nielstil schreef:
Ik wil een nieuwe telefoon (smartphone) aangezien ik momenteel met een baksteen zonder internet rondloop. Iemand aanraders?
De eisen:
max 300 euro
Geen extreem groot ding dat amper in men broekzak past
Liefst eentje die lang mee kan. Hoorde al van verschillende smartphonegebruikers dat ze na 1-2 jaar een andere willen omdat de software niet meer update-baar is, dat ie traag werd en dat soort toestanden.
Alvast bedankt
Groetjes!!
http://tweakers.net/pricewatch/334538/n ... zwart.html5", past makkelijk in je broekzak en heeft sowieso 36 maanden support. Windows Phone 8.1 komt er binnenkort voor uit waarmee het een prima toestel is

. Heb helaas geen zicht op verdere updates, maar ik denk dat je met Windows Phone het veiligst zit qua software updates, mijn ervaring met Android toestellen is dat mid-range devices vrij weinig support / updates krijgen. Voordeel is wel dat je met Android een custom rom er op kan installeren mocht hij geen officiele support meer krijgen.
@Jordi de iPhone 4s is al vrij oud, krijgt volgens mij alleen nog iOS 8 en dan wordt de stekker er uit getrokken. nielstil geeft aan graag wat langer te kunnen updaten etc, gaat lastig dan.