wrote:drop je wel je shit bij mij back code for code #yolo #swag #bigmoneyspenderwrote: ik ben bezig met foto's bewerken
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
E
-
C
de witte-watte-wah?wrote:drop je wel je shit bij mij back code for code #yolo #swag #bigmoneyspenderwrote: ik ben bezig met foto's bewerken
-
G
wrote:drop je wel je shit bij mij back code for code #yolo #swag #bigmoneyspenderwrote: ik ben bezig met foto's bewerken
nee de swagwrote:de witte-watte-wah?wrote:drop je wel je shit bij mij back code for code #yolo #swag #bigmoneyspenderwrote: ik ben bezig met foto's bewerken
Jij weet niks van swag. Ik ben de enige die dergelijke titels mag dragen.wrote: nee de swag
Jij weet niks van swag. Ik ben de enige die dergelijke titels mag dragen.wrote: nee de swag
-
G
#ht
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
#penis-vagina contact
ik was vorige maand nog swaggerboy van de maand op de mooiboy en hotchick hyve matie je weet niet hoe die dingen gaan zemmelwrote:Jij weet niks van swag. Ik ben de enige die dergelijke titels mag dragen.wrote: nee de swag
-
E
wrote:ik was vorige maand nog swaggerboy van de maand op de mooiboy en hotchick hyve matie je weet niet hoe die dingen gaan zemmelwrote:Jij weet niks van swag. Ik ben de enige die dergelijke titels mag dragen.wrote: nee de swag
-
G
laten we terug gaan naar het stellen en beantwoorden van vragen

Ja of niet ik vroeg aan C2 of die wel de shit back dropte en niemand heeft dat nog beantwoord en iedereen ging off-topic ineens.
Groot gelijk Kasper.
Groot gelijk Kasper.
Wat weet jij van swag? Kijk desu boy shinen met die bitches om zich heen:wrote: ik was vorige maand nog swaggerboy van de maand op de mooiboy en hotchick hyve matie je weet niet hoe die dingen gaan zemmel

-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Pensje.
-
A
Hahaha biervaatje
-
C
Hoeveel heb je die meiden betaald?wrote:Wat weet jij van swag? Kijk desu boy shinen met die bitches om zich heen:wrote: ik was vorige maand nog swaggerboy van de maand op de mooiboy en hotchick hyve matie je weet niet hoe die dingen gaan zemmel
foto[/img]
-
A
Zijn waarschijnlijk bekenden, dus niks!wrote:Hoeveel heb je die meiden betaald?wrote:Wat weet jij van swag? Kijk desu boy shinen met die bitches om zich heen:wrote: ik was vorige maand nog swaggerboy van de maand op de mooiboy en hotchick hyve matie je weet niet hoe die dingen gaan zemmel
foto[/img]
Ze hebben mij beiden een tientje gegeven...wrote: Hoeveel heb je die meiden betaald?
Wanneer ga jij eens een keer NIET irritant reageren dan? Denk je dat jou dat in de komende maanden nog lukt of
wordt dat lastig?
wrote:Pensje.
Niet bang zijn, gewoon uitzetten die penswrote:Hahaha biervaatje
-
C
Sjee gast, ik maakte en slechte garp...wrote:Ze hebben mij beiden een tientje gegeven...wrote: Hoeveel heb je die meiden betaald?
Wanneer ga jij eens een keer NIET irritant reageren dan? Denk je dat jou dat in de komende maanden nog lukt of
wordt dat lastig?
wist niet dat mooiboys zo snel op hun pik getrapt zijn
-
S

Dit is een tonnetje
GARP?wrote: Sjee gast, ik maakte en slechte garp...
Wat is een garp nou weer!? Wtf man, dat woord ken ik niet. Pfff zo lastig dit om te ontcijferen !!!!
Mv gr.
-
C
Sorry, jij bent niet elite genoeg om garp te gebruiken.wrote:GARP?wrote: Sjee gast, ik maakte en slechte garp...
Wat is een garp nou weer!? Wtf man, dat woord ken ik niet. Pfff zo lastig dit om te ontcijferen !!!!
Mv gr.
gr.
-
A
Laat het stoppen