wrote:Wat weet jij van swag? Kijk desu boy shinen met die bitches om zich heen:wrote: ik was vorige maand nog swaggerboy van de maand op de mooiboy en hotchick hyve matie je weet niet hoe die dingen gaan zemmel
fotoimg

wrote:Wat weet jij van swag? Kijk desu boy shinen met die bitches om zich heen:wrote: ik was vorige maand nog swaggerboy van de maand op de mooiboy en hotchick hyve matie je weet niet hoe die dingen gaan zemmel
fotoimg

das je bovenlip die te dicht bij je neus staat... misschien keer scherenwrote:C2 houdt gewoon je smoel, want het meurt.
wrote:C2 ik krijg echt oogkanker van het lezen van jou posts de laatste tijd, stop met het slecht kopieren van anderen en overal veel te geforceerd grappig willen zijn, een mongooltje met een fietshelm op komt nog sociaal intelligenter over dan jij
wrote:Een mongooltje met een fietshelm op komt nog sociaal intelligenter over dan jij
Dat knaker is nu wel leuk geweest... net zoals garpwrote:Alsof C2 de enige is die knakerirritant is :')
Nee oke, jij ook natuurlijk.wrote:Alsof C2 de enige is die knakerirritant is :')
Buahaha!wrote:Nee oke, jij ook natuurlijk.wrote:Alsof C2 de enige is die knakerirritant is :')
wrote:Maar wat is jullie vraag nou eigelijk?
wrote: Kan de hardtraxx elite geband worden?
Dank, dat verheldert een hele boel.wrote:Dat kan ja
Was het maar zowrote:De HT elite bestaat niet eens.
wrote:Buahaha!wrote:Nee oke, jij ook natuurlijk.wrote:Alsof C2 de enige is die knakerirritant is :')![]()
![]()
![]()