Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Paling wrote:Heb mijn canvas besteld bij BesteCanvas.nl, ben er best tevreden mee. Kwaliteit is erg goed en prijs lag lager dan bij concurrenten. :)
Heb de canvas die ik voor de verjaardag van m'n vriendin heb laten maken hier ook gehaald, inderdaad erg goede kwaliteit (uiteraard afhankelijk van de kwaliteit van de foto).
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Kwami wrote:Na ruim 2 jaar mijn LG G3 uit het niks helemaal dood. Krijg geen lampje oid meer aan. Zelfs de hard reset werkt niet...
Nu ben ik op zoek naar een nieuw los toestel (heb sim only), prijs 3 a 400 euro. Iemand suggesties? (of suggesties om mijn LG nog tijdelijk aan de praat te krijgen xD)

Wss is deze vraag al meerdere malen gesteld, hoef ik niet oneindig te zoeken ;p
Ik heb de huawei mate 8, als je van goeie accuduur houd, 2 dagen niet hoeven opladen, raad ik je deze zeker aan. Wel een groot scherm waar je wss aan moet wennen. Voor de rest vind ik sowieso de Huawei's goeie high-end telefoons die vaak wat goedkoper zijn tegenover de Samsung en de iPhones. Terwijl de meeste belangrijke aspecten/specs vaak gelijkwaardig zijn. Of niet veel onder doen.
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 1 hour ago
Iemand die nog een beetje een leuk spel weet voor op je smartphone? Het liefst onder de 40MB want mijn phone zit vol >.<
Hardtraxx Veteran
14320 posts member since 2011
last seen 3 hours ago
BADLANDS,. Of Minigore 2
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Ik heb een laptop en had er altijd een Harman/Kardon box op aangesloten. Nu is de box helaas geknapt.. Weet iemand een leuke geluidsset die ik er op aan kan sluiten?
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
RTM93 wrote:Bedankt! Is inderdaad echt niet duur! ik heb hem daar geplaatst benieuwd naar het resultaat. Mocht het toch niet goed zijn kan je voor die prijs nog wel een keer een nieuwe plaatsen elders.
Ik had er laatst daar eentje besteld. Kwaliteit, levering en prijs zijn :worship:
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Nuracore wrote:BADLANDS,. Of Minigore 2
Nog bedankt voor je suggesties :thumbup:
S
Hardtraxxer
557 posts member since 2016
last seen 1 day ago
Rowanyt1309 wrote:Ik heb een laptop en had er altijd een Harman/Kardon box op aangesloten. Nu is de box helaas geknapt.. Weet iemand een leuke geluidsset die ik er op aan kan sluiten?
Wat zoek je precies? Stereo of surround, alles in één of meerdere speakers, met of zonder aparte sub, wat is je budget, etc.
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2022
Sjaakie P wrote:
Rowanyt1309 wrote:Ik heb een laptop en had er altijd een Harman/Kardon box op aangesloten. Nu is de box helaas geknapt.. Weet iemand een leuke geluidsset die ik er op aan kan sluiten?
Wat zoek je precies? Stereo of surround, alles in één of meerdere speakers, met of zonder aparte sub, wat is je budget, etc.
Surround en het budget zou rond de 100 euro liggen.
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Ik heb een setje van logitech, zon kubus als sub en 2 losse boxjes. Gaat al jaren mee en werkt perfect. Kosten zo rond de 80 volgens mij
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2022
sonnebloem wrote:Ik heb een setje van logitech, zon kubus als sub en 2 losse boxjes. Gaat al jaren mee en werkt perfect. Kosten zo rond de 80 volgens mij
Weet je toevallig welke het precies is?
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Rowanyt1309 wrote:
sonnebloem wrote:Ik heb een setje van logitech, zon kubus als sub en 2 losse boxjes. Gaat al jaren mee en werkt perfect. Kosten zo rond de 80 volgens mij
Weet je toevallig welke het precies is?
Image

z523 als ik google moet geloven
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 14 days ago
Die set heb ik hier ook staan. Gaan hier ook al vele jaren mee :D
K
Hardtraxxer
698 posts member since 2013
last seen 14 days ago
Iemand suggesties voor goede oortjes voor 20 a 30 euro? :innocent:
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Kwami wrote:Iemand suggesties voor goede oortjes voor 20 a 30 euro? :innocent:
Ik heb deze : http://www.phone-tuning24.com/in-ear-ko ... -,art-2273. Heb ze al jaren en bevallen echt prima! Heb ze niet op deze website gekocht btw.
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Misschien iets boven je budget, maar ik heb deze:
https://tweakers.net/pricewatch/463603/ ... wart).html

Erg tevreden over ^^
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2022
Ben volgende week jarig dus daarna eens even kijken. Thanks! :thumbup:
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Stel, ik gebruik de OV kaart van iemand anders die wel een weekend OV heeft, mag dat dan?

https://www.ovpro.nl/special/2017/04/25 ... e-zit-dat/

Kan het er toch niet helemaal uithalen of het nou gedoogd wordt of niet.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
sonnebloem wrote:Stel, ik gebruik de OV kaart van iemand anders die wel een weekend OV heeft, mag dat dan?

Als ze zien dat het niet jouw OV is, dan krijg je wel een boete.
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 1 day ago
Ik denk dat als je gebruik maakt van het weekend OV terwijl je daar eigenlijk geen recht op hebt, dat ze wel eens moeilijk kunnen gaan doen. De uitspraak in het artikel gaat over reizen op saldo.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
sonnebloem wrote:Stel, ik gebruik de OV kaart van iemand anders die wel een weekend OV heeft, mag dat dan?

Er staat in het begin toch al vrij duidelijk dat je niet mag reizen met andermans reisdocument :P. Jij hebt er gewoon geen recht op, anders had je zelf wel z'n kaart gehad.
Zal voornamelijk afhangen van de conducteur en het humeur dat hij/zij heeft op dat moment.
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 5 days ago
Is inderdaad verboden. Pas nog op fb een verhaal gelezen van een allochtoon die dit had gedaan. Ging daarna de discussie aan met de conducteur en werd toen met grof geweld de trein uitgewerkt en gearresteerd. Maar dit was wel totaal uit de hand gelopen natuurlijk.
Hardtraxx Elite
2146 posts member since 2015
last seen Sep 2019

Belangrijker is nog dat de reiziger het volle tarief had betaald voor deze reis. Hoewel de betreffende vervoerder beargumenteerde dat de jongen geen geldig kaartje had, werd dit in de rechtszaak niet geaccepteerd. De Geschillencommissie Openbaar Vervoer vond dat de vervoerder niet duidelijk kon uitleggen waarom het deze reiziger niet is toegestaan om te reizen op de OV-chipkaart van een ander, zolang dat tegen het volle tarief was. Toen er nog papieren kaartjes waren, gebeurde het regelmatig dat de koper van het kaartje niet degene was die reisde. Hij had dus gewoon een geldig vervoersbewijs.
Nee dus
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Normale conducteurs controleren de foto op de pas niet. Die mannetjes/vrouwtjes die zo'n soort van politiepak aan hebben, doen dit vaak wel vgm
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Oke dank. Heb zelf week OV namelijk.