ik heb het gedaan, nu moet iedereen maar reageren?
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Roberttt kwam je zondag nog ? Biscuit skitzo en mikeee komen gewoon denk ik ? Tenminste had van hun vernomen dat ze kwamen van jou was me niet geheel duidelijk
Ik zoek een clip van vroegahhhh
Weet niet meer welk jaar het was, maar het is wel eventjes terug
Het gaan om een Dance nummer (remix van een oude track) In de clip zie je 2 kleine jongetjes een bikini auditie houden
Weet iemand welk nummer dat ook alweer was? 
Weet niet meer welk jaar het was, maar het is wel eventjes terug
Het gaan om een Dance nummer (remix van een oude track) In de clip zie je 2 kleine jongetjes een bikini auditie houden
Max Graham Vs. Yes Owner of a Lonely Heart?Stokbrood wrote:Ik zoek een clip van vroegahhhh
Weet niet meer welk jaar het was, maar het is wel eventjes terug![]()
Het gaan om een Dance nummer (remix van een oude track) In de clip zie je 2 kleine jongetjes een bikini auditie houdenWeet iemand welk nummer dat ook alweer was?
View on YouTube
Jaaaaaa!!!!! Dankje Dankje_dp_ wrote:Max Graham Vs. Yes Owner of a Lonely Heart?Stokbrood wrote:Ik zoek een clip van vroegahhhh
Weet niet meer welk jaar het was, maar het is wel eventjes terug![]()
Het gaan om een Dance nummer (remix van een oude track) In de clip zie je 2 kleine jongetjes een bikini auditie houdenWeet iemand welk nummer dat ook alweer was?
View on YouTube
Wie heeft er wel is in het buitenland stage gelopen, voor een langere periode?
Ik ga dit dus doen. Alleen heb nog niet veel ervaring verhalen gehoord van mensen.
Ik ga dit dus doen. Alleen heb nog niet veel ervaring verhalen gehoord van mensen.
-
E
jup ik kom zeker:)jeone wrote:Roberttt kwam je zondag nog ? Biscuit skitzo en mikeee komen gewoon denk ik ? Tenminste had van hun vernomen dat ze kwamen van jou was me niet geheel duidelijk
ik zal hessel vragen of hij meegaat
-
C
Is Living for the Music - Roel Schalks?
ik heb een vraagje over mijn laptop, best een oud ding. Een dell D600 latitude om precies te zijn. nu geeft hij heel de tijd een foutmelding, namelijk: "out of memory at line:2"
nu heb ik al opgezocht dat dit betekent dat ik te weinig RAM geheugen heb. Nu is mijn vraag: hoe kan ik mijn RAM geheugen weer opkrikken?
nu heb ik al opgezocht dat dit betekent dat ik te weinig RAM geheugen heb. Nu is mijn vraag: hoe kan ik mijn RAM geheugen weer opkrikken?
-
E
juiste geheugen type van je huidige situatie. naar de vakhandel en zelfde merk grotere type vragen. onderkant losmaken, met een kleine griptang lostrekken ofja: accu eerst eruit halen en backup van je schijf. mocht je t zelf niet willen doen kun je m opsturen of wegbrengen naar een vakhandel.DJ ShaG wrote:ik heb een vraagje over mijn laptop, best een oud ding. Een dell D600 latitude om precies te zijn. nu geeft hij heel de tijd een foutmelding, namelijk: "out of memory at line:2"
oké, en wat zijn de kosten ongeveer denken jullie?
-
E
voor de geheugenbank grof 60 eur.
vervangen bij vakhandel 90 eur. grof
-
C
Waneer krijg ik mijn antwoorden biscuit?
slik!biscuit wrote:voor de geheugenbank grof 60 eur.
-
E
op het moment van schrijven niet bekend.robkuh1990 wrote:Waneer krijg ik mijn antwoorden biscuit?
-
C
Je zei Zaterdag mbt. die namen enzo.. haha
of hebben ze zo'n groot register?
Hoe voeg je een artiest toe op Partyflock of moet je daar een mail over sturen?
-
E
ow zo. nee ik zag niks behalve wat jij zei. vind t wel raar dat ze een vermelding hebben voor 3 cursussen alcohol in het verkeer. kennelijk tijdens t uitgaan te bont gemaakt en door politie opgevat. maar ze hebben geen proces verbaal erover open staan :\robkuh1990 wrote:Je zei Zaterdag mbt. die namen enzo.. haha
-
E
jezelf als artiest?Stokbrood wrote:Hoe voeg je een artiest toe op Partyflock of moet je daar een mail over sturen?
mailen naar pf en dan een link naar een setje van half uur of eigen nummer, gelijk misschien oudere optredens als referentie mee mailen/.
Ja, dat is die gaylord.robkuh1990 wrote:Is Living for the Music - Roel Schalks?
Alleen het is Livin' for the music of had ik dat nou verkeerd gelezen?
Haha hij is berucht dus over heel the interwebzOlijfboompje wrote:Ja, dat is die gaylord.robkuh1990 wrote:Is Living for the Music - Roel Schalks?
`Naja, die bakkes van hem kan je ook moeilijk missen he.Chukkels wrote:Haha hij is berucht dus over heel the interwebzOlijfboompje wrote:Ja, dat is die gaylord.robkuh1990 wrote:Is Living for the Music - Roel Schalks?
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
berucht omdat?