Ja al lang geprobeerd 
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Koptelefoon opgeblazen? Ff andere oortjes proberen 
Al gedaanZenda wrote:Koptelefoon opgeblazen? Ff andere oortjes proberen
Misschien zit er wat stof in de aansluiting ofzo
Of ligt het aan de geluidskaart.
Ingang gewoon kapot.Daveytl wrote:Al gedaanZenda wrote:Koptelefoon opgeblazen? Ff andere oortjes proberenHeb 2 koptelefoons gebruikt en beiden doet dezelfde kant het niet.
-
G
oor kaputmrazura wrote:Ingang gewoon kapot.Daveytl wrote:Al gedaanZenda wrote:Koptelefoon opgeblazen? Ff andere oortjes proberenHeb 2 koptelefoons gebruikt en beiden doet dezelfde kant het niet.
Waarom doet die het wel bij oordopjes & speakers dan?mrazura wrote:Ingang gewoon kapot.Daveytl wrote:Al gedaanZenda wrote:Koptelefoon opgeblazen? Ff andere oortjes proberenHeb 2 koptelefoons gebruikt en beiden doet dezelfde kant het niet.
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
weet iemand toevallig of ( en waar) die gratis nikkita vocals nog te downloaden zijn? link op haar website is deaud..
Gebruik je daar dezelfde ingang voor dan? Ik denk dat beide koptelefoons dan gewoon stuk zijn. Wel toevallig eigenlijk dan.Daveytl wrote:Waarom doet die het wel bij oordopjes & speakers dan?
-
G
http://lmgtfy.com/?q=free+nikkita+vocalsemmerick wrote:weet iemand toevallig of ( en waar) die gratis nikkita vocals nog te downloaden zijn? link op haar website is deaud..
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
heb ik natuurlijk al gedaan maar kan dus niet vinden vandaar de vraag hier he?KSwoosh wrote:http://lmgtfy.com/?q=free+nikkita+vocalsemmerick wrote:weet iemand toevallig of ( en waar) die gratis nikkita vocals nog te downloaden zijn? link op haar website is deaud..
Ze zit hier op hardtraxx. Stuur haar een prive bericht?emmerick wrote:heb ik natuurlijk al gedaan maar kan dus niet vinden vandaar de vraag hier he?KSwoosh wrote:http://lmgtfy.com/?q=free+nikkita+vocalsemmerick wrote:weet iemand toevallig of ( en waar) die gratis nikkita vocals nog te downloaden zijn? link op haar website is deaud..
Hoi ik heb gister een krk rp5 setje aangeschaft een zag dat hier 2 RCA aansluitingen opzitten. Hiervoor hoef ik toch alleen kabeltje te kopen die er mini jack van en zo me geluidkaart in gaat? Is het misschien slimmer om een externe geluidskaart te kopen? Ik heb zelf namelijk geen idee hoe groot de invloed op het geluid is.
Zoiezo slimmer om een externe te kopen, verder zou ik dan mocht je het niet doen de XLR uitgang pakken.
Dus een XLR > Mini jack, maar zoals ik zei beter een externe.
Weet iemand hier een bedrijf of een persoon die veel afweet van twitterfeeds op een live registratie?
Wij willen namelijk een twitterbalk hebben onderin het scherm. (15 % van het scherm)
Is hier een provider of programma voor?
Wij willen namelijk een twitterbalk hebben onderin het scherm. (15 % van het scherm)
Is hier een provider of programma voor?
Waarom is dat als ik vragen mag? Heb je een tip voor externe geluidskaart?sjobie wrote:Zoiezo slimmer om een externe te kopen, verder zou ik dan mocht je het niet doen de XLR uitgang pakken.
Omdat dat een gebalanceerde uitgang is, tips voor een geluidskaart tja, wat heb je er voor over?mrazura wrote:Waarom is dat als ik vragen mag? Heb je een tip voor externe geluidskaart?sjobie wrote:Zoiezo slimmer om een externe te kopen, verder zou ik dan mocht je het niet doen de XLR uitgang pakken.
Liefste zo rond de 100.sjobie wrote:Omdat dat een gebalanceerde uitgang is, tips voor een geluidskaart tja, wat heb je er voor over?mrazura wrote:Waarom is dat als ik vragen mag? Heb je een tip voor externe geluidskaart?sjobie wrote:Zoiezo slimmer om een externe te kopen, verder zou ik dan mocht je het niet doen de XLR uitgang pakken.
Denk dat dit dan wel iets is http://www.bax-shop.nl/usb-geluidskaart ... rettyPhoto
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Wie helpt mij aan een site waar je van die brillen kunt kopen waardoor je lazers tien x ziet en mensen 1,5 x ? 
Whut? Bij de plaatselijke dealer denk ikOnthafloorx wrote:Wie helpt mij aan een site waar je van die brillen kunt kopen waardoor je lazers tien x ziet en mensen 1,5 x ?
misschien weet de smart shop er wel wat van?Pommer wrote:Whut? Bij de plaatselijke dealer denk ikOnthafloorx wrote:Wie helpt mij aan een site waar je van die brillen kunt kopen waardoor je lazers tien x ziet en mensen 1,5 x ?
Hans heeft Anders wel leuk spulhardcoresjors wrote:misschien weet de smart shop er wel wat van?Pommer wrote:Whut? Bij de plaatselijke dealer denk ikOnthafloorx wrote:Wie helpt mij aan een site waar je van die brillen kunt kopen waardoor je lazers tien x ziet en mensen 1,5 x ?
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Haha ik weet wat jullie bedoelen neenee, op intents preparty verkocht een maf zulke brillen en op reverze had ik er ook eentje op hardstikke leuk joh!wootum wrote:Hans heeft Anders wel leuk spulhardcoresjors wrote:misschien weet de smart shop er wel wat van?Pommer wrote: Whut? Bij de plaatselijke dealer denk ik