Ooh, Micromakine is een foutje dan. Tymon maakt nu veel sneller en leger werk. Maar hij heeft voorheen aardig wat releases gehad rond 150BPM vandaar dat ik hem noemde.Steffnov wrote:Micromakine staat wel heel misplaatst in dit lijstjeEn Tymon tegenwoordig eigenlijk ook.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Bedankt voor deze bijdrage mannen!
Hiermee scheer je ook iedereen wel over 1 kam. Je hebt bijvoorbeeld 'ultras' & hooligansgroepen. Daar zit wel degelijk verschil in. Ik kan me bijvoorbeeld best indenken dat het onder een wedstrijd los gaat. Ben van het weekend zelf naar dat k*t volk uit D*venter geweest. Wel in het uitvak. Geen stress...Rickzel wrote:Wat zijn voetbalsupporters toch achterlijke wezens... echt dat hele hooligan gedoe vind ik de allerdomste hobby die ik maar kan bedenken.
Ik ga nog liever een avond op stap met de allergrootste mondkap raw soldiers dan met een stel overdreven voetbalsupporters
edit: oke een vraag
Waarom zijn voetbalsupporters/hooligans zo achterlijk?
Ho ho ho, rustig heRowanyt1309 wrote:
Hiermee scheer je ook iedereen wel over 1 kam. Je hebt bijvoorbeeld 'ultras' & hooligansgroepen. Daar zit wel degelijk verschil in. Ik kan me bijvoorbeeld best indenken dat het onder een wedstrijd los gaat. Ben van het weekend zelf naar dat k*t volk uit D*venter geweest. Wel in het uitvak. Geen stress...
Sorry. De haat zit nogal diep.klapstoel wrote:Ho ho ho, rustig heRowanyt1309 wrote:
Hiermee scheer je ook iedereen wel over 1 kam. Je hebt bijvoorbeeld 'ultras' & hooligansgroepen. Daar zit wel degelijk verschil in. Ik kan me bijvoorbeeld best indenken dat het onder een wedstrijd los gaat. Ben van het weekend zelf naar dat k*t volk uit D*venter geweest. Wel in het uitvak. Geen stress...
Hoe kan ik een avatar in de juiste pixels vinden? 80 hoog, 80 breed.
Website opzoeken met avatars. Zijn er genoeg vanRowanyt1309 wrote:Hoe kan ik een avatar in de juiste pixels vinden? 80 hoog, 80 breed.
Afbeelding in Paint gooien en dan het formaat wijzigen naar 80x80.
of...MelvinFR wrote:Afbeelding in Paint gooien en dan het formaat wijzigen naar 80x80.
Online site gebruiken om te resizen naar 80x80
Zijn er nog Hardtraxxers die Wordfeud spelen?
zo ja drop even je gebruikersnaam hihi
Het was evenn zoeken maar we hebben hem eindelijk gevonden
de laatste persoon die nog Wordfeud speelt! Hulde
de laatste persoon die nog Wordfeud speelt! Hulde
Heeft er iemand nog 2 Defqon codes over voor de zaterdag?
- Moet 2 kaarten hebben maar moet zaterdag voetballen en me vriendin werken.. Me moeder laat ik dit liever niet doen.
- Moet 2 kaarten hebben maar moet zaterdag voetballen en me vriendin werken.. Me moeder laat ik dit liever niet doen.
mijn moeder speelt het nog regelmatig met mijn omaSvbtwee wrote:Zijn er nog Hardtraxxers die Wordfeud spelen?![]()
Geen vertrouwen in je moeder?Rowanyt1309 wrote:Heeft er iemand nog 2 Defqon codes over voor de zaterdag?
Ja is goed voor mijn grammaticaRickzel wrote:Het was evenn ('Even' is met één 'N'.) zoeken (Hier moet een komma.) maar we hebben hem eindelijk gevonden (Zinnen eindig je met een '.')
de (Zinnen begin je met een hoofdletter.) laatste persoon die nog Wordfeud speelt! Hulde (En je vergeet weer de '.')
Last edited by Svbtwee on 23 Mar 2017 13:59, edited 1 time in total.
Haha wauw, ja dat is wel een goeie man!
DankjeeRickzel wrote:Haha wauw, ja dat is wel een goeie man!
Altijd hetzelfde, je geeft die jongen 1 compliment en hij schijt al weer bijdehand in je bek... 
Haha sorry Rickzel, maar ik kan het gewoon niet laten bij jou
.
En dan verbaast zijn dat men het niet kan laten bij hem.Svbtwee wrote:Haha sorry Rickzel, maar ik kan het gewoon niet laten bij jou.
Was deze opzettelijk?Broken Balance wrote:En dan verbaast zijn dat men het niet kan laten bij hem.Svbtwee wrote:Haha sorry Rickzel, maar ik kan het gewoon niet laten bij jou.
Je hebt het gezien dus het werkte welChroman wrote:Was deze opzettelijk?Broken Balance wrote:En dan verbaast zijn dat men het niet kan laten bij hem.Svbtwee wrote:Haha sorry Rickzel, maar ik kan het gewoon niet laten bij jou.