Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Top, ga even kijken!
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
RoyAPO wrote:Ik heb net een DJ controller binnen gekregen maar nu heb ik het probleem dat een filter niet werkt en dat de low van het eerste deck en de master volume omgewisseld zijn. De rest van de knoppen werken prima. Waar zou dit aan kunnen liggen of kan ik dit ergens instellen? De driver en firmware heb ik al geinstalleerd. Van het internet word ik ook niet veel wijzer :(
Ik heb de pioneer ddj-rb samen met rekordbox
Ff alles opnieuw instaleren? Ik heb ook de ddj rb en alles werkt prima bij mij!
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 13 days ago
Royvn_ wrote:
RoyAPO wrote:Ik heb net een DJ controller binnen gekregen maar nu heb ik het probleem dat een filter niet werkt en dat de low van het eerste deck en de master volume omgewisseld zijn. De rest van de knoppen werken prima. Waar zou dit aan kunnen liggen of kan ik dit ergens instellen? De driver en firmware heb ik al geinstalleerd. Van het internet word ik ook niet veel wijzer :(
Ik heb de pioneer ddj-rb samen met rekordbox
Ff alles opnieuw instaleren? Ik heb ook de ddj rb en alles werkt prima bij mij!
De controller bleek defect te zijn en een nieuwe is alreeds onderweg :thumbup:
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Jup mijn nieuwe doet t wel gewoon :thumbsup:
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Ah okee top! Veel plezier ermee, vind t echt een top controller voor t geld. Rekordbox dj werkt ook super. Heb de mijne al n jaar ofzo en doet t nog steeds helemaal goed.
J
8 posts member since 2016
last seen Jun 2024
Iemand ervaring met het uitgaansleven in Kopenhagen? Binnenkort een midweek op studiereis heen, maar op internet alleen info te vinden over de grotere clubs die vaak alleen in het weekend geopend zijn.

Is het daarnaast aan te raden om van tevoren Deense kronen te halen gezien je volgens de anwb niet op veel plaatsen met euro's kan betalen?
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Ik ben me aan het oriënteren op Utrecht, om te gaan wonen. Komen hier mensen uit die buurt die mij tips kunnen geven over de verschillende wijken? Wat is leuk en wat niet? Veel van wat ik vind op Google is redelijk gedateerd.
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 11 days ago
JVDM wrote:Ik ben me aan het oriënteren op Utrecht, om te gaan wonen. Komen hier mensen uit die buurt die mij tips kunnen geven over de verschillende wijken? Wat is leuk en wat niet? Veel van wat ik vind op Google is redelijk gedateerd.
Ik geloof dat Kanaleneiland en Overvecht wel oké zijn.
Last edited by Remi on 11 Jan 2018 09:20, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
JVDM wrote:Ik ben me aan het oriënteren op Utrecht, om te gaan wonen. Komen hier mensen uit die buurt die mij tips kunnen geven over de verschillende wijken? Wat is leuk en wat niet? Veel van wat ik vind op Google is redelijk gedateerd.
Ik woon dr al een tijdje maar geen idee welke wijk nou tof is ofzo. Weet alleen dat je niet in Overvecht moet gaan wonen (wel eens overlast van jongeren). Verder is Utrecht Terwijde een wat nieuwere wijk met modernere huizen. Alleen wat verder van het centrum af
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 17 days ago
Woon er al 9 jaar, wat wil je weten jongen :) ?

Ga je huur of koop? Budget? alleen of met huisgenoten?

@Roy, woon nu al 2 jaar in Overvecht (Zuid), nog nooit overlast gehad. Overvecht Noord is een volksbuurt waar het vaak rommelt maar de rest is prima te doen
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
ErikZ wrote:
Woon er al 9 jaar, wat wil je weten jongen :) ?

Ga je huur of koop? Budget? alleen of met huisgenoten?

@Roy, woon nu al 2 jaar in Overvecht (Zuid), nog nooit overlast gehad. Overvecht Noord is een volksbuurt waar het vaak rommelt maar de rest is prima te doen
Huren, met m'n chick, max €1200,- p.m.
Hardtraxx Veteran
last seen 13 days ago
Ik ken er niet super veel van. Maar als je moet kiezen tussen USB of 3.5mm zou ik altijd kiezen voor USB.
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Zaterdag met wat vrienden in Utrecht uit. Iemand nog tips? Eerst beginnen met een gezellige kroeg en wat emmers bier weg harken, om vervolgens ergens in een club te belanden. Zo ziet een avond er meestal uit.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 17 days ago
Hard4Us wrote:Zaterdag met wat vrienden in Utrecht uit. Iemand nog tips? Eerst beginnen met een gezellige kroeg en wat emmers bier weg harken, om vervolgens ergens in een club te belanden. Zo ziet een avond er meestal uit.
Dan kom je in Utrecht bedrogen uit, kroegen in overvloed, clubs :thumbdown: .

Leuke kroegen:
Flater
Olivier
Stan & Co

Wil je stappen:
Basis
Poema
Echte Vrienden
Alle tenten op Jans Kerkhof
Hardtraxx Addict
1189 posts member since 2009
last seen Feb 2026
Iemand ervaing met Vastelaovend in Venlo?
Hardtraxxer
278 posts member since 2017
last seen Feb 2025
ErikZ wrote:
Hard4Us wrote:Zaterdag met wat vrienden in Utrecht uit. Iemand nog tips? Eerst beginnen met een gezellige kroeg en wat emmers bier weg harken, om vervolgens ergens in een club te belanden. Zo ziet een avond er meestal uit.
Dan kom je in Utrecht bedrogen uit, kroegen in overvloed, clubs :thumbdown: .

Leuke kroegen:
Flater
Olivier
Stan & Co

Wil je stappen:
Basis
Poema
Echte Vrienden
Alle tenten op Jans Kerkhof
Hofman altijd mooi, wat ouder volk. Verder is de Beurs altijd gezellig, zeker nu het verbouwd is.
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Eind februari ga ik met de girlfriend een weekend naar Bergen. We willen sws een dagje naar Alkmaar, weet iemand wat leuk is om te doen/bezoeken daar? Ook tips voor eten/drinken zijn welkom :innocent:
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2024
Exterkate wrote:
klapstoel wrote:weet iemand wat leuk is om te doen daar?
Image
dat spreekt voor zich
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 11 days ago
nog meer bier drink'n.
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 15 hours ago
Is er een manier om een black theme te krijgen voor hardtraxx? Ik heb eigenlijk bijna alle websites waar mogelijk in het zwart, zo lekker makkelijk voor de ogen.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
makrooy wrote:Is er een manier om een black theme te krijgen voor hardtraxx? Ik heb eigenlijk bijna alle websites waar mogelijk in het zwart, zo lekker makkelijk voor de ogen.
Moet je TimothyB even vragen.
Hardtraxx Addict
1189 posts member since 2009
last seen Feb 2026
klapstoel wrote:Eind februari ga ik met de girlfriend een weekend naar Bergen. We willen sws een dagje naar Alkmaar, weet iemand wat leuk is om te doen/bezoeken daar? Ook tips voor eten/drinken zijn welkom :innocent:
1480 is een leuke tent om een drankje te doen. Eten ziet er ook goed uit, maar ben daar zelf nog niet aan toe gekomen. Verder zitten de leuke tentjes rondom het Waagplein, de Mient (overkant Waagplein) en rondom de Grote Sint Laurenskerk. Verder kun je goed shoppen in Alkmaar. Kijk anders eens op https://uit072.nl/ ;)
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2024
Patjee410 wrote:
klapstoel wrote:Eind februari ga ik met de girlfriend een weekend naar Bergen. We willen sws een dagje naar Alkmaar, weet iemand wat leuk is om te doen/bezoeken daar? Ook tips voor eten/drinken zijn welkom :innocent:
1480 is een leuke tent om een drankje te doen. Eten ziet er ook goed uit, maar ben daar zelf nog niet aan toe gekomen. Verder zitten de leuke tentjes rondom het Waagplein, de Mient (overkant Waagplein) en rondom de Grote Sint Laurenskerk. Verder kun je goed shoppen in Alkmaar. Kijk anders eens op https://uit072.nl/ ;)
Thanks! :D
Hardtraxx Veteran
last seen 13 days ago
makrooy wrote:Is er een manier om een black theme te krijgen voor hardtraxx? Ik heb eigenlijk bijna alle websites waar mogelijk in het zwart, zo lekker makkelijk voor de ogen.
Google: custom css for websites

Installeer extension naar keuze en dan een beetje prullen.
Hardtraxx Addict
1739 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Hoi! Even een stomme vraag vanaf mijn kant:

Ik heb een Logitech X530 surround set, en ik zou graag willen weten of het mogelijk is om Hercules XPS 2.0 Monitoren (actief) daarop uit te sluiten. Op dit plaatje zie je "Rear Right" en "Rear Left", mijn idee was dus om daar de Hercules Speakers op aan te sluiten. Mijn vraag is dus, kan dit kwaad (aangezien ze beide actief zijn?), en moet ik de monitoren ook aansluiten op het lichtnet (of juist niet)?

Ik heb zelf het idee dat het wel kan (als ik de monitoren op laag volume zet), maar ik ben bang dat ik iets blijvend kapot maak. Iemand die hier meer verstand van heeft?

edit: Ik heb het inmiddels maar geprobeerd en het werkt :)