je browser niet fullscreen draaien?Jurheinen wrote:Ik heb dus net een nieuw scherm voor mijn PC maar dan is het beeld zo
Is het mogelijk om gewoon internetsites op het volledige scherm te krijgen? Zonder die witte stukken aan de zijkanten zeg maar?
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
Denk dat je die oudere versie zoekt? Hier is ie in het Nederlands te downloaden.Dysphoria wrote:Ik dacht dat Windows Movie Maker standaard op je pc stond.
Maar ik kan hem nergens vinden (Windows 7).
Mo-Dem - Contact (Warp Brothers Remuxxxx)Mr Lellebel wrote:Ben bezig met een early mixjeMensen nog suggesties voor vette tracks?!
CTRL 0 werkt ookJurheinen wrote:Ik heb dus net een nieuw scherm voor mijn PC maar dan is het beeld zo
Is het mogelijk om gewoon internetsites op het volledige scherm te krijgen? Zonder die witte stukken aan de zijkanten zeg maar?
-
G
dat is uitzoomen 
Oh het is bij Chrome anders
Bij Firefox hersteld ie dan de paginagrootte
-
D
Thanks!Solis wrote:Denk dat je die oudere versie zoekt? Hier is ie in het Nederlands te downloaden.Dysphoria wrote:Ik dacht dat Windows Movie Maker standaard op je pc stond.
Maar ik kan hem nergens vinden (Windows 7).
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
iemand die mij nog een paar dikke industrial hardcore platen heeft? namen? wil me collectie nog meer uitbreiden 
V.A. - Remixen - 20 Years Of Industrial Strength Records (ISR98B)Forbidden Phobia wrote:iemand die mij nog een paar dikke industrial hardcore platen heeft? namen? wil me collectie nog meer uitbreiden
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2015
heb ik alSteffnov wrote:V.A. - Remixen - 20 Years Of Industrial Strength Records (ISR98B)Forbidden Phobia wrote:iemand die mij nog een paar dikke industrial hardcore platen heeft? namen? wil me collectie nog meer uitbreiden
Zoek gewoon wat setjes op van artiesten die je vet vindt. Kom je verder dan wanneer ik namen ga noemen.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2015
okeSteffnov wrote:Zoek gewoon wat setjes op van artiesten die je vet vindt. Kom je verder dan wanneer ik namen ga noemen.
Zoek eens wat (releases dan wel) op van Noisj.nl (vooral Dark Descent) & Meta4Forbidden Phobia wrote:iemand die mij nog een paar dikke industrial hardcore platen heeft? namen? wil me collectie nog meer uitbreiden
-
G
zon vraag kan je btw beter in Algemeen stellen.
dat gaat over muziek, hier niet
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2015
ja oke heb je een puntKSwoosh wrote:zon vraag kan je btw beter in Algemeen stellen.
Weet iemand waar ergens ik Reeses Peanut butter cup cakes kan kopen, sinds dat ik in Amerika ben geweest ben ik verslaafd geraakt-______-'
http://www.amerikaansewinkel.nl/index.p ... 18&lang=EN ?Clock Kid wrote:Weet iemand waar ergens ik Reeses Peanut butter cup cakes kan kopen, sinds dat ik in Amerika ben geweest ben ik verslaafd geraakt-______-'
HEEEELLDDD meteen 10 besteld NOMNOMNOM!!!!
-
B
OMGGGGGG ze hebben daar ook coca cola vanilla

-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 10 hours ago
Hebben ze ook in duitslandBanaanslak wrote:OMGGGGGG ze hebben daar ook coca cola vanilla![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-
B
Naar Duitsland rijden kost me zeer veel centjes aan diesel + veel tijd, dit is 5 euro nogwat verzendkostenJurheinen wrote:Hebben ze ook in duitslandBanaanslak wrote:OMGGGGGG ze hebben daar ook coca cola vanilla![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 10 hours ago
Aha, natuurlijk niet iedereen woont in het oosten van het landBanaanslak wrote:Naar Duitsland rijden kost me zeer veel centjes aan diesel + veel tijd, dit is 5 euro nogwat verzendkostenJurheinen wrote:Hebben ze ook in duitslandBanaanslak wrote:OMGGGGGG ze hebben daar ook coca cola vanilla![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-
B
Klopt