Waarom zou het er dan opstaan?
edit; was er dit jaar een inqontrol??
Nijidik wrote:Waarom zou het er dan opstaan?
En nee, was dit jaar geen InQontrolBasshunterzz wrote:Edit; laat maar dit was het thema van 2005
Basshunterzz wrote:http://events.q-dance.nl/2012-03_19-maart_inqontrol/
Wat is dit dan? Heeft er iemand zitten kloten ofzo?
Edit; laat maar dit was het thema van 2005
Een mens kan vergissingen makenKSwoosh wrote:Basshunterzz wrote:http://events.q-dance.nl/2012-03_19-maart_inqontrol/
Wat is dit dan? Heeft er iemand zitten kloten ofzo?
Edit; laat maar dit was het thema van 2005![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zelfde albumartiest invoeren voor de tracks van die release, in dit geval dus AK-Industry. Kan makkelijk in iTunes, maar omdat je dit blijkbaar nooit eerder deed, zul je het voor velen moete doen vrees ik.Dakpan wrote:Op mijn iPhone staan de albums van mijn muziek gesorteerd per artiest. Voor de Monster E.P. van AK-Industry heb ik bijvoorbeeld 3 albums omdat er naast de solo nog 2 collabs bijzitten. Ik heb dit liever gewoon onder 1 album, Monster E.P. Weet iemand hoe ik dit gewoon kan bundelen onder 1 album?
Dat is het inderdaad, thanks. Ga dan maar aan de slag.Steffnov wrote:Zelfde albumartiest invoeren voor de tracks van die release, in dit geval dus AK-Industry. Kan makkelijk in iTunes, maar omdat je dit blijkbaar nooit eerder deed, zul je het voor velen moete doen vrees ik.Dakpan wrote:Op mijn iPhone staan de albums van mijn muziek gesorteerd per artiest. Voor de Monster E.P. van AK-Industry heb ik bijvoorbeeld 3 albums omdat er naast de solo nog 2 collabs bijzitten. Ik heb dit liever gewoon onder 1 album, Monster E.P. Weet iemand hoe ik dit gewoon kan bundelen onder 1 album?
Je kan ook het album instellen als 'deel van verzameling', volgens mij onder het tabblad 'opties' (de meest rechtse op de afbeelding):Dakpan wrote:Dat is het inderdaad, thanks. Ga dan maar aan de slag.Steffnov wrote:Zelfde albumartiest invoeren voor de tracks van die release, in dit geval dus AK-Industry. Kan makkelijk in iTunes, maar omdat je dit blijkbaar nooit eerder deed, zul je het voor velen moete doen vrees ik.Dakpan wrote:Op mijn iPhone staan de albums van mijn muziek gesorteerd per artiest. Voor de Monster E.P. van AK-Industry heb ik bijvoorbeeld 3 albums omdat er naast de solo nog 2 collabs bijzitten. Ik heb dit liever gewoon onder 1 album, Monster E.P. Weet iemand hoe ik dit gewoon kan bundelen onder 1 album?
Edit: Bij de ene release werkt het wel en bij de andere niet. Enig idee hoe dit komt?

dont know, dont carebiscuit wrote:Jongens,
Ik kom niet vooruit met mn DMX-programmering..
Ik meot nog op wat led-parren wachten, maar moet weten:
4 kanalen per lamp.
rgb + stroboe.
4 parren an 1 balk: 4x4
dus 16 kanalen?
Kan ik deze niet samen pakken en gemengd laten werken?
Ik snap dr niks meer van!
Je bedoelt dat je op één kanaal verschillende signalen uit wilt zenden, naar 4 lampen die allemaal iets anders moeten doen? T zou helpen als je even vermeld welke par's en DMX kast je hebt.biscuit wrote:Jongens,
4 kanalen per lamp.
rgb + stroboe.
dus 16 kanalen?
Ik heb 4 t-barren. met daaraan 4 ledparren per 1 T-bar. per par moeten er 4 kanalen op een dmx controller vrijgemaakt worden. dus ch.1 Rood, ch2 Green, ch3 Blue, ch4 Master/strobe.Nijidik wrote:Je bedoelt dat je op één kanaal verschillende signalen uit wilt zenden, naar 4 lampen die allemaal iets anders moeten doen? T zou helpen als je even vermeld welke par's en DMX kast je hebt.biscuit wrote:Jongens,
4 kanalen per lamp.
rgb + stroboe.
dus 16 kanalen?
Ik heb mijn 2e hands boeken gehaald bij bol.com en de slegte.urbandesigner wrote:Wat is de beste site om nog wat schoolboeken te kopen ? Heb 't liefst tweedehands, want studystore is mij te duur
Battlefield 3. For sure.Ritsurt wrote:Wie kan mij een leuke game aanraden voor de PS3 waar ik een een tijdje mee vooruit kan en die ook nog enigsinds betaalbaar is.