Nou dat wist ik niet DanielOlijfboompje wrote:Dat kan je heus wel raden.Skedoedelefloeps wrote:berucht omdat?
Jij weet namelijk best goed met wat voor mensen ik om ga.
Plus als je de dingen gewoon leest zou ik niet tot die conclusie komen
Nou dat wist ik niet DanielOlijfboompje wrote:Dat kan je heus wel raden.Skedoedelefloeps wrote:berucht omdat?
Jij weet namelijk best goed met wat voor mensen ik om ga.
Oh hahaSkedoedelefloeps wrote:Nou dat wist ik niet DanielOlijfboompje wrote:Dat kan je heus wel raden.Skedoedelefloeps wrote:berucht omdat?
Jij weet namelijk best goed met wat voor mensen ik om ga.Dat jij hem kent.
Plus als je de dingen gewoon leest zou ik niet tot die conclusie komen
Naja, je hebt foto's van mij gezien.Skedoedelefloeps wrote:... Ik weet niet of ik nu benieuwd moet zijn of niet
Skedoedelefloeps wrote:Maar jij bent ook op TV, jij bent gewoon die dude met die krullen van het faalprogramma The Middle @ Comedy Central
probeer t?robkuh1990 wrote:Kun je op de andriod 3.0 (acer iconia) word en outlook laten draaien?
Dat vraagt me vader en ik weet het niet
Ja ik heb het op mijn laptop ook, dan valt het gewoon helemaal stil he?D-Ruz wrote:Iemand dit ook wel eens gehad?
De laatste anderhalve week heb ik heel vaak dat om een korte tijd van misschien 15 minuten, het internet niet meer werkt. Terwijl ik nog wel ben verbonden en ook msn het nog gewoon doet.![]()
Iemand ervaring hiermee?
Inderdaad da ben je aan het internetten, wil je een pagina terug ofzo. Blijft die maar laden en komt er niks meer, uit eindelijk geeft die aan dat die de pagina niet kan vinden. Heb ook Windows 7 jaKSwoosh wrote:Ja ik heb het op mijn laptop ook, dan valt het gewoon helemaal stil he?D-Ruz wrote:Iemand dit ook wel eens gehad?
De laatste anderhalve week heb ik heel vaak dat om een korte tijd van misschien 15 minuten, het internet niet meer werkt. Terwijl ik nog wel ben verbonden en ook msn het nog gewoon doet.![]()
Iemand ervaring hiermee?
Heb je windows 7 toevallig?
Heel irritant is het iig.
Ik heb het niet altijd, maar soms. Een tijdje geleden heel erg vaak, maar de laatste tijd neit meer zo heel erg. [afgelopen week toevallig weer wel]
Die zet je tekst [www.google.nl] om in cijfertjes [het ip adres] wat nodig is om de server te bezoekenD-Ruz wrote:Inderdaad da ben je aan het internetten, wil je een pagina terug ofzo. Blijft die maar laden en komt er niks meer, uit eindelijk geeft die aan dat die de pagina niet kan vinden. Heb ook Windows 7 ja, heb er eerder nog nooit last van gehad. Heb even gegoogled, maar kan zijn dat het iets met DNS-server te maken heeft. Geen ID wat dat nou is
.
Wat denk je, dat we nu een lijst met illegale downloadsites op gaan noemen?Daveytl wrote:Torrents zuigt
ja maar eigenlijk is het heel naief en apart, want ik ben ook muziek liefhebber en ik koop zelden m'n MP3'sD-Ruz wrote:Naja als jullie liefhebbers zijn vind ik het niet zo gek. Ik kijk alleen af en toe even een film op mijn laptop als ik me verveel