..Wat schattig..


herkenbaar....en dan uit nood maar spelletjes kopen die je vriendin ook leuk vindt zodat we samen kunnen gamen ipv dat ze sago wordt als je alleen aan t spelen bent xd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Samen gaan wonen en denken dat je tijd hebt om gebruik te maken van je PS4..Wat schattig..

Haha zo waar. Mijn playstation gaat alleen nog maar aan als de blu-ray van 50 shades of grey afgespeeld moet worden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
ErikZ schreef:
Samen gaan wonen en denken dat je tijd hebt om gebruik te maken van je PS4..Wat schattig..

Haha zo waar. Mijn playstation gaat alleen nog maar aan als de blu-ray van 50 shades of grey afgespeeld moet worden...


ik speelde die film altijd na in de slaapkamer....sinds 2 maanden de film niet meer nodig :whistle:
Vorige  1 ... 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231 ... 259  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic