Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168 ... 265  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2014 22:17 

Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Ik ben aan het kijken voor een nieuwe headphone. Wat raden jullie aan? Ik heb nu een HDJ1500 maar die is kapot aan het gaan en ik ben eigenlijk een beetje klaar met Pioneer. Nadat ik €70,- moest betalen voor een nieuwe kabel wil ik een ander merk hebben.

Budget is ongeveer tot €150,-
Ik hoop dat jullie wat weten.

http://www.bax-shop.nl/studio-hoofdtele ... tails.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2014 14:00 

Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Ik ben aan het kijken voor een nieuwe headphone. Wat raden jullie aan? Ik heb nu een HDJ1500 maar die is kapot aan het gaan en ik ben eigenlijk een beetje klaar met Pioneer. Nadat ik €70,- moest betalen voor een nieuwe kabel wil ik een ander merk hebben.

Ik heb ook een probleem met de HDJ1500. Het plastic is gebroken! Pioneer heeft echt klote koptelefoons. Neem een Sennheiser en je bent van al je problemen af omdat je elk onderdeel los kunt bestellen. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2014 15:27 

Hardtraxx Veteran

Ramirez schreef:
iMark schreef:

Ik heb ook een probleem met de HDJ1500. Het plastic is gebroken! Pioneer heeft echt klote koptelefoons. Neem een Sennheiser en je bent van al je problemen af omdat je elk onderdeel los kunt bestellen. ^^

Hetzelfde gaat voor Shure :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2014 15:30 

Hardtraxx Veteran

Ramirez schreef:
iMark schreef:

Inderdaad, bij mij is het plastic ook gebroken
Afbeelding

Ik ga denk maar die Sennheiser nemen, het geluid is er volgens mij niet minder op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2014 15:40 

Hardtraxx Veteran

Nee inderdaad, Sennheiser heeft ook top kwaliteit.

Zelfde geldt voor Xone, maar volgens mij bestaat dit merk niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 11:31 

Hardtraxx Veteran

Kan ik op Facebook instellen dat ik het niet te zien krijg naar welke evenementen m'n vrienden gaan (Zie er soms van 1 persoon 3 achter elkaar), en van artiesten, bvb: Frequencerz heeft een evenement aangemaakt: Frequencerz @ Groovegarden.

Want dat boeit me dus gewoon echt niet en ik zie liever gewoon posts ipv al die onzin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 11:34 

Hardtraxx Veteran

Ja volgens mij op dat pijltje naar beneden aan de rechterkant van dat bericht. Dan "ik wil dit niet zien".
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 11:49 

Hardtraxx Veteran

Ja ik had dat bij 3 dingen van Ran-D achter elkaar geklikt, maar ik zie nu van Frequencerz dus nog steeds dat ding, moet ik dat van elke artiest/vriend apart doen, zodat ik dat in de toekomst niet meer zie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 11:52 

Hardtraxx Veteran

'Ik wil dit niet zien' verbergt alleen het huidige bericht, de rest niet. :]
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 11:52 

Hardtraxx Veteran

Ow. :$
Je kon toen ook voor optie kiezen "toon minder van dit". Dan zie je minder van dat soort berichten toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 11:54 

Kraak... Piep...

Parvuz schreef:
Ow. :$
Je kon toen ook voor optie kiezen "toon minder van dit". Dan zie je minder van dat soort berichten toch?

Zat "toon nooit meer wat van dit" er niet tussen dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 11:55 

Hardtraxx Veteran

Vroeger kon je inderdaad, nadat je die optie had gekozen, in zo'n lijst gaan aan- en uitvinken wat je wel en niet kon zien van die persoon/pagina (van foto's tot spelletjes, etc). Nu blijkbaar niet meer. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 12:02 

Hardtraxx Veteran

Je krijgt de meerkeuzevraag:

Waarom wil je dit niet zien?

1. It's annoying or not interesting
2. Ik vind dat het niet op Facebook thuishoort
3. Het is spam

Kies je voor 1, heb je de keuze om die artiest niet meer te volgen, niet meer leuk te vinden, of een bericht naar die artiest sturen wat je er van vindt :') Of geen van de 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2014 10:12 

Hardtraxx Veteran

Ik heb een vraag over de aanschaf van actieve studiomonitoren, hopelijk kan iemand deze beantwoorden.

Ten eerste wil ik duidelijk maken dat ik (nog) geen DJ ben en in eerste instantie alleen monitoren wil kopen vanwege het heldere en gebalanceerde geluid dat deze monitoren produceert. In mijn ervaring zijn 5.1 setjes over het algemeen nooit zo goed afgesteld en is het geluid daarin een stuk minder. In de toekomst wil ik eventueel nog wel een DJ set aanschaffen, als de financiële middelen hiervoor beschikbaar zijn.

Nou heb ik een vraag over het aansluiten van deze monitoren. Ik wil eventueel gaan voor de pioneer DJ80X. Kan ik deze gewoon aansluiten op mijn MacBook Pro 15 inch, welke kabels moet ik er bij kopen en moet ik eventueel nog meer dingen aanschaffen om het af te spelen via mijn MacBook?

Of adviseren jullie sowieso om geen monitoren te halen en meer te investeren in een 5.1 set?

Alvast bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2014 16:43 

Hardtraxx Elite

Ik ben opzoek naar een goede gammer headset voor nog beetje betaalbare prijs iemand een idee welke merken top rateing zijn en ik dus naar moet gaan kijken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2014 17:17 

Hardtraxx Veteran

mikeee schreef:
Ik ben opzoek naar een goede gammer headset voor nog beetje betaalbare prijs iemand een idee welke merken top rateing zijn en ik dus naar moet gaan kijken?

Ik heb zelf een Razer Kraken, maar diegene die ik hiervoor had vond ik beter/fijner; Plantronics Gamecon 7.1

De GameCom heeft virtueel 7.1 geluid, surround dus. Erg fijn. Bovendien zat er ook een Muteknop op de kabel en volumeregeling op de headset. Dat heeft de Kraken niet. Bouwkwaliteit is wél beter bij de Kraken, geluidskwaliteit is best goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2014 12:37 

Hardtraxx Elite

Raven schreef:
mikeee schreef:

Ik heb zelf een Razer Kraken, maar diegene die ik hiervoor had vond ik beter/fijner; Plantronics Gamecon 7.1

De GameCom heeft virtueel 7.1 geluid, surround dus. Erg fijn. Bovendien zat er ook een Muteknop op de kabel en volumeregeling op de headset. Dat heeft de Kraken niet. Bouwkwaliteit is wél beter bij de Kraken, geluidskwaliteit is best goed.

Oké! Thx, ga ik daar even naar kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 09:26 

Hardtraxx Veteran

Ik kan het juiste topicje niet vinden.

Maareh, misschien dat ik niet de enige ben ook. Ik zit vaak op mijn werk of ergens anders waar ik sommige berichten niet kan lezen of bij bijv. releases nieuw youtube filmpjes niet kan bekijken.

Is het misschien handig dat hardtraxx op de geselecteerde topics een 'Watch later' functie krijgt?

Ik weet niet wie hier hetzelfde over denkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 20:15 

Hardtraxx Veteran

We hebben liever geen links naar dit soort streamwerk. Hardtraxx kan hier namelijk in de problemen komen. Ik heb daarom de links ook weggehaald. Dit is overigens ook omschreven in de regels:
Citaat:
Het onbetaald aanbieden/delen van producten, software, diensten, muziek en films waar je normaal voor moet betalen wordt niet geaccepteerd hier op het forum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2014 09:11 

Hardtraxx Elite

Ben ff m'n pc aan het opruimen. Weet iemand waar al die Microsoft Visual C++ versies voor nodig zijn? Kan ik de oudere versies niet gewoon verwijderen en de meest recente bewaren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2014 11:35 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
It is most likely not safe to delete them because applications may still be using them. Applications are written against a specific version of the C++ runtime. An application build using the 2005 runtime will use only that runtime and will not work with the 2008 or 2010 runtime. So removing a runtime will break any application that is using that version of the runtime.

Zo groot zijn de bestanden nu ook weer niet dat het echt de moeite/risico waard is om ze te deleten.

Als je echt deftig je PC wilt opruimen is het beste nog steeds om te formatteren en alles te herinstalleren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 22:55 

Hardtraxx Veteran

mikeee schreef:

Ik heb zelf deze. Woord overal omschreven voor de beste kwaliteit voor die prijs.
http://nl.hardware.info/productinfo/108 ... c-3d-sigma
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 20:09 

Hardtraxx Veteran

iemand ervaring met een clipmap a4 formaat? Ik moet er zo een gebruiken voor me portfolio omdat het een hoop papier is, maar het is te veel, doe ik dan iets fout?

Afbeelding

Op die pic zie je 2 staafjes die blauw zijn, tot daar komt het papier sowieso, is dat teveel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2014 00:01 

Hardtraxx Veteran

Ik gebruik ze op mijn werk voor dossiers van medewerkers. Er zit dan nooit zoveel in, hij is max 6mm dik. Dat werkt prima. Maar er past een hoop in dat weet ik wel. En als je het zo hebt op het plaatje dan doe je niks fout. Weet niet hoeveel pagina's je hebt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2014 08:48 

Hardtraxx Veteran

Zoon 200 tot 300 denk ik. Weet het niet precies.

Maar ik denk dat dat sowieso veel te veel is om in zoon ding te doen

Edit: korte berekening wat er in zit:

35 bewijstukken van ongeveer 10-15 paginas per stuk.
(sommige bewijsstukken zijn 3-4 paginas en andere in de 30 tot en met 45)
10 tabbladen
10 pagina's als intro
Vorige  1 ... 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168 ... 265  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic