Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Q-Dance presents Theracords :P
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 20 days ago
Italy is ook al geweest hoor :P en Holland vs Italy ook

Maar dit staat los van XQ, dit is namelijk Q Presents: ... en niet X-Qlusive: ...

X-Qlusive Theracords zou wel ziek wezen jah, maar ik vrees dat dat niet gaat gebeuren xd
Ik blijf altijd nog hopen op Donkey Rollers maar dat zal wel niet :( ik gok dus zelf meer op Zatox, Wildstylez, Noisecontrollers of wie weet zelfs Psyko Punkz ofzo :P
Degene die het nog het meest verdiend en nog niet is geweest is misschien wel Deepack...
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
Pommer wrote:Degene die het nog het meest verdiend en nog niet is geweest is misschien wel Deepack...
mee eens.

en als het de Donkeys worden ben ik er zoiezo bij! :drool: :drool: :drool:
Bierkoning
last seen 20 days ago
pecola-tje wrote:
Pommer wrote:Degene die het nog het meest verdiend en nog niet is geweest is misschien wel Deepack...
mee eens.

en als het de Donkeys worden ben ik er zoiezo bij! :drool: :drool: :drool:
Daar heb ik wel een eurotje of 100 voor over :loving:
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Het is nog nooit geweest dat een DJ een XQlusive of Q presents in augustus doet, dus hoogst wss een land of label

De DJ's zijn in Januari aan de beurt :thumbup:
Bierkoning
last seen 20 days ago
Jurheinen wrote:Het is nog nooit geweest dat een DJ een XQlusive of Q presents in augustus doet, dus hoogst wss een land of label

De DJ's zijn in Januari aan de beurt :thumbup:
Jah dat weet ik :P Maar zo bedoel ik het ook niet, ik had het gewoon over XQ in januari ;)
Voor Q Presents (wat volgens mij in Oktober is, vorig jaar teminste wel) zou ik echt niet weten wat ze gaan doen, misschien Italian Hardstyle Label? zou het eerlijk gezegd niet weten
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Klopt, vroeger actief en nu nog steeds. Alpha Twins zou opzich ook wel kunnen, al vindt ik Deepack nog net ietsje meer.
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Edwinn wrote:
Klopt, vroeger actief en nu nog steeds. Alpha Twins zou opzich ook wel kunnen, al vindt ik Deepack nog net ietsje meer.
Q-dance kennende wordt het dan Alpha Twins aangezien hun nu met een Album zijn gekomen. Misschien ook wel in augustus Q-dance presents A2 Records ;)
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Raakt het hier dood of ligt dat aan mij ? :/
Donateur
last seen Sep 2014
Ja dat, het is hier de laatste tijd alleen maar gehuil en shit.. en we gaan off-topic in zever topic -.-

Maar zal wel aan mij liggen.. Jammer dat het zo moet, mods die politie spelen terwijl dat niet hoeft lijkt mij
Donateur
last seen Sep 2014
Project 141 wrote:
roberttt wrote:Ja dat, het is hier de laatste tijd alleen maar gehuil en shit.. en we gaan off-topic in zever topic -.-

Maar zal wel aan mij liggen.. Jammer dat het zo moet, mods die politie spelen terwijl dat niet hoeft lijkt mij
Ja maar het kan toch niet dat het hier helemaal inzakt omdat 1 persoon gebanned is? :$ Zijn we zo afhankelijk? :P
Het komt denk ik ook door examens, mensen die opeens een vriendin hebben, etc. :(
nee gewoon alles hoe het hier gaat laatst maarja het is maar internet /care

maar is wel jammer... -.-
Donateur
last seen Sep 2014
ben ik niet :p maarja moet maar is leven in de brouwerij komen.. is gewoon zo dood als het maar kan -.-
Donateur
last seen Sep 2014
Ja dat was een leuk kereltje, maar helaas zo missen er wel meer hier ...

KSwoosh

:worship:
Hardtraxx Veteran
last seen May 2026
Intents jonge! :woot:
Denk dat t daar ook nog wel rustig zal zijn, heel veel newbies die aangeven dat ze erbij zijn volgens mij..
Maar misschien heb ik t wel mis en komen er n hele hoop,ik hoop t in ieder geval :thumbup:

Edit:Iemand een goeie tip om blauwe ogen zo snel mogelijk te laten verdwijnen weer?
Last edited by pecola-tje on 25 May 2011 20:52, edited 1 time in total.
B
pecola-tje wrote:Intents jonge! :woot:
Denk dat t daar ook nog wel rustig zal zijn, heel veel newbies die aangeven dat ze erbij zijn volgens mij..
Maar misschien heb ik t wel mis en komen er n hele hoop,ik hoop t in ieder geval :thumbup:
Wat is je vraag als ik vragen mag?
Donateur
last seen Sep 2014
Hij heeft geen vraag, als ik dat hier neerzetten mag?
Hardtraxx Veteran
last seen May 2026
Banaanslak wrote:
Ik heb m al voor je aangepast, heb jij een antwoord voor me?
Donateur
last seen Sep 2014
pecola-tje wrote:
Banaanslak wrote:
Ik heb m al voor je aangepast, heb jij een antwoord voor me?
Andere oog ook blauw slaan, valt het niet op
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Jurheinen wrote:
Edwinn wrote:
Q-dance kennende wordt het dan Alpha Twins aangezien hun nu met een Album zijn gekomen. Misschien ook wel in augustus Q-dance presents A2 Records ;)
Het wordt geen Alpha Twins omdat die veel te onbekend bij het grote publiek zijn. Ik zie eerder Zatox/Brennan Heart/Noisecontrollers. En Q-Dance pres. A2 Records zal het ook wel niet worden aangezien A2 onderdeel van Scantraxx is. ;)
B
@pecola-tje
Kleurlenzen in doen.
Voor:
Image
Na:
Image
Hardtraxx Veteran
last seen May 2026
Banaanslak wrote:@pecola-tje
Kleurlenzen in doen.
Voor:
Image
Na:
Image
zucht.
roberttt wrote:Andere oog ook blauw slaan, valt het niet op
dubbelzucht :')
Project 141 wrote: Ik kom ook :woot: (?)
dan zijn we al met zijn 2en?
Donateur
last seen Sep 2014
Waarom nou :') .... :cry:
Hardtraxx Veteran
last seen May 2026
ik stel een hele serieuze vraag, omdat dat moet in dit topic (voor vragen die serieus zijn van volwassen aard waar je geen antwoord op weet)
en dan krijg ik zulke antwoorden? :(
Donateur
last seen Sep 2014
Het is gewoon een serieus antwoord op een serieuze vraag.. Kwam uit de grond van me hart (L)
Hardtraxx Veteran
last seen May 2026
oke, dan vergeef ik het je ^^

iemand die met mij mee wil doen aan The Pain Game?